The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να κατασκοπεύσετε τον ανταγωνισμό σας στο Twitter

Nikoletta Galati


Η σωστή τεχνική της παρακολούθησης στο Twitter είναι εξέχουσας σημασίας καθώς σε ένα αρκετά μεγάλο βαθμό μπορεί να καθορίσει και τη δική σας στρατηγική. Αυτό βέβαια δεν θα έχει νόημα αν γίνετε αντιληπτοί από τους ανταγωνιστές. Αρχικά, είναι λίγο εδώ που τα λέμε αντιεπαγγελματικό. Στη συνέχεια, δεν υπάρχει λόγος να ξέρουν ότι το κάνετε.  Εκ πρώτης όψεως μια τέτοια τακτική φαίνεται ανορθόδοξη και ίσως να δείχνει και μια δόση απελπισίας. Φυσικά όμως και δεν ισχύει κάτι τέτοιο. Κάθε brand που θέλει να προχωρήσει και να στηρίζεται σε γερά θεμέλια γνωρίζει πολύ καλά τον ανταγωνισμό του! Το αγαπημένο μας Twitter λοιπόν μας προσφέρει απλόχερα αυτή τη δυνατότητα με διακριτικότητα και χωρίς να γίνουμε αντιληπτοί από κανέναν. Πώς γίνεται όμως αυτό;

  1. Κάντε λίγη έρευνα στο Twitter

    Άσχετα με τη δουλειά μας όλοι γνωρίζουμε πως, και κάνουμε καθημερινά έρευνα στα Social Media για τα πάντα. Αυτή η τεχνική δε θα μπορούσε να λείπει από το brand μας, κάνουμε λοιπόν ένα search για τους ανταγωνιστές μας. Έτσι, Νο1 για να φτιάξουμε αλλά και να βελτιώσουμε την υπάρχουσα στρατηγική μας είναι να κάνουμε search τους ανταγωνιστές μας αλλά και διάφορα hashtags τα οποία χρησιμοποιεί. Με αυτό τον τρόπο μπορούμε να δούμε όχι μόνο τι ανεβάζει και ποια είναι η παρουσία του στο Twitter αλλά και τον τρόπο που αλληλεπιδρά με το κοινό του. Επιπλέον, έχουμε τη δυνατότητα να δούμε τις λίστες του ανταγωνιστή, ποιους ακολουθεί και από ποιους ακολουθείται. Αυτό μας βοηθά στο να κάνουμε focus σε ορισμένους followers να αντλήσουμε πληροφορίες γι’ αυτούς και να χτίσουμε στρατηγική γύρω από τις επιθυμίες τους. Επιπρόσθετα, μπορούμε να δημιουργήσουμε περιεχόμενο ενδιαφέρον γι΄αυτούς και να τους προσελκύσουμε.

  2. Δημιουργήστε Λίστες Twitter

    Το Twitter όπως και όλα τα Social Media προσφέρουν μια πληθώρα πληροφοριών, την οποία πολλές φορές όταν έρχεται συσσωρευμένη χάνεται και εμείς παίρνουμε ένα μικρό μέρος της. Για το λόγο αυτό λοιπόν οι δημιουργοί του Twitter δημιούργησαν τις λίστες. Οι τελευταίες μπορούν να είναι είτε δημόσιες είτε ιδιωτικές. Στην περίπτωσή μας θέλουμε να είναι ιδιωτικές. Έτσι ώστε να ομαδοποιούμε τα άτομα αλλά και τα brands και να έχουμε μεγαλύτερο έλεγχο. Ο τρόπος είναι απλός:
    -Ξεκινήστε με κλικ στο προφίλ σας για να εμφανιστεί το drop down menu,
    -Έπειτα, κάντε κλικ στο κουμπί Lists,
    -Κάντε κλικ στο κουμπί Create a list,
    -Επιλέξτε ένα όνομα για τη λίστα σας, και μια σύντομη περιγραφή,
    -Στη συνέχεια, επιλέξτε αν θέλετε η λίστα να είναι ιδιωτική (προσβάσιμη μόνο σε εσάς) ή κοινό (ο καθένας μπορεί να εγγραφεί στη λίστα),
    -Τέλος αποθηκεύετε αυτή τη λίστα και είστε έτοιμοι να προσθέσετε άτομα σε αυτήν!

    Πώς θα προσθέσετε όμως κάποιον σε αυτές τις λίστες;

    Ο τρόπος είναι απλός.  Για να γίνει λοιπόν αυτό χρειάζονται μόλις 3 βήματα.

    1. Πατήστε πάνω στην αναζήτηση και με βάση το username του brand/επιχείρησης/χρήστη βρείτε όποιον επιθυμείτε.
    2.  Στη συνέχεια πατήστε πάνω στο button Add or Remove from lists που θα υπάρχει στο μενού του προφίλ του χρήστη που ψάχνετε.
    3.  Και τέλος επιλέξτε σε ποια από τις λίστες σας θέλετε να προσθέσετε το εκάστοτε άτομο.

Δε θα πρέπει να ξεχνάτε ότι οι λίστες γι΄αυτό που θέλουμε να κάνουμε θα πρέπει να είναι πάντα ιδιωτικές! Ένα τέτοιο λάθος θα μπορούσε να εκθέσει σε έναν μεγάλο βαθμό την επιχείρηση/brand σας και πιθανότατα να δημιουργήσει πολλά προβλήματα. Για να είστε προστατευμένοι από αυτόν τον κίνδυνο υπάρχουν τα agencies με ανθρώπους που ειδικεύονται πάνω σε αυτές τις πρακτικές. Με προσοχή μπορούν να φτιάξουν μια ολόκληρη στρατηγική η οποία θα απογειώσει την επιχείρηση/brand σας. Επιπρόσθετα, θα έχουν αντλήσει στοιχεία από τις λίστες του Twitter. Μην ξεχνάτε είναι πάντα προς το συμφέρον σας να χρησιμοποιείται τακτικές πριν γίνουν ευρέως γνωστές και να έχετε ως συνεργάτες σας εξειδικευμένους marketeer και όχι οποιονδήποτε!

Advertising · How To · Online Marketing · Search · Social Media · Twitter

advertising · brand · Content · digital marketing · digital strategy · lists · Social Media · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Nikoletta Galati

Η Νικολέττα είναι απόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις. Θέλει να είναι πάντα μέσα στις εξελίξεις γι΄αυτό και επέλεξε να ασχοληθεί με το Digital Marketing, που όπως πιστεύει είναι το παρόν και το μέλλον. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting