The New Stuff - Suit digital marketing

Νέα android ‘καλούδια’…

Stefanos Sklavenitis


Η wearable τεχνολογία είναι σύμφωνα με όλες τις τάσεις το next big thing! Κι αν τα google glasses έχουν πάρει το μερίδιο του λέοντος στη δημοσιότητα, ειλικρινά δεν ξέρω αν πραγματικά θα μπορέσει όλο αυτό να μεταφραστεί και σε καλές πωλήσεις, όταν θα βγουν στην μαζική παραγωγή. Το είδος (γυαλιά με κάμερα) είναι εντελώς νέο, ακριβό όπως φημολογείται και πιθανότατα αρχικά θα έχει πολύ περιορισμένη χρηστικότητα σε σχέση με τον άλλο καθημερινό σύντροφό μας, το smartphone.

Αντιθέτως, ένα άλλο είδος όπου ήδη έχει αρχίσει η εφαρμογή της wearable technology (όχι πολύ πετυχημένα είναι η αλήθεια, αλλά για άλλους λόγους) δεν είναι άλλο από τα ρολόγια. Τα ρολόγια, από τότε που τα κινητά έγιναν το νούμερο ένα αντικείμενο στη λίστα των πραγμάτων που έχουμε ΠΑΝΤΑ μαζί μας, έγιναν irrelevant ως χρηστικό αντικείμενο και έμειναν μόνο ως …κόσμημα. Πριν γίνουν, όμως, μουσειακό αντικείμενο όπως τα transistors, έρχονται από το παράθυρο ξανά στο προσκήνιο.

Βλέπετε, ο κόσμος δεν θα δυσκολευτεί καθόλου να τα ξαναφορέσει, αν του δίνουν την πληροφορία που χρειάζεται άμεσα και εύκολα. Αν τους μιλάς και παίρνεις απάντηση, σε κλάσματα του δευτερολέπτου με τα χέρια σου ελεύθερα. Σκέψου να πρέπει να κρατάς στα χέρια σου -ενώ κάνεις κάτι άλλο παράλληλα- ένα αντικείμενο με μια 5ιντση οθόνη, όχι μικρό δηλαδή, που κάνει μια περιουσία… Σκέψου π.χ να κάνεις ποδήλατο και να θέλεις να πάρεις μια πληροφορία από το κινητό σου, ενώ είσαι σε κίνηση! Not good…

Η Google, μόλις την προηγούμενη εβδομάδα,  άνοιξε τη δυνατότητα στους developers να δημιουργήσουν το απόλυτο gadget. Στο βίντεο βλέπουμε μια πολύ ενδιαφέρουσα εκδοχή των λειτουργιών του Google Now σε ρολόι, ωστόσο από τη στιγμή που θα εμπλακούν και ανεξάρτητοι developers, τα πράγματα που θα μπορεί να κάνει αυτό το «ρολόι» μπορεί να μας εκπλήξουν. Και φαντάζομαι αντιλαμβάνεστε πως αυτό το τρένο που τρέχει με ταχύτητα του φωτός δεν θα περιμένει πότε θα αποφασίσετε να καταχωρίσετε (αν δεν το έχετε κάνει ήδη) την αλυσίδα των καταστημάτων σας στο Google Places, πότε θα κάνετε σωστό moderation των online reviews που θα καθορίσουν το αν θα έρθει ο χρήστης σε εσάς ή όχι, πότε θα δημιουργήσετε μια google+ company page… Κάποιοι όλα αυτά τα έχουν κάνει ήδη και προετοιμάζονται για τα επόμενα βήματα της τεχνολογίας που θα είναι ακόμα πιο γοργά!

[youtube= https://www.youtube.com/watch?v=0xQ3y902DEQ]

Future · Geo-Location · Google Plus · Mobile · News

gadget · google glass · google now · google plus · smartphone · watch · wearable technology

Stefanos Sklavenitis

Ο Στέφανος είναι ιδιοκτήτης της Flipside-Digital Marketing και ασχολείται με τα media από το 1995. Από τo 2010 που μπήκε στα βαθιά νερά του digital marketing έχει αναλάβει να τρέξει τις καμπάνιες κάποιων από τις πιο σημαντικές εταιρίες που εδρεύουν στη βόρεια Ελλάδα, ενώ ταυτόχρονα διδάσκει και στο Digital Marketing Course του ALBA Graduate Business School.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting