The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

Κωνσταντίνος Κυρίτσης


Σήμερα, η σελίδα “About Us” (συχνά μεταφράζεται και ως «Σχετικά με εμάς» σε ελληνικές ιστοσελίδες) αποτελεί στοιχείο των περισσότερων ιστοτόπων. Παρ΄ όλα αυτά, πολύ συχνά οι σελίδες αυτές δεν πετυχαίνουν να μεταφέρουν τις πληροφορίες που οι χρήστες αναζητούν, με αποτέλεσμα όλο και περισσότεροι να στρέφονται σε εξωτερικές πηγές, όπως review sites, για να βρουν τις πληροφορίες που αναζητούν.

Ακόμα και αν αρκετοί οργανισμοί λανθασμένα θεωρούν πως η σελίδα About είναι μικρής σημασίας, συχνότατα αποτελεί βασικό σταθμό για οποιονδήποτε αναζητά πληροφορίες για την επιχείρηση, είτε πρόκειται για πιθανούς πελάτες, είτε για ενδιαφερόμενους επενδυτές ή δημοσιογράφους.

Σήμερα, οι χρήστες επιθυμούν αυξημένη αξιοπιστία και διαφάνεια σε κάθε αλληλεπίδρασή τους με μια επιχείρηση, φυσική ή μέσω διαδικτύου. Οι επιχειρήσεις που διαθέτουν πελατοκεντρική κουλτούρα και ανθρώπινο, κατανοητό ύφος τοποθετούνται συνήθως υψηλότερα στις προτιμήσεις των χρηστών. Μια επιτυχημένη σελίδα About δημιουργεί την αίσθηση μιας επικοινωνίας αμοιβαίας αξίας ανάμεσα στον χρήστη και την επιχείρηση.

Δημιουργήστε αίσθηση αυθεντικότητας στην σελίδα σας.

Έχει παρατηρηθεί πως είναι ωφέλιμο οι σελίδες About να περιέχουν στοιχεία σχετικά με το κοινωνικό προφίλ της εταιρίας. Αναφορές σε θέματα όπως η διαφορετικότητα, η προστασία του περιβάλλοντος ενισχύουν το ανθρώπινο προφίλ της επιχείρησης και αυξάνουν την συναισθηματική σύνδεση των επισκεπτών.

Ακόμα, η περιγραφή της εταιρικής κουλτούρας και των εταιρικών αξιών συμβάλλουν στην δημιουργία αίσθησης διαφάνειας. Προτιμήστε να αποφεύγετε έτοιμες φωτογραφίες και πολύπλοκη ή νομική γλώσσα αν δεν είναι απολύτως απαραίτητη.

Δημιουργήστε σχέσεις διαρκείας.

Προσκαλέστε τον χρήστη να μείνει σε επικοινωνία μαζί σας μετά την επίσκεψή του. Συμπεριλάβετε εμφανή links σε ενεργές σελίδες Social Media όπως το Facebook, το Twitter, το YouTube ή ακόμα και το LinkedIn, ανάλογα με το προφίλ του brand και την στρατηγική σας, και ενθαρρύνετε τους χρήστες να σας ακολουθήσουν. Ακόμα, αναφέρετε στοιχεία επικοινωνίας με actionable στοιχεία. Συνολικά, δείξτε διάθεση για επικοινωνία και προάγετε την συμμετοχή.

Παρουσιάστε την ταυτότητα του οργανισμού σας.

Είτε ο ιστότοπός σας περιλαμβάνει μία μόνο μεμονωμένη σελίδα About, είτε μια ολόκληρη ενότητα, θα πρέπει να καταστήσετε εμφανές με την πρώτη ματιά ποιος πραγματικά είναι ο οργανισμός σας και τι ακριβώς κάνει.

Μπορεί να ακούγεται απλό, ωστόσο, συχνά οι οργανισμοί θεωρούν την αποστολή τους προφανή, και αποτυγχάνουν να παρουσιάσουν την ιδιαίτερή τους ταυτότητα και τα στοιχεία που τους διαφοροποιούν από τον ανταγωνισμό.

Πάνω από όλα εξηγείστε συνοπτικά και με απλό και ενδιαφέροντα τρόπο την ιστορία της επιχείρησης, τον τρόπο που λειτουργεί και πώς προσφέρει στην ευρύτερη κοινωνία. Χαρτογραφήστε μια ολοκληρωμένη παρουσία στο μυαλό του επισκέπτη, και χρησιμοποιείστε την ως βάση για κάθε επόμενη επικοινωνία.

How To · marketing · Online Marketing

advertising · digital marketing

Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog

Κωνσταντίνος Κυρίτσης

Ο Κωνσταντίνος Κυρίτσης είναι απόφοιτος του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων του University of East London. Ακόμα, είναι τελειόφοιτος του Master of Science in Digital And Social Media Marketing από το ίδιο πανεπιστήμιο. Αυτήν την περίοδο εργάζεται στην Socialab ως Account Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting