The New Stuff - Suit digital marketing

Οι δυνατότητες του WhatsApp για τις επιχειρήσεις

Constantina Alkistis Meleti


Ενώ το Facebook συνεχίζει να αποκτά όλο και μεγαλύτερη απήχηση, αυξάνοντας τους χρήστες της εφαρμογής του, η ανάπτυξη και η επιρροή των δευτερευόντων πλατφορμών συνεχίζει να προσαυξάνεται σταδιακά. Φυσικά, οι περισσότεροι γνωρίζουν την ανάπτυξη του Instagram, το οποίο τείνει να γίνει η επόμενη πλατφόρμα για δισεκατομμύρια χρήστες.  Ταυτόχρονα, παρόλο που η επέκταση του WhatsApp συζητιέται λιγότερο, σύντομα θα μπορούσε να γίνει ένα πολύ σημαντικό εργαλείο για την επιχείρησή σας.

Πράγματι, η άμεση ανταλλαγή μηνυμάτων εξακολουθεί να επεκτείνεται. Η εφαρμογή του Messenger είναι πιο γνωστή, καθώς αποκαλείται ως ο ηγέτης των εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων στις δυτικές αγορές. Παράλληλα, όμως και  η εφαρμογή WhatsApp είναι ευρέως διαδεδομένη σε χώρες ανά τον κόσμο, τόσο στην ανατολή όσο και στην δύση.

whatsApp map

Το WhatsApp για μικρές επιχειρήσεις

Πιο αναλυτικά, στο WhatsApp μεταξύ των 60 δισεκατομμυρίων μηνυμάτων, που αποστέλλονται καθημερινά στην εφαρμογή, ένας σημαντικός αριθμός αφορά επιχειρηματικές συναλλαγές. Για παράδειγμα, στην Ινδία και τη Βραζιλία  περισσότερες από το 80% των μικρών επιχειρήσεων αναφέρουν ότι το WhatsApp τους βοηθά να επικοινωνούν με τους πελάτες του και να αναπτύσσουν τα εμπορικά τους σήματα με αποτελεσματικό και ευέλικτο τρόπο.

Συγκεκριμένα, οι μικρές αυτές επιχειρήσεις χρησιμοποίησαν την εφαρμογή για δημοσκοπήσεις και έρευνα αγοράς. Η γνώμη που έλαβαν από τους πελάτες τους είναι σχετική και αντιπροσωπευτική, καθώς ένα μεγάλο ποσοστό των καταναλωτών ανταποκρίθηκε. Βέβαια, η εφαρμογή προσφέρει τα απαραίτητα μέσα, ώστε ανάλογες δημοσκοπήσεις να γίνονται με δημιουργικό και διασκεδαστικό τρόπο. Τέλος, μέσω της εφαρμογής οι επιχειρήσεις μένουν σε επαφή με τους πελάτες τους, στέλνοντας νέες προσφορές, και αυξάνοντας την εμπιστοσύνη του εμπορικού τους σήμα.

Υπηρεσίες του WhatsApp

Επιπλέον, το WhatsApp εξελίσσει τις υπηρεσίες του, ώστε να εξυπηρετεί καλύτερα τις επιχειρήσεις. Δηλαδή, το WhatsApp φαίνεται να δίνει στα εργαλεία των επιχειρήσεων πιο σοβαρή εστίαση, με προηγμένα χαρακτηριστικά. Τον Ιανουάριο, η WhatsApp πρόσθεσε νέες επιλογές απευθυνόμενες αποκλειστικά σε επιχειρήσεις.  Αυτό θεωρείται από πολλούς ένα πρώτο σημαντικό βήμα προς την κατεύθυνση της άμεσης εμπορίας μέσω αυτών των εργαλείων.

Πιο πρόσφατα, η WhatsApp εισήγαγε περισσότερες επιλογές και εργαλεία, ευθυγραμμίζοντας την ευρύτερη εστίαση του Facebook στις ομαδικές επικοινωνίες. Ένα ακόμη βήμα θεωρείται και η εισαγωγή ομαδικών βιντεοκλήσεων. Τα χαρακτηριστικά και οι λειτουργίες των βιντεοκλήσεων θα προσομοιάζουν με τις αντίστοιχες λειτουργίες άλλων παρόμοιων εφαρμογών ανταλλαγής μηνυμάτων.

Τέλος, αξίζει να επισημανθεί πως μετά την εξαγορά του WhatsApp από την ομάδα διαχείρισης του Facebook αναμένεται να εξελιχθούν τα επιχειρηματικά εργαλεία της εφαρμογής. Να αυξάνονται, δηλαδή, σημαντικά και ταυτόχρονα να προσφέρει μια σειρά νέων επιλογών για τα brands. Κατά αυτό τον τρόπο προκύπτουν νέα μέσα επέκτασης των επιχειρήσεων σε εναλλακτικές αγορές.

News

#whatsApp · business · digital marketing

Small Businesses

Media

Constantina Alkistis Meleti

Η Κωνσταντίνα Άλκηστις Μελέτη είναι τελειόφοιτη του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και τρέφει ιδιαίτερο ενθουσιασμό για τα social networks.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting