The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να πετύχεις καλύτερο engagement με τους fans σου

Fotini Tzika


Θα ήθελες να έχεις καλύτερο engagement με τους fans σου; Θα ήθελες να έχεις καλύτερη επικοινωνία με τους χρήστες; Ορίστε μερικά χρήσιμα tips που μπορείς να ακολουθήσεις:

1. Διαγωνισμοί

Γνωρίζεις πολύ καλά την αγάπη του κόσμου για τους διαγωνισμούς. Πόσο μάλλον αν τους εξάπτει τη δημιουργικότητα. Ζήτησέ τους λοιπόν να μοιραστούν μαζί σου δικό τους υλικό για να μπουν σε κλήρωση για μοναδικά δώρα.

Αυτός είναι ίσως ένας από τους πιο εύκολους τρόπους να δημιουργήσεις UGC (user generated content). Σαν κερασάκι στην τούρτα επέτρεψέ τους να ψηφίσουν ή να μοιραστούν τις αγαπημένες τους υποψηφιότητες. Έτσι θα δημιουργήσεις καλύτερη σχέση μαζί τους και την ευκαιρία να κρίνουν οι ίδιοι το αποτέλεσμα.

the winner

2. Fame

Ίσως αυτό το tip να είναι μια προέκταση του προηγούμενου. Πολλά μεγάλα brands δίνουν τη δυνατότητα στους χρήστες όχι μόνο να μοιραστούν το content τους αλλά και να κερδίσουν μια θέση στο spotlight της δημοσιότητας.

Ας πάρουμε για παράδειγμα την περίπτωση όπου εσύ έχεις ζητήσει από τους fans σου να ανεβάσουν την πιο δημιουργική selfie τους στο instagram με δικό σου hashtag. Εσύ στη συνέχεια μπορείς να επιλέξεις αυτή που θεωρείς καλύτερη ή να το αφήσεις στην κρίση του κοινού. Όταν ο νικητής επιλεγεί, χρησιμοποίησε τη φωτογραφία του στο καινούργιο σου facebook cover. Έτσι είστε όλοι κερδισμένοι!

3. Creativity engage

Ένας ακόμα τρόπος να έχεις καλύτερο engage με τους fans σου είναι να δώσεις τροφή για τη φαντασία τους. Ένας πολύ έξυπνος τρόπος να το πετύχεις αυτό είναι να τους ενθαρρύνεις να πειραματιστούν με τα προϊόντα σου.

Ζήτησέ τους να προτείνουν νέους δημιουργικούς τρόπους χρήσης του προϊόντος. Για άλλη μια φορά βγαίνετε και οι δύο κερδισμένοι. Οι fans σου έχουν την ευκαιρία να προβάλλουν τη δημιουργικότητά τους και εσύ ίσως λάβεις σημαντικές ιδέες για τη βελτίωση των προσπαθειών σου.

4. Προτιμήσεις

Κάπως έτσι φτάνουμε στο πως η γνώμη των χρηστών μπορεί να αποβεί πολύ πιο εποικοδομητική από ότι φαντάζεσαι.  Θέσε τους διλήμματα ή ρώτησέ τους να πουν τι θα ήθελαν να έχουν ως επιλογή.

Ειδικά σήμερα,  με τη χρήση των reactions, το facebook κάνει πολύ πιο εύκολο το να κάνεις τέτοιου είδους engagement με τους fans σου. Πλέον χρησιμοποιείται και σε live ψηφοφορίες. Με αυτό τον τρόπο μπορείς να μάθεις εύκολα τις προτιμήσεις των χρηστών και να κινηθείς αναλόγως.

Με τον ίδιο τρόπο ίσως σκεφτείς πως κάτι λείπει από την γκάμα σου και να απευθυνθείς στα κοινωνικά δίκτυα για να μάθεις τι είναι αυτό. Δημιούργησε μια δημοσίευση της μορφής «Εάν μπορούσες να δημιουργήσεις ένα νέο burger τι θα είχε αυτό μέσα;» ή «Τι χρώμα πρέπει να είναι το επόμενο εξώφυλλό μας;». Οι χρήστες αγαπούν αυτό το είδος δύναμης που εσύ τους δίνεις. Γιατί λοιπόν να μην το χρησιμοποιήσεις;

opinion

Με μια τελική ματιά βλέπουμε ότι όλα τα παραπάνω έχουν μια συμπληρωματική σχέση μεταξύ τους. Το ένα μπορεί να οδηγήσει στο άλλο. Ο συνδυασμός των παραπάνω με έξυπνο τρόπο μπορεί να σου επιφέρει πολύ καλά αποτελέσματα στο engagement σου. Δώσε προσοχή όμως στον τρόπο που θα τα χρησιμοποιήσεις. Εάν δεν γνωρίζεις πιο από τα παραπάνω να διαλέξεις και πως να τα συνδυάσεις ίσως θα ήταν καλύτερα να απευθυνθείς σε ένα agency που θα σε ενημερώσει και θα σε καθοδηγήσει καθ’όλη σου την προσπάθεια.

 

 

Content · Social Media

engage · engagement · Facebook · Social Media · ugc

Fotini Tzika

Η Φωτεινή είναι τελειόφοιτη του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Το digital marketing ήταν το κομμάτι που την ενθουσίασε περισσότερο και την οδήγησε σήμερα να είναι Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting