The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να κάνεις το brand σου πιο αξιόπιστο

Elisavet Kokozi


Δεν είναι λίγες οι επιχειρήσεις που ξεκινούν το brand τους με μεγάλα όνειρα και φιλοδοξίες ώστε να το μετατρέψουν σε γίγαντα της online αγοράς! Χαράσσουν μεγαλεπίβολες στρατηγικές, πλάνα, σχεδιάζουν logo και φροντίζουν ώστε η online παρουσία τους να παρουσιάζεται αψεγάδιαστη στο target audience. Παρ’ όλα αυτά, μετά από μερικούς μήνες συνειδητοποιούν πως τίποτα από αυτά δεν είχε τα αναμενόμενα αποτελέσματα. Το μεγάλο ερώτημα λοιπόν, είναι τι μετατρέπει τη φιλόδοξη αυτή προσπάθεια σε «όνειρο θερινής νυκτός» και τι λείπει τελικά από το brand identity; Η απάντηση είναι η ΑΞΙΟΠΙΣΤΙΑ! Σας εμπιστεύεται το κοινό σας; Και αν όχι, πως μπορείτε να αναπτύξετε την πολυπόθητη αυτή σχέση εμπιστοσύνης;

Η αξιοπιστία στις offline σχέσεις, επαγγελματικές και μη, χτίζεται μέσα από το λόγο, την παραπομπή σε αποτελέσματα, σε άλλους αξιόπιστους πελάτες ή επιτυχημένους συνεργάτες που έχουν χαράξει μια χρυσή πορεία. Όμως, είναι ίδια τα μέσα που θα χρειαστούν για την κατασκευή ενός πλαισίου εμπιστοσύνης και αξιοπιστίας στον online κόσμο; Μάλλον, η απάντηση είναι όχι, όμως αν οι φίλοι και οι συνεργάτες σας έχουν online παρουσία, τότε βρίσκεστε ένα βήμα πιο κοντά στην ανάπτυξη του απαραίτητου online credibility level. Προφανώς, η αξιοπιστία δεν χτίζεται σε μια νύχτα, όμως τα παρακάτω tips θα είναι τα marketing tools σου για να θέσεις τα σωστά θεμέλια!

  • Ο παράγοντας «εξουσία»

Είναι πολύ σημαντικό να εγκαθιδρύσεις την εξουσία του brand σου στον online κόσμο. Βέβαια, είναι πιθανό πως αυτό θα είναι μια πιο δύσκολή διαδικασία από την face-to-face παράδοση μιας εταιρικής κάρτας, που αποδεικνύει το κύρος σου και το identity της επιχείρησης σου. Στον online χώρο είναι πολύ εύκολο να αποδειχτεί η εγκυρότητα ή μη μιας πληροφορίας. Έτσι, είναι πολύ σημαντικό να υπάρχουν εξωτερικά ερείσματα που να μπορούν να στηρίξουν την αξία του brand σου, καθώς το internet είναι ένα ανοιχτό data space που μπορεί να αποκαλύψει τόσο στους consumers όσο και στους υπόλοιπους business owners ποια είναι η δράση σου, το background σου και το brand σου με τη συνολική του αξιολόγηση. Πρόσεξε να διατηρείς ειλικρίνεια στις δηλώσεις, τις πληροφορίες και το content που παραθέτεις και να εξασφαλίζεις πως δεν παραβιάζεις τα πνευματικά δικαιώματα και την περιουσία κάποιου άλλου. Χτίσε brand authority χρησιμοποιώντας blogs, κοινωνική αποδοχή, παραπομπές, logos και την απαραίτητη διαφήμιση.

  • Κοινωνικές αποδείξεις

Η κοινωνική αποδοχή και η αναγνώριση από το online κοινό σου είναι από τα πιο σημαντικά tools που πρέπει να χρησιμοποιήσεις κατά τη διάρκεια κατασκευής κοινωνικής βάσης. Ευτυχώς, η διαδικασία αυτή δεν είναι τόσο δύσκολη όσο μπορεί να φαίνεται. Τα social media φυσικά και θα αποτελέσουν το στέγαστρο της πληροφορίας σου και θα σε βοηθήσουν να πραγματοποιήσεις τη προώθηση του απαραίτητου content. Φυσικά, είναι σημαντικό να διατηρείς την δημοτικότητα των pages σου υψηλά, όμως πρόσεξε να μην επαναπαυτείς σε αυτό. Κάποιες αποδοτικές προτάσεις για να αποκτήσεις social proof είναι οι μελέτες που αποδεικνύουν την αξία του brand, θετική κριτική και αναφορές πελατών, e-books, sites που συμπεριλήφθηκε το brand μας ή άλλες καταξιώσεις. Μη ξεχνάς πως στο κόσμο της απόλυτης πληροφόρησης το αποδεδειγμένο value του brand σου αποτελεί πυλώνα για τη δόμηση ενός αξιόπιστου identity.

social media

  • Συνοχή

Τι μπορεί να προσφέρει σε κάποιον μεγαλύτερο επίπεδο αξιοπιστίας από την συνοχή λόγου και πράξεων; Κάθε brand που σέβεται τον εαυτό του, οφείλει να διατηρεί την απαραίτητη συνοχή σε αυτά που δηλώνει και αυτά που μπορεί να προσφέρει. Πρέπει να είσαι μια κινούμενη απόδειξη για το brand σου. Αυτό σημαίνει πως πρέπει η offline παρουσία σου να υποστηρίζει την online και το αντίστροφο. Η συμπεριφορά σου τη Δευτέρα το πρωί στη δουλειά δεν πρέπει να διαφέρει από την εικόνα που θα προβάλλεις στα social media το Σάββατο το βράδυ. Η εικόνα σου πρέπει να είναι μια ενιαία ψηφιακή και πραγματική δομή, που θα ενισχύει το κύρος και το credibility του brand σου. Επιπρόσθετα, φρόντισε να προσέχεις τη ποιότητα του content που χρησιμοποιείς, έτσι ώστε αυτό να αποδεικνύει και να προωθεί τα χαρακτηριστικά του brand!

  • Διάλεξε το σωστό περίγυρο

Πολλές φορές δεν έχει να κάνει μόνο με εσένα! Διάλεξε προσεκτικά το περίγυρο σου, καθώς είναι πολύ πιθανό πώς θα καθορίσει πολλά περισσότερα από όσα μπορείς να φανταστείς. Απόφυγε άτομα τοξικά, που αντί να σε βοηθούν να ανέβεις τα σκαλιά της επιτυχίας σε ωθούν στο αντίθετο. Φρόντισε ο περίγυρος σου να αποτελεί πηγή έμπνευσης και εξέλιξης και γιατί όχι μάθε από αυτόν! Αν τα άτομα που βρίσκονται δίπλα σου είναι επιτυχημένα, έχουν κατακτήσει το απαραίτητο credibility level και μπορούν να σε οδηγήσουν μεθοδευμένα σε σωστές επιλογές με πολύ μικρό κόστος, μάλλον έχεις κάνει τις σωστές επιλογές. Καλλιέργησε το περίγυρο σου με προσοχή!

Αξιοπιστία λοιπόν! Σε μια εποχή που οι επιλογές είναι απεριόριστες και η προσβασιμότητα στο διαδικτυακό περιεχόμενο των brands τεράστια, αυτό που θα σε κάνει να ξεχωρίσεις δεν είναι άλλο από το credibility!Συγκεντρωτικά, θυμήσου πως πρέπει να διατηρείς συνοχή στο brand identity, να φροντίζεις το content σου και να μη παραμελείς την ενημέρωση του online υλικού σου! Αν δεν έχεις τα απαραίτητα εργαλεία για να εξασφαλίσεις ένα υψηλό επίπεδο credibility, απευθύνσου στους ειδικούς της διαφήμισης και μη ξεχνάς πως η επιτυχία είναι μια ιδέα στην οποία πρέπει να επενδύσεις!

Advertising · Content · How To · Online Marketing · Opinion · Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · e-Shops · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Elisavet Kokozi

Η Ελισάβετ είναι φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιά. Ακολούθησε την αγάπη της για την επικοινωνία και τη δημιουργία, που την οδήγησε στην ενασχόλησή της με το digital marketing και τη διαφήμιση. Αυτή τη στιγμή, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting