The New Stuff - Suit digital marketing

Μία επιτυχημένη digital καμπάνια σε 5 βήματα

Δήμητρα Γεωργίου


Γνωρίζοντας τα tips για μία επιτυχημένη digital καμπάνια, ακόμα και μία νεοσύστατη επιχείρηση μπορεί να μπει με επιτυχία στον κόσμο του digital. Άλλωστε, η online παρουσία μιας επιχείρησης είναι, πλέον, αναπόσπαστο κομμάτι της βιωσιμότητάς της.

Λαμβάνοντας υπόψη ότι εκατομμύρια άνθρωποι αλληλεπιδρούν με επιχειρήσεις σε online επίπεδο, γίνεται κατανοητό ότι η παρουσία του brand σας στο digital είναι αναπόφευκτη. Με τον συνδυασμό του digital marketing έχετε πολύ μεγαλύτερες πιθανότητες να προσελκύσετε εκατοντάδες πελάτες μέσα σε μερικά λεπτά.

1. Θέστε στόχους

Το πρώτο βήμα για να ξεκινήσετε, κάθε είδους, καμπάνια είναι να ορίσετε με ακρίβεια αυτό που θέλετε να πετύχετε. Με αυτόν τον τρόπο θα βάλετε τα θεμέλια, που θα σας βοηθήσουν να μείνετε συγκεντρωμένοι χωρίς να χαθείτε στην πορεία.

Πέρα από τους στόχους, θα πρέπει να ορίσετε και το μήνυμα που θέλετε να επικοινωνήσετε στο κοινό σας. Βρείτε το ακριβές ύφος που θα χρησιμοποιήσετε, αλλά και τον τρόπο με τον οποίο θα το κάνετε μέσω της καμπάνιας σας.

Σε αυτό το βήματα, ως τελευταίο στάδιο, θα αποφασίσετε το είδος της καμπάνιας που θέλετε να δημιουργήσετε. Αυτό θα γίνει με το να ερευνήσετε ποιες είναι τόσο οι ανάγκες του κοινού σας όσο και της επιχείρησής σας.

2. Κατανοείστε το κοινό σας

Ένα από τα βασικότερα βήματα, για μία επιτυχημένη digital καμπάνια, είναι να κατανοήσετε το κοινό σας. Δεν υπάρχει κανένας λόγος να μπείτε σε όλη αυτή τη διαδικασία αν αυτό που πρόκειται να δημιουργήσετε δεν ταιριάζει στις προτιμήσεις του κοινού σας.

Μέσω των insights από τις social media πλατφόρμες σας, μπορείτε να συλλέξετε τα δημογραφικά στοιχεία που σας ενδιαφέρουν. Σιγουρευτείτε ότι το ύφος, η γλώσσα και οι εικόνες θα είναι συμβατές με αυτές του κοινού σας.

Στη συνέχεια, αυτό που θα σας βοηθήσει, είναι να δείτε ποια πλατφόρμα επιλέγει να χρησιμοποιεί περισσότερο το κοινό σας. Με αυτόν τον τρόπο θα ξέρετε σε ποια πλατφόρμα να εστιάσετε μέσω της καμπάνια σας. Για παράδειγμα, αν το κοινό σας αντιδρά καλύτερα στο Facebook και όχι τόσο στα emails, τότε θα ξέρετε ότι το πρώτο θα αποδώσει καλύτερα και εκεί θα δώσετε μεγαλύτερη βαρύτητα.

20180427_SocialMediaSegmentation

3. Δημιουργείστε ένα CTA

Μία καμπάνια digital marketing δεν θα είχε κανένα νόημα χωρίς να έχει μία δράση που θα έπρεπε να κάνει ο κάθε χρήστης. Εξαιτίας αυτού, είναι σημαντικό να φτιάξετε την καμπάνια σας γύρω από ένα call to action.

Η σημαντικότητα του conversion σε μία καμπάνια, είναι υψίστης σημασίας. Επί της ουσίας δεν έχει καμία χρησιμότητα αν δεν υπάρχει κάποια πράξη που να δείχνει ότι το κοινό ενδιαφέρθηκε να αλληλεπιδράσει.

Το βασικό στοιχείο μίας καμπάνιας είναι ο χρόνος. Οι χρήστες δεν έχουν άπλετο χρόνο για να ψάξουν όλες τις σελίδες, τις υπηρεσίες ή τα προϊόντα του site σας για να βρουν αυτό που χρειάζονται. Σε αυτό το σημείο ακριβώς έρχεται η καμπάνια σας, που έχοντας ένα CTA, θα οδηγήσει τους χρήστες να βρουν με ευκολία αυτό που τους ενδιαφέρει.

4. Γίνεται δημιουργικοί

Μετά από τόσους υπολογισμούς μπορείτε να πάτε στο σημείο εκείνο που θα γίνετε δημιουργικοί. Θα πρέπει, λοιπόν, να φροντίσετε το περιεχόμενο των εικαστικών σας να διαφέρει και να είναι μοναδικό.

Η καμπάνια σας θα πρέπει να κάνει stand out, για τον απλό λόγο ότι οι χρήστες του βομβαρδίζονται καθημερινά με διαφημιστικό περιεχόμενο. Έτσι, για να υπάρξει conversion, το περιεχόμενό σας θα πρέπει να ξεχωρίζει. Ακόμη ένας τρόπος για να κερδίσετε την προσοχή του κοινού σας είναι να επιλέξετε διάφορα είδη εικαστικών για να επικοινωνήσετε το μήνυμά σας. Δεν χρειάζεται να μένετε μόνο σε ένα είδος, όπως μία στατική εικόνα ή ένα video. Θα δείτε πολύ καλύτερα αποτελέσματα αν συνδυάσετε δύο είδη μαζί.

Τέλος σε αυτό το βήμα, θα πρέπει να προσέξετε εξίσου και το κομμάτι των λεκτικών που θα χρησιμοποιήσετε. Μην ξεχνάτε να είναι απλό τόσο το νόημα όσο και η εμφάνισή τους. Προτιμήστε bold headlines, μικρές φράσεις και ενδιαφέρουσες καμπάνιες για να αυξήσετε την προσοχή του κοινού.

5. Το ενδιαφέρον του κοινού

Μόλις ξεκινήσετε την καμπάνια σας, όταν δηλαδή θα είναι live, τότε ακριβώς είναι η στιγμή που θα πρέπει να προσέξετε περισσότερο. Το ενδιαφέρον του κοινού για την καμπάνια σας, θα είναι εκείνο που θα σας απαντήσει για το αν φτιάξατε μία επιτυχημένη digital καμπάνια.

Είναι πολύ πιθανό να αρχίσετε να λαμβάνετε πολλές ερωτήσεις, από χρήστες, σχετικά με την καμπάνια σας. Τότε θα έχετε την ευκαιρία να εκμεταλλευτείτε, τόσο τις πληροφορίες που θα πάρετε από αυτούς, όσο και να γεφυρώσετε το χάσμα ανάμεσα στην εταιρία και τους καταναλωτές.

Πέραν αυτού, μέσω των ερωτήσεων που θα λάβετε, μπορείτε να κατανοήσετε τις επιθυμίες και τις ανάγκες των πελατών σας. Για να γίνει αυτό, θα πρέπει να φτιάξετε έναν χώρο που θα μπορούν οι καταναλωτές να αλληλεπιδράσουν μ’ εσάς. Επιπλέον, μην αμελήσετε να είστε προετοιμασμένοι για να απαντήσετε στις ερωτήσεις αυτές.

Είναι κατανοητό ότι ο προγραμματισμός μίας καμπάνιας μπορεί να φαίνεται χαοτικός και ατελείωτος. Φυσικά, καμία καμπάνια δεν φτιάχτηκε επιτυχώς «μέσα σε μία νύχτα». Όμως, αν προγραμματίσετε σωστά το χρόνο σας μπορείτε να μειώσετε το άγχος και να αυξήσετε την αποδοτικότητα. Στη συνέχεια, ακολουθώντας βήμα – βήμα τα στάδια που πρέπει όλα θα γίνουν με τον σωστό τρόπο. Με το χρόνο, θα δείτε ότι οι καμπάνιες σας θα γίνονται όλο και πιο εύστοχες και επιτυχημένες.

Social Media

advertising · digital marketing

Δήμητρα Γεωργίου

Η Δήμητρα είναι απόφοιτη του τμήματος Δημοσίων Σχέσεων και Επικοινωνίας του Πανεπιστημίου Ιονίων Νήσων. Την περίοδο αυτή εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting