The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς μπορούν οι εταιρείες να διαφημιστούν στο Snapchat?

Νατάσα Γιασεμάκη


Εάν θέλετε να διαφημιστείτε στα social media, σίγουρα το Snapchat δεν είναι το κανάλι που θα σας έρθει πρώτο στο μυαλό. Το πιο πιθανό, είναι να σκεφτείτε άλλα πιο δημοφιλή μέσα, όπως το Facebook, Instagram, Youtube κλπ.

Για να γίνει η σωστή επιλογή του καναλιού που θα διαφημιστείτε, θα πρέπει να λάβετε υπόψιν σας το κοινό που απευθύνεστε. Εάν για παράδειγμα, το προϊόν απευθύνεται σε άτομα νεαρής ηλικίας, μπορείτε να προτιμήσετε το Snapchat ως “εναλλακτικό” μέσο και αυτό γιατί οι πιο νέοι θα προτιμήσουν να στείλουν ένα Snap ή Instagram Story το οποίο θα διαγραφεί σε 24 ώρες!

Snapchat: χρήσιμο για brands που στοχεύουν να διαφημιστούν σε νεανικό κοινό

Το Snapchat άργησε να δεχτεί τις διαφημίσεις, αλλά όταν το έκανε το 2014, επικεντρώθηκε κυρίως σε μεγάλα brands. Αρχικά, οι διαφημίσεις ήταν ακριβές για κάποιες εταιρείες, ωστόσο τα πράγματα άλλαξαν. Παρά το γεγονός ότι το Snapchat τώρα προσφέρει μια σειρά επιλογών Marketing, οι εταιρείες, αποφεύγουν να επενδύσουν σε μεγάλο βαθμό στην διαφήμισή τους στην συγκεκριμένη πλατφόρμα, και προτιμούν τα stories του Instagram.

Σύμφωνα με έρευνα του www.eMarketer.com μόλις το 8% των marketers χρησιμοποίησαν το Snapchat κατά το πρώτο τρίμηνο του 2018, ενώ το 72% δήλωσε ότι δεν είχε κάποιο πλάνο διαφήμισης για την πλατφόρμα τους επόμενους 12 μήνες! Ωστόσο, παρά την αργή εξάπλωση των διαφημίσεων στο Snapchat, δεν μπορούμε να παραβλέψουμε το γεγονός ότι είναι η πιο δημοφιλής πλατφόρμα για τους χρήστες ηλικίας 12 έως 17 ετών.

Για τα επόμενα 4 χρόνια, σύμφωνα με το eMarketer.com περιμένει ότι το Snapchat θα κερδίσει 1,2 εκατομμύρια νέους χρήστες νεαρής ηλικίας ενώ το Facebook θα χάσει 2,2 εκατομμύρια χρήστες του ίδιου ηλικιακού target group.

Τρόποι διαφήμισης στο Snapchat

Το Snapchat προσελκύει συνεχώς νέους χρήστες νεαρής ηλικίας και σύμφωνα, με τον Gary Vaynerchuk “Εάν έχεις 1.000 followers στο Snapchat, 900 από αυτούς θα δουν το story σου”. Συνεπώς, εάν το προϊόν σας απευθύνεται σε teenagers, η διαφήμισή σας στο Snapchat είναι μία καλή επιλογή. Οι τρόποι που θα μπορούσατε να διαφημιστείτε εκεί είναι οι εξής:

#Top Snap Only

Αυτές οι διαφημίσεις εμφανίζουν ένα μόνο κομμάτι περιεχομένου στην κορυφή των Feeds των χρηστών και μπορεί να είναι εικόνες, GIFs ή video. Έχουν διάρκεια μέχρι 10 δευτερόλεπτα και είναι ιδανικές για promoting events, εκπτώσεις ή άλλες one-off activities. Οι εταιρείες συχνά χρησιμοποιούν αυτές τις διαφημίσεις για να οδηγήσουν τους χρήστες σε μια website landing page, για να δουν ένα long-form video ή να εγκαταστήσουν μία εφαρμογή.

#Long form Video Content 

Οι διαφημίσεις Long form video, μπορεί να είναι έως 10 λεπτά και είναι ιδανικές για εταιρείες media. Μερικές διαφημίσεις επίσης δίνουν στους χρήστες την δυνατότητα να κάνουν swipe up για περισσότερες πληροφορίες ή ένα video μεγαλύτερης διάρκειας

# Web view

Οι web view διαφημίσεις είναι παρόμοιες με τις Top Snap Only ads με το επιπλέον χαρακτηριστικό ότι με τις web view ads, οι χρήστες μπορούν να κάνουν swipe up στην διαφήμιση και να μεταβούν σε μία συγκεκριμένη web page.

#Deep Link

Αυτή η μορφή διαφήμισης είναι μία παραλλαγή των web video ads. Για παράδειγμα, εδώ ο χρήστης μπορεί να κάνει κλικ σ’ ένα σύνδεσμο για να μεταβεί στο iOS App Store ή Google Store και να “κατεβάσει” απευθείας την εφαρμογή.

#Sponsored Lenses

Τα “Snapchat Lenses” επιτρέπουν στους χρήστες του Snapchat να “μεταμορφώνουν” τα πρόσωπά τους και τις εικόνες τους και να μπορούν να μεταμφιεστούν σε διάφορα ζώα, εξωγήινους κλπ. Οι teenagers αγαπούν αυτήν την λειτουργία και 1 στους 3 χρησιμοποιεί αυτό το εργαλείο στο Snapchat κάθε μέρα. Μεγαλύτερες επιχειρήσεις μπορούν να δημιουργήσουν “custom filters” και οι χρήστες να μοιράζονται τις φωτογραφίες του Snapchat και σε άλλα social media.

#Sponsored & On-Demand Geofilters

Ένα “Geofilter” είναι στην ουσία ένα φίλτρο που μπορούν να τοποθετήσουν οι χρήστες στα snaps τους. Οι διαφημιζόμενοι μπορούν να δημιουργήσουν τέτοια φίλτρα, βασιζόμενοι στο μέρος που βρίσκονται εκείνη τη στιγμή “φυσικά”.

Τα “Geofilters” είναι ένας διασκεδαστικός τρόπος να μοιράζεστε μια εικόνα τοποθεσίας που βρίσκεστε εκείνη τη στιγμή, μαζί με διάφορα φίλτρα ή να τις  αποθηκεύετε να τις μοιραστείτε αργότερα με φίλους σας στο Snapchat. Από την άλλη, τα “On-Demand Geofilters”, είναι παρόμοια με τα πρώτα, με τη μόνη διαφορά πως έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιηθούν σε μία μικρή περιοχή για μικρή χρονική περίοδο. Οι τιμές ξεκινούν από 5$ για μία μικρή περιοχή.

Κλείνοντας, να αναφέρουμε ότι οι χρήστες του Snapchat είναι  συνήθως νέοι ηλικιακά, διασκεδαστικοί και άτομα που ασχολούνται με τις τάσεις της εποχής. Επομένως, το Snapchat μπορεί να γίνει μία καθημερινή εφαρμογή ενασχόλησης των νέων και για εσάς ένα χρήσιμο εργαλείο Marketing για να διαφημιστείτε σε εκείνους.

 

Advertising · How To · marketing · Mobile · Mobile Marketing · Snapchat · Social Media · Tools

snapchat · snapchat stories

Agencies

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Νατάσα Γιασεμάκη

Η Νατάσα είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών στο Δημοκρίτειο Πανεπιστήμιο Θράκης και αυτήν την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στην εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting