The New Stuff - Suit digital marketing

Η Google ανακοίνωσε ένα σημαντικό update για το Google Trends

Stavroula Kogka


Η Google ανακοίνωσε μια σημαντική ενημέρωση για το εργαλείο Google Trends. Το Google Trends είναι ένα από τα πιο χρήσιμα εργαλεία SEO, επειδή παρέχει πληροφορίες για λέξεις-κλειδιά για να σας βοηθήσει να καταλάβετε πώς, πού, ακόμα και πότε οι χρήστες αναζητούν κάποιες λέξεις-κλειδιά. Είναι λοιπόν εξαιρετικά ενδιαφέρον να ανακαλύψετε τα νέα χαρακτηριστικά που προσφέρει η Google.

Η ανακοίνωση της Google τόνισε τρεις τομείς βελτίωσης:

  • Νέα χαρακτηριστικά
  • Απλούστερη πλοήγηση
  • Περισσότεροι τρόποι διερεύνησης δεδομένων και ειδήσεων

Ανανεωμένο Interface

Το interface του Google Trends έχει υποστεί επανασχεδιασμό,  το οποίο φαίνεται ελκυστικό και λειτουργεί εξίσου καλά, είτε βρίσκεστε σε desktop είτε σε mobile.

Νέα χαρακτηριστικά στο Keyword Research

  • Μια ανανεωμένη ενότητα Trending searches, η οποία δείχνει τι είναι trending στις αναζητήσεις αυτή τη στιγμή, τόσο καθημερινά όσο και λεπτό προς λεπτό.
  • Μια πρόσφατα σχεδιασμένη ενότητα, όπου μπορείτε να δείτε data stories από το Google Trends τα οποία επιμελούνται από την ομάδα του Lab News σχετικά με τα πάντα, από την κυβέρνηση Trump μέχρι την Ημέρα της Μητέρας. Είναι επίσης ένα εξαιρετικό μέρος για να βρείτε εκπληκτικά παραδείγματα “Google data visualizations από newsroom designers από όλο τον κόσμο.
  • Εύκολη πρόσβαση στο έτος στα δεδομένα αναζήτησης από το 2001, ώστε να μπορείτε να δείτε πώς το ενδιαφέρον αναζήτησης έχει αλλάξει με την πάροδο του χρόνου.
  • Νέοι τύποι πληροφοριών όπως ένας χάρτης έντασης για να συγκρίνετε διαφορετικά topics με πιο ουσιαστικούς τρόπους.

Συγκριτικό breakdown ανά περιφέρεια

Το Google Trends παρουσιάζει ένα νέο στυλ infographic με color intensity . Σας δείχνει ποια keywords είναι πιο δημοφιλή σε μια συγκεκριμένη περιοχή.

SEO tool για το Google Trends

Τα νέα χαρακτηριστικά του Google Trends σας δίνουν τη δυνατότητα να εντοπίσετε ποιες λέξεις-κλειδιά είναι δημοφιλείς και να στοχεύσετε αυτές τις γεωγραφικές περιοχές με εξειδικευμένο περιεχόμενο.

Αυτές οι πληροφορίες μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την επιλογή των topics, περιεχομένου, της PPC στρατηγικής, του Link Building, τη στόχευση περιεχομένου σε συγκεκριμένο κοινό για μέγιστο αντίκτυπο κ.ο.κ.

Όλοι εμείς στην ομάδα του Suit.gr θα θέλαμε να σας ευχηθούμε να έχετε ένα καλό και ξεκούραστο καλοκαίρι και να απολαύσετε τις καλοκαιρινές σας διακοπές! Θα είμαστε ξανά κοντά σας τον Σεπτέμβριο με νέα άρθρα και ειδήσεις για τον μαγικό κόσμο του Digital! Μέχρι τότε… καλές βουτιές σε όλους!

E-commerce · Google

google · google trends · insights · keyword research

Brand & Marketing Managers

Stavroula Kogka

Η Σταυρούλα Κόγκα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου. Ο κλάδος του digital marketing την κέρδισε και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting