The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να υπολογίσετε το Engagement rate στο Instagram

Elena Kontiza


Το engagement rate είναι ένας δημοφιλής δείκτης, με τη βοήθεια του οποίου μπορείτε να δείτε την απήχηση της σελίδας σας. Ενώ στο Facebook το engagement rate δίνεται αυτόματα από την ίδια την πλατφόρμα, στο Instagram τα πράγματα είναι διαφορετικά και ενδεχομένως πιο δύσκολα.

Το engagement rate σας δίνει τη δυνατότητα να καταλάβετε καλύτερα ποιό μέρος του κοινού σας εμπλέκεται στο περιεχόμενό σας, καθώς δείχνει πόσο καλή είναι η ποιότητα των αναρτήσεων. Πώς λοιπόν θα υπολογίστε το ποσοστό;

Επιλογή 1η

Engagement Rate= (likes+σχόλια)/Ακόλουθοι*100

Η πρώτη επιλογή για τον υπολογισμό του ποσοστού συμμετοχής στο Instagram είναι να διαιρέσετε τον συνολικό αριθμό των likes και των σχολίων με τον αριθμό των ακολούθων σας, και στη συνέχεια να πολλαπλασιάσετε επί 100.

Το πλεονέκτημα αυτής της μεθόδου είναι πως τα δεδομένα αυτά είναι διαθέσιμα στο κοινό. Το γεγονός αυτό σας βοηθά να υπολογίσετε το engagement rate των ανταγωνιστών σας και να συγκρίνετε τα δεδομένα σας.

Επιλογή 2η

Engagement Rate= (likes+σχόλια)/ Impressions*100

Η δεύτερη επιλογή είναι να προσθέσετε τα likes και τα comment, στη συνέχεια να τα διαιρέσετε με τις εμφανίσεις σας, και στο τέλος να πολλαπλασιάσετε επί 100 για να πάρετε ένα ποσοστό.
Αυτή η μέθοδος είναι ελαφρώς ακριβέστερη επειδή λαμβάνει υπόψη το συνολικό αριθμό των ατόμων που είδαν τις αναρτήσεις σας και όχι τον συνολικό αριθμό των οπαδών (πολλοί από τους οποίους πιθανόν δεν είδαν τις αναρτήσεις σας!).

Χρησιμοποιώντας τις εντυπώσεις θα έχετε καλύτερη κατανόηση του αριθμού των ατόμων που είδαν και επέλεξαν να συμμετάσχουν ή όχι στις θέσεις σας. Με αυτόν τον τρόπο θα έχετε τη δυνατότητα να δείτε τι αρέσει στο κοινό σας και ως εκ τούτου να παράγετε καλύτερο περιεχόμενο.

Επιλογή 3η

Engagement Rate= (likes+σχόλια+αποθηκευμένες δημοσιεύσεις)/Impressions *100

Μια τρίτη επιλογή είναι να χρησιμοποιήσετε όχι μόνο τα likes και τα σχόλια, αλλά και τον αριθμό των φορών που αποθηκεύτηκαν οι αναρτήσεις σας. Αρχικά θα χρειαστεί να προσθέσετε αυτά τα τρία στοιχεία, στη συνέχεια θα τα διαιρέσετε με τις εντυπώσεις και τέλος θα τα πολλαπλασιάσετε επί 100. Εάν βρίσκεστε σε έναν επιχειρησιακό λογαριασμό, μπορείτε να βρείτε αυτά τα δεδομένα στο Insights. Ωστόσο, πρέπει να λάβετε υπόψιν σας πως οι ακόλουθοι πιο συχνά κάνουν Like ή αφήνουν σχόλια, από ότι αποθηκεύουν τις αναρτήσεις.

 

Και ο νικητής είναι; Εξαρτάται!

Προφανώς και δεν υπάρχει σαφής νικητής όσον αφορά τον υπολογισμό του engagement rate! Εξαρτάται πραγματικά από το στόχο σας!

Για παράδειγμα, αν θέλετε να αναλύσετε το δικό σας engagement rate στο Instagram, η χρήση των εμφανίσεων είναι η καλύτερη επιλογή σας, επειδή σας δίνει μια πιο ακριβή αναπαράσταση του τρόπου με τον οποίο το περιεχόμενό σας αντέδρασε με τους ανθρώπους που το είδαν.

Από την άλλη πλευρά, εάν ο στόχος σας είναι να δείτε την πορεία των ανταγωνιστών σας η χρήση των ακόλουθων είναι καλύτερη, επειδή τα δεδομένα είναι διαθέσιμα στο κοινό.

 

Advertising · How To · Online Marketing · Social Media

engagement rate

Elena Kontiza

Η Έλενα είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού με κατεύθυνση Marketing και Δημόσιες Σχέσεις του Παντείου Πανεπιστημίου. Η αγάπη της για την επικοινωνία και για τον χώρο των social media την οδήγησαν στη Socialab που εργάζεται αυτή τη στιγμή ως Account Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting