X

Νέα στρατηγική του Youtube για πώληση διαφημίσεων στην δική της live Tv

Μια καινούργια είδηση για τα δρώμενα του Digital Marketing που θα αλλάξει τα πρακτικά του TV Streaming και θα στοχεύει με ακρίβεια συγκεκριμένους καταναλωτές ανακοίνωσε το Youtube!

Μέχρι σήμερα αυτό που ισχύει για την Youtube TV είναι είναι ότι παρέχει την δυνατότητα της online προβολής 40+ καναλιών με μηνιαία συνδρομή και είναι διαθέσιμη σε επιλεγμένες περιοχές της Αμερικής. Σε τι στοχεύει όμως η νέα στρατηγική και ποιους αφορά ;

Η νέα καμπάνια της εταιρείας δεσμεύεται να ανταγωνιστεί τα σημερινά δεδομέναα της παραδοσιακής τηλεόρασης και να δώσει την δυνατότητα στους διαφημιζόμενους της, να “φτάσουν” στους καταναλωτές και από την μεγάλη οθόνη!

Σύμφωνα με την Debbie Weinstein, managing director του YouTube/Video Global Solutions, το μεγαλύτερο ποσοστό του κόσμου παρακολουθεί το Youtube μέσα από την τηλεόραση (οθόνη) και τηλεόραση μέσα από το Youtube. Γεγονός που επιβεβαιώνεται και από την έρευνα του Ipsos που αναφέρει πως 7 στους 10 χρήστες του Υoutube το παρακολουθούν από οθόνη τηλεόρασης.

 

 

Όπως συμβαίνει στην συνδρομητική τηλεόραση, έτσι και το Youtube TV μέχρι στιγμής προβάλλει 2’ τοπικές διαφημίσεις ανά ώρα στο δίκτυο της. Ενώ μέχρι στιγμής έδινε στο ίδιο του το δίκτυο τη δυνατότητα να πουλάει τον χρόνο αυτό, τώρα η εταιρεία θα ξεκινήσει να τον διαθέτει σαν μέρος του Google Preffered πακέτου της. – Με το Google Preffered ως πρόγραμμα του Youtube, παρέχεται η δυνατότητα στους διαφημιστές να αγοράζουν σημείο για τις διαφημίσεις τους μέσα από τα προτεινόμενα Top κανάλια του Youtube καθώς η ίδια η εταιρεία συγκεντρώνει το 5% του κορυφαίου περιεχομένου της σε 12 κατηγορίες  ώστε να επισημάνει και να προτείνει στους διαφημιζόμενους της, ποια κανάλια μπορούν να εμπιστευθούν για να παράξουν ένα Highly quality περιεχόμενο.-

Το Youtube θα δημιουργήσει μια σειρά περιεχομένου, που θα μπορούν να εμπεριέχονται στη Youtube TV,  για τους διαφημιζόμενους του, όπου θα βασίζεται σε αγοραστικές συνήθειες και σε δημογραφικά στοιχεία.  Οι διαφημίσεις που θα προβάλλονται στο κοινό θα είναι σύμφωνα με τις δικές τους καταναλωτικές συνήθειες και τα δημογραφικά τους στοιχεία. Γεγονός που δίνει ένα μεγάλο αβαντάζ για τον διαφημιζόμενο που θέλει να εστιάσει ακριβώς και χωρίς διασπορά σε ένα συγκεκριμένο κοινό της τηλεόρασης, και δεν μπορούσε να το πραγματοποιήσει μέχρι τώρα.

Anna Prifti: Η Άννα είναι απόφοιτη του τμήματος Γεωγραφίας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Το ενδιαφέρον της για τα Social Media και το σκηνικό πίσω από αυτά την οδήγησε στην επιθυμία να ασχοληθεί με τον χώρο του Digital Marketing, όπου και εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

This website uses cookies.