The New Stuff - Suit digital marketing

Ξένα brands που γράφουν ιστορία στο Twitter

Despina Skordili


Έχουμε τονίσει αρκετές φορές το πόσο προσεκτικοί πρέπει να είναι οι social media managers ενός brand όταν ποστάρουν οτιδήποτε στο Twitter και τους υπόλοιπους λογαριασμούς που διαχειρίζονται. Ωστόσο, κάποιος που θέλει να ξεφύγει από την ασφαλή χρήση των social media και να δημιουργήσει buzz χρειάζεται να ρισκάρει.

Ένα πρόσφατο παράδειγμα χρήσης του Twitter που διαδόθηκε σε tech websites και blogs ήταν μία συζήτηση που ξεκίνησε η βρετανική εταιρία τηλεπικοινωνιών Tesco Mobile. Όλα άρχισαν όταν ένας καταναλωτής ανέβασε ένα screenshot με το post μίας παραπονεμένης πελάτισσας στο Facebook, εκφράζοντας, ωστόσο, ο ίδιος την υποστήριξή του στην εταιρία.

tesco_scrsht1

Αντί να καταφύγει σε μία ασφαλή απάντηση, λέγοντας για παράδειγμα ότι είναι στη διάθεση της πελάτισσας για να επιλύσει το πρόβλημά της, η Tesco Mobile αποφάσισε να ρισκάρει: “συμμάχησε” με τον υποστηρικτή της, απαντώντας ότι η πελάτισσα “προφανώς βρίσκεται σε μια δύσκολη περίοδο στη ζωή της”. Ο καταναλωτής συμφώνησε με την εταιρία και σύντομα ξεκίνησε ένας διάλογος μεταξύ τους, όπου δήλωσαν πώς μαζί θα αλλάξουν τον κόσμο και πώς θα γίνουν αχώριστοι “σαν τον batman και τον robin”:

tesco_scrsht2

Τα post τους απέσπασαν δεκάδες retweets και σύντομα μπήκαν στο παιχνίδι και άλλες εταιρίες. Για παράδειγμα, όταν η Tesco Mobile ζήτησε από τον καταναλωτή να ετοιμάσει τσάι, η Yorkshire Tea ανταποκρίθηκε απαντώντας “τηλεφώνησε κανείς;”, ενώ λίγο αργότερα μπήκαν στη συζήτηση και τα βρετανικά μπισκότα Jaffa Cakes. Η συζήτηση συνεχίστηκε για αρκετές ημέρες και αργότερα αναμεταδόθηκε από μεγάλα tech websites.

Δεν είναι η πρώτη φορά που brands του εξωτερικού ξεφεύγουν από τις συνηθισμένες απαντήσεις σε παράπονα πελατών ή καταφεύγουν σε ένα έξυπνο interaction μεταξύ τους:

tesco_scrsht3

Θα μας άρεσε να δούμε κάτι τέτοιο κι από ελληνικά brands. Μπορεί οι σπασμωδικές κινήσεις στο Twitter να δημιουργούν κίνδυνο για γκάφες, όμως ο αυθορμητισμός και το πιο προσωπικό ύφος μπορούν να αντιστρέψουν την κατάσταση στην περίπτωση ενός παραπονεμένου πελάτη. Σε κάθε περίπτωση, είναι απαραίτητος ένας social media manager με γρήγορα αντανακλαστικά.

Case Studies · Funny · Social Media · Twitter

buzz · social media management · Twitter

Despina Skordili

Μετά από τρία χρόνια στη δημοσιογραφία, την κέρδισε ο κόσμος των social media. Αφού ολοκλήρωσε το μεταπτυχιακό της πάνω στα New Media στην Ολλανδία, εργάζεται ως social media brand manager σε digital marketing agency.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting