The New Stuff - Suit digital marketing

Η Pinterest ανακοινώνει την επέκταση του γρήγορου Promotion Tool!

Dimitra Bouchari


Όπως έχουμε αναφέρει και παλαιότερα, οι επιχειρήσεις και ιδίως εκείνες του τομέα B2C, δεν πρέπει να παραβλέπουν το Pinterest ως δυνητική πηγή traffic.

Η πλατφόρμα ανέπτυξε σταθερά τα εργαλεία αναζήτησης και εύρεσης, εφαρμόζοντας πιο προηγμένους τρόπους σύνδεσης των καταναλωτών με τα προϊόντα. Και πράγματι αυτές οι προσπάθειες αποδίδουν, καθότι σύμφωνα με πρόσφατη αναφορά της Pinterest περίπου το 90% των εβδομαδιαίων Pinners χρησιμοποιούν το Pinterest για να πάρουν αποφάσεις αγοράς.

Σίγουρα, συγκριτικά οι 200 εκατομμύρια μηνιαία ενεργοί Pinners της Pinterest είναι αντικειμενικά λιγότεροι από όσους ενδιαφέρονται για το Facebook, το Instagram και το Twitter, ωστόσο εκείνοι που το χρησιμοποιούν έρχονται με υψηλότερη πρόθεση αγοράς, το οποίο είναι ένα βασικό στοιχείο που πρέπει να λάβετε υπόψη.

Είναι φανερό ότι όλο και περισσότερα brands το αντιλαμβάνονται αυτό, καθώς πρόσφατα το Pinterest ανέφερε ότι έχει έφτασε τώρα σε ένα νέο ορόσημο 1,5 εκατομμυρίων ενεργών διαφημιζόμενων.

Έτσι για να γιορτάσει το γεγονός, η εταιρεία ανακοίνωσε ορισμένες νέες επιλογές διαφήμισης, ξεκινώντας από την επέκταση της πρόσβασης στην επιλογή γρήγορης προώθησης στα Pins.

Σύμφωνα με την Pinterest:

“Το κουμπί ‘Promote’ σε κάθε Pin, βοηθά τις επιχειρήσεις να δημιουργήσουν μια διαφήμιση σε μόλις 9 δευτερόλεπτα. Μέχρι στιγμής, αυτό το κουμπί ήταν διαθέσιμο μόνο για διαφημιζόμενους στις ΗΠΑ. Τις ερχόμενες εβδομάδες, θα το ανοίξουμε σε business accounts στην Αυστραλία, τον Καναδά, την Ιρλανδία, τη Νέα Ζηλανδία και το Ηνωμένο Βασίλειο.”

Η Pinterest ανακοίνωσε επίσης την πρόσληψη του Matt Hogle ως παγκόσμια επικεφαλή των μικρών επιχειρήσεων. Η εταιρεία αναφέρει επίσης ότι έχει σημειωθεί αύξηση κατά 50% των διαφημιζόμενων μικρών επιχειρήσεων στην πλατφόρμα, έναντι του περασμένου χρόνου και ο ειδικός ρόλος του Hogle θα είναι η ανάπτυξη νέων προγραμμάτων που θα είναι σχεδιασμένα για τη μεγιστοποίηση των ευκαιριών για μικρότερους διαχειριστές.

Οι νέες προσθήκες συμπίπτουν επίσης με την πρώτη επέτειο του προγράμματος υποστήριξης διαφημίσεων ‘Propel’ της Pinterest, το οποίο παρέχει στους οργανισμούς κατ’ ιδίαν υποστήριξη για την ενίσχυση των Pin καμπανιών τους. Σύμφωνα με την Pinterest το πρόγραμμα Propel έχει εξελιχθεί με μεγάλη επιτυχία, ενώ οι εταιρείες που το χρησιμοποιούν βλέπουν έως και 3 φορές περισσότερα clicks στις διαφημίσεις τους και 15% χαμηλότερο cost per click (μπορείτε να διαβάσετε ένα Case Study για το πώς η εταιρεία φακών επαφής Hubble χρησιμοποίησε το Propel για να ενισχύσουν τις προσπάθειές τους σχετικά με τα Pin, εδώ).

Όπως σημειώνεται, το Pinterest παρέχει μια σειρά ευκαιριών, ιδιαίτερα για εταιρείες B2C, και οι επιλογές διαφήμισης τους γίνονται όλο και πιο εξελιγμένες, πιο στοχευμένες και παράγουν καλύτερα αποτελέσματα. Εάν θέλετε να επεκτείνετε το πρόγραμμα social marketing, συνιστάται να έχετε υπόψη σας το Pinterest. Σίγουρα απαιτείται κάποιος χρόνος για να το μάθει και να το καταλάβει κανείς, ωστόσο τα οφέλη μπορεί να είναι ιδιαίτερα αξιόλογα.

Advertising · Case Studies · Online Marketing · Pinterest · Social Media

pinterest · promotion tool · social marketing · social media updates

Agencies · Small Businesses

Dimitra Bouchari

Η Δήμητρα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης & Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Η δημιουργικότητα καθώς και το επικοινωνιακό του χαρακτήρα της, ήταν τα πρώτα στοιχεία που την οδήγησαν στον χώρο του digital marketing. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting