The New Stuff - Suit digital marketing

Οι 5 καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών για την επιχείρησή σας

Νατάσα Γιασεμάκη


Η απόκτηση νέων πελατών δεν είναι πάντα εύκολη διαδικασία. Ειδικά, εάν πρόκειται για μία νέα επιχείρηση ή για μία ήδη υπάρχουσα που θέλει να λανσάρει ένα νέο προϊόν στην αγορά. Θα πρέπει πρώτα να γίνει ευρέως γνωστό το brand σας και στη συνέχεια οι καταναλωτές να οδηγηθούν τελικά στην αγορά του προϊόντος/υπηρεσία σας. Θα πρέπει να κρατήσετε υψηλό το ενδιαφέρον των καταναλωτών καθ’ όλη την διάρκεια του «ταξιδιού» τους (Funnel), ώστε τελικά να προβούν σε αγορά.

Παρακάτω παραθέτουμε μερικές από τις καλύτερες στρατηγικές απόκτησης πελατών που πρέπει να δοκιμάσετε για να μεγαλώσετε την επιχείρησή σας.

# SEO & Content Marketing

Το SEO (Search Engine Optimisation), μαζί με το ποιοτικό content, παίζουν πολύ σημαντικό ρόλο στην επίτευξη μεγαλύτερου Organic Traffic του website σας. Μερικές τεχνικές που θα σας βοηθήσουν να φέρετε μεγαλύτερο Organic Traffic, είναι οι εξής:

  • Χρησιμοποιείστε τα κατάλληλα keywords
  • Βελτιστοποιείστε τα Headings και τα Title Tags σας
  • Βελτιώστε την ταχύτητα φόρτωσης σελίδας, βελτιστοποιώντας τις εικόνες
  • Δημιουργείστε ένα website φιλικό προς τα κινητά τηλέφωνα, έτσι ώστε οι χρήστες να έχουν πρόσβαση από οποιαδήποτε συσκευή
  • Ξεκινήστε κατανοώντας το κοινό σας. Μάθετε ποια είναι τα ενδιαφέροντά του και τι θα ήθελε να διαβάσει.
  • Χρησιμοποιείστε ενδιαφέροντες τίτλους που θα προσεγγίσουν το ενδιαφέρον του κοινού σας
  • Γράψτε περιεχόμενο με «How to», που μπορεί να φανεί χρήσιμο στο ακροατήριο σας

# Social Media Marketing

Ένα μεγάλο ποσοστό υποψήφιων πελατών σας, σίγουρα χρησιμοποιεί τα social media, όχι μόνο για την διασκέδασή του, αλλά και για τις αγορές του. Επομένως θα πρέπει να βρείτε ποιο μέσο κοινωνικής δικτύωσης (Facebook, Instagram, Youtube κλπ.) σας ταιριάζει καλύτερα και απευθύνεται στο κοινό σας.

Ένας άλλος τρόπος για να προσεγγίσετε περισσότερους υποψήφιους πελάτες, είναι να συνεργαστείτε με Influencers. Προσοχή όμως, κάτι τέτοιο δε σημαίνει απαραίτητα ότι θα έχει επιτυχία, καθώς πρώτα θα πρέπει να γίνει διερεύνηση των αναγκών του κοινού σας και η τελική σωστή επιλογή Influencer, που θα μπορέσει τελικά να ασκήσει επιρροή στο κοινό.

# Paid Marketing

Εάν έχετε ένα ικανοποιητικό Budget και θέλετε να δείτε άμεσα αποτελέσματα, τότε το Paid Marketing εφόσον αξιοποιηθεί σωστά, είναι μία αποτελεσματική τεχνική. Μπορείτε να αξιοποιήσετε τα Google Ads, μαζί με το Social Media Marketing, για την προσέλκυση περισσότερων πελατών. Τα Google Ads, με πολύ απλά λόγια, λειτουργούν με την εμφάνιση των διαφημίσεων σας, σε συναφή άτομα που πληκτρολόγησαν κάποια keywords στις μηχανές αναζήτησης.

Έτσι, το προϊόν/υπηρεσία σας θα εμφανίζεται σε άτομα που θέλετε να κάνετε πελάτες σας και μπορεί η στοχευμένη διαφήμιση να κοστίζει περισσότερο, αλλά έχετε περισσότερες πιθανότητες να κερδίσετε πελάτες.

# Email Marketing

Το Email Marketing, είναι άλλη μία συνηθισμένη τεχνική Marketing και θα λέγαμε αρκετά υποτιμημένη. Για να λειτουργήσει ως μία πετυχημένη στρατηγική για εσάς, θα πρέπει πρώτα να δημιουργήσετε μία λίστα ατόμων για τους τρέχοντες ή καινούργιους πελάτες, με τα Email τους και στη συνέχεια να στοχεύετε σε αυτούς. Ωστόσο, θα πρέπει να μην γίνετε ενοχλητικοί και να στέλνετε σε τακτά χρονικά διαστήματα, γιατί διαφορετικά διακινδυνεύετε να δημιουργήσετε τα αντίθετα αποτελέσματα.

Δύο πολύ καλές περιπτώσεις για να στείλετε Email στους χρήστες σας, είναι για παράδειγμα, μόλις κάποιος εγγραφεί στα newsletters σας και του στείλετε ένα «Welcome email» ή εάν κάποιος εγκαταλείψει τελικά το καλάθι αγορών του και του στείλετε εκπτώσεις και άλλες προσφορές για να τον δελεάσετε.

# Referral Marketing

Το Referral Marketing, είναι η μέθοδος προώθησης προϊόντων/ υπηρεσιών σε νέους πελάτες μέσω Referrals, συνήθως δηλαδή από στόμα σε στόμα. Θα λέγαμε ότι είναι ο καταλληλότερος τρόπος προώθησης του brand σας από ικανοποιημένους πελάτες. Ορισμένες εταιρείες μπορεί να προσφέρουν ειδικά προνόμια, δωρεάν προϊόντα ή να ακολουθήσουν άλλους τρόπους, προκειμένου να προσελκύσουν πελάτες.

Κλείνοντας, θα λέγαμε ότι οι παραπάνω τεχνικές είναι οι πιο συνηθισμένες και αποτελεσματικές για την προσέλκυση πελατών. Εσείς μπορείτε να μελετήσετε ποια ταιριάζει στο ύφος του brand σας για να έχετε τα επιθυμητά αποτελέσματα.

Advertising · Content · Email Marketing · marketing · SEO · Social Media

advertising · content marketing · digital marketing · seo · Social Media

Agencies · Small Businesses

Communications · Media · Technology

Νατάσα Γιασεμάκη

Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting