The New Stuff - Suit digital marketing

Ο Ads Manager αλλάζει και αναβαθμίζεται για όλους εμάς

Giannis Kotselis


Ένας ανανεωμένος Ads Manager

Το Facebook συνδυάζει τις δυνατότητες δημιουργίας και επεξεργασίας διαφημίσεων του Power Editor με την ευκολία χρήσης και εξοικείωσης που αγαπούν οι διαφημιζόμενοι στον Ads Manager. Αυτή η επανασχεδιασμένη διεπαφή παρέχει στους διαφημιζόμενους τα εργαλεία που χρειάζονται για να διαχειριστούν επιτυχώς την επιχείρησή τους στο Facebook, ανεξάρτητα από το πόσο πολύπλοκες ή απλές είναι αυτές οι ανάγκες.

Συνδυάζοντας τον  Ads Manager και τον Power Editor, απλοποιούμε το οικοσύστημα αγορών διαφημίσεων του Facebook. Αυτή η απλούστευση μειώνει τον αριθμό των εργαλείων που πρέπει να μάθουν οι διαφημιζόμενοι και μας επιτρέπει να εστιάσουμε τους πόρους μας στη διατήρηση και βελτίωση μιας ενιαίας διεπαφής. Συνδυάσαμε τις λειτουργίες του Ads Manager και του Power Editor κατά το τελευταίο έτος. Τα εργαλεία είναι τώρα αρκετά παρόμοια. Οι διαφημιζόμενοι θα δουν την ενημερωμένη διεπαφή Ads Manager σε τοποθεσίες στις οποίες βρήκαν στο παρελθόν τον Ads Manager ή Power Editor στην πλατφόρμα Facebook Business.

Τα Highlights των νέων χαρακτηριστικών του Ads Manager

Ο ενημερωμένος Ads Manager περιλαμβάνει όλες τις δυνατότητες και τα χαρακτηριστικά του Power Editor και του Ads Manager.

Προεπιλεγμένο creation flow 

Το Facebook θέλει να ικανοποιήσει τους χρήστες που προτιμούν τη δημιουργία διαφημίσεων μέσω Power Editor και εκείνους που τους αρέσει το creation flow του Ads Manager. Στον ενημερωμένο Ads Manager, οι χρήστες θα συμμετέχουν αυτόματα στη ροή εργασίας που χρησιμοποίησαν στο παρελθόν. Και, φυσικά, όλοι θα έχουν την επιλογή να αλλάξουν την προτιμώμενη ροή εργασίας τους ανά πάσα στιγμή, μέσω ενός κουμπιού στο επάνω δεξιό μέρος του παραθύρου του Ads Manager.

Γρήγορη δημιουργία

Η γρήγορη δημιουργία δίνει στους διαφημιζόμενους την ελευθερία να ρυθμίζουν την καμπάνια, τη διαφήμιση και τα στοιχεία διαφήμισης με οποιαδήποτε σειρά. Η γρήγορη δημιουργία είναι μια καλή επιλογή για τους εξελιγμένους διαφημιζόμενους που είναι εξοικειωμένοι με τη ροή εργασιών δημιουργίας διαφημίσεων του Power Editor.

Καθοδηγούμενη δημιουργία

Η καθοδηγούμενη δημιουργία παρέχει τα βήματα που θα λάβει ο διαφημιζόμενος για να ξεκινήσει μια απλή κοινή καμπάνια. Ο οδηγός καθοδηγούμενης δημιουργίας ακολουθεί αυτά τα βήματα μέχρι να ολοκληρωθεί. Οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει να επιλέξουν αυτήν την επιλογή εάν είναι λιγότερο εξοικειωμένοι με όλα τα στοιχεία των διαφημιστικών καμπανιών του Facebook ή αν προτιμούσαν την προηγούμενη ροή δημιουργίας του Ads Manager. Μόλις επιλεγεί μια μέθοδος δημιουργίας, οι διαφημιζόμενοι θα κατευθύνονται αυτόματα σε αυτήν την επιλογή κάθε φορά που κάνουν κλικ στο κουμπί “Δημιουργία” για να δημιουργήσουν μια νέα καμπάνια, ένα σύνολο διαφημίσεων ή μια διαφήμιση.

Δουλεύοντας με Drafts

Τα αυτόματα Drafts, τα οποία αποθηκεύουν τις αλλαγές ενός διαφημιζόμενου χωρίς να αντανακλούν αυτές τις αλλαγές έως ότου δημοσιευθούν, είναι ένα δημοφιλές στοιχείο του Power Editor. Το Facebook φρόντισε να συμπεριλάβει αυτά τα χαρακτηριστικά των Drafts στο ενημερωμένο interface του Ads Manager. Ενώ οι διαφημιζόμενοι δημιουργούν καμπάνιες, σύνολα διαφημίσεων και διαφημίσεις, η εργασία τους αποθηκεύεται αυτόματα στους διακομιστές του Facebook ως Drafts . Τα πρόχειρα παρέχουν την ευελιξία να ρυθμίσετε τα στοιχεία διαφημίσεων και να τα δημοσιεύσετε αργότερα. Ωστόσο, οι διαφημιζόμενοι θα πρέπει τώρα να αναθεωρήσουν και να δημοσιεύσουν τις αλλαγές τους. Εάν ένας διαφημιζόμενος εγκαταλείψει την πλατφόρμα με αλλαγές που δεν έχουν εξεταστεί, θα εμφανιστεί μια υπενθύμιση που θα τους καλεί να ελέγξουν και να δημοσιεύσουν τις αλλαγές τους.

Μια ενιαία πηγή για reports

Προηγουμένως, ο Power Editor και ο Ads Manager προσφέρουν διαφορετικές δυνατότητες reports. Οι διαφημιζόμενοι μερικές φορές θα εναλλάσσονταν μεταξύ των εργαλείων για να παράγουν τα reports τους. Ο ενημερωμένος Ads Manager συνδυάζει όλες τις λειτουργίες reports του Power Editor με αναλύσεις, δείκτες αναφοράς, εξαγόμενες αναφορές πληροφοριών και δυνατότητα προσαρμογής των στηλών – όλες τις λειτουργίες δηλαδή που υπήρχαν μόνο στον Ads Manager. Τώρα οι διαφημιζόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν, να δουν και να διαχειριστούν τα αποτελέσματα σε ένα εύκολο στη χρήση περιβάλλον εργασίας.

Όλα τα αποθηκευμένα reports βρίσκονται πλέον στο πεδίο Ads Reporting. Η ενημερωμένη πλατφόρμα Ads Manager έχει σχεδιαστεί για να είναι χρηστική χωρίς να θυσιάζει τις δυνατότητες διαφημιζόμενων που αγαπήθηκαν από τα παλιά εργαλεία επεξεργασίας Power Editor και Ads Manager. Με την εστίαση των προσπαθειών του Facebook στη βελτίωση μιας ενιαίας διασύνδεσης, ελπίζει να επιτύχει μεγαλύτερη αποδοτικότητα και αξιοπιστία στους διαφημιζόμενους. Ο Ads Manager θα συνεχίσει να εξελίσσεται καθώς ανανεώνεται με περισσότερες βελτιώσεις.

Facebook · Mobile Marketing · Online Marketing · SEO · Social Media · Tools

ads manager · change · Facebook

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Communications · Media

Giannis Kotselis

O Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο χώρος του Digital Marketing και ειδικότερα των Social Media μπήκε στη λίστα ενδιαφέροντός του από πολύ μικρή ηλικία. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting