The New Stuff - Suit digital marketing

Πως να δημιουργήσετε πιο αποτελεσματικά Banner Ads

Ermisa Goxhaj


Είναι πλέον σύνηθες όταν δημιουργούμε μια διαδικτυακή διαφημιστική εκστρατεία να αντιμετωπίζουμε μια συχνή πρόκληση που έχει απογοητεύσει πολλούς.

Οι άνθρωποι δεν θέλουν πραγματικά να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις. Στην πραγματικότητα, υπάρχουν πολλά εργαλεία εκεί έξω που περιορίζουν τις διαφημίσεις εντελώς, που σημαίνει ότι οι διαφημιστές πρέπει να σκεφτούν κάτι πιο δημιουργικό όσο αφορά τις διαφημίσεις τους, προκειμένου να προσελκύσουν το κοινό.

Τα Banner Ads αποτελούν μια  μορφή της ψηφιακής διαφήμισης. Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι οι πελάτες είναι πιο πρόθυμοι να κάνουν κλικ σε διαφημίσεις banner, γεγονός που μειώνει τις δυνατότητές σας για προώθηση. Τι πρέπει να κάνει μια επιχείρηση;

Το λογικό είναι να κάνουμε το banner μας  «ακαταμάχητο» προς τους πελάτες που το βλέπουν. Στον ψηφιακό κόσμο μπορεί να φαίνεται δύσκολο, αλλά υπάρχουν μερικές συμβουλές που μπορούν να σας βοηθήσουν στην  δημιουργία μιας πιο αποτελεσματικής διαφήμισης banner για την επιχείρησή σας.

Κατάλληλο Μέγεθος των Banners

Τα μεγέθη των banners τείνουν να τρέχουν σε διάφορες τυπικές διαστάσεις, ανάλογα με το πού τις τοποθετείτε. Το Google AdSense ταξινόμησε τα μεγέθη και τοποθεσίες διαφημίσεων με τις καλύτερες επιδόσεις και αυτές περιλαμβάνουν:

Leaderboard – 728×90
Μισή σελίδα – 300×600
Μεγάλο ορθογώνιο – 336×280
Μεσαίο ορθογώνιο – 300×250
Μεγάλο κινητό banner – 320×100

Τα παραπάνω μεγέθη είναι αυτά που τείνουν να παρουσιάζουν τα καλύτερα αποτελέσματα. Ποιο από αυτά λειτουργεί για εσάς καλύτερα, θα βασίζεται καθαρά στους στόχους και τα σχέδιά σας. Ορισμένες διαφημίσεις απαιτούν περισσότερο κάθετο χώρο ενώ άλλες πιο οριζόντιο.

Γνωρίστε τα τρία B’s: brand, buzz και badger

Πρώτον, υπάρχει ένα συγκεκριμένο brand. H ενσωμάτωση του λογότυπού σας μέσα στο banner, είναι απαραίτητη για όσους προωθούν ένα προϊόν οποιουδήποτε είδους. Θα πρέπει να είναι ένα από τα πρώτα στοιχεία που βλέπει ο θεατής στη διαφήμιση.

Δεύτερον, υπάρχει buzz. Αυτό απαιτεί τη χρήση μιας λέξης που πραγματικά ξεχωρίζει και ενθουσιάζει τους ανθρώπους. Για παράδειγμα η λέξη Free- Δωρεάν είναι δημοφιλές και αποτελεσματικό, όπως «δωρεάν δοκιμή» ή «προσφορά περιορισμένου χρόνου».

Τρίτον, υπάρχει το badger που σπρώχνει τους ανθρώπους να κάνουν κλικ στον σύνδεσμό σας μέσω μιας πρόσκλησης για δράση (Call to Action-CTA). Το buzz μπορεί να βοηθήσει να ενισχυθεί το badgering θέτοντας μια αίσθηση του επείγοντος στον θεατή.

Επιλέξτε το σωστό εργαλείο

Για να δημιουργήσετε ένα banner πολλές φορές δεν χρειάζεται καν ακριβά λογισμικά. Σήμερα, είμαστε τυχεροί που έχουμε ηλεκτρονικά εργαλεία που μπορούν να χειριστούν τα πάντα, από την ιδέα μέχρι τον σχεδιασμό. Ένας από τους ισχυρότερους παίκτες στον σχεδιασμό banner είναι η πλατφόρμα Bannersnack, η οποία παρέχει πολλά εργαλεία για τον σχεδιασμό μιας αποτελεσματικής διαφήμισης banner.

Ποτέ μην υποτιμάτε τη δύναμη ενός CTA (Call to Action)

Περάστε λίγο χρόνο με ένα αποτελεσματικό CTA. Δοκιμάστε αρκετές εκδόσεις CTA για να προσδιορίσετε την καλύτερη απόδοση.

Δεν αρκεί να παρουσιάσετε μια διαφήμιση με πληροφορίες σχετικά με το προϊόν ή το εμπορικό σήμα σας. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά και προσεκτικά σχεδιασμένο είναι, αν δεν δώσετε κάποια ένδειξη ότι θέλετε να κάνουν κλικ σε αυτό, πιθανότατα δεν θα το κάνουν.

Εστιάστε στο απλό

Τα banner σας να πρέπει να είναι πάντα απλά και να στέλνουν το κατάλληλο μήνυμα.

Moving Banners

Όταν έχετε τα χρήματα, μια κινούμενη διαφήμιση είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να εντυπωσιάσετε περισσότερο. Οι διαφημίσεις βίντεο με κινούμενα σχέδια γίνονται ολοένα και πιο δημοφιλείς και οι προβολές διαφανειών αποτελούν για αρκετό καιρό βασικές διαφημίσεις banner.

Αυτά τείνουν να είναι πιο ακριβά, αλλά αξίζει να ξοδέψετε περισσότερα για μια διαφήμιση που θα κάνει μεγαλύτερο αντίκτυπο.

Δοκιμάζουμε, βελτιώνουμε και ξαναδοκιμάζουμε

Κάντε συνεχείς δοκιμές μέχρι να ανακαλύψετε τη μορφή εκείνη του banner που λειτουργεί καλύτερα για σας. Με την πάροδο του χρόνου, θα διαπιστώσετε ότι οι διαφημίσεις σας ενισχύονται και γίνονται πιο αποτελεσματικές. Απλά πρέπει να σιγουρευτείτε ότι δεν σταματάτε ποτέ να προσπαθείτε να βελτιώνεστε. Ανεξάρτητα από το πόσο καλά τα αποτελέσματά σας είναι, μην ξεχνάτε ότι μπορούν πάντα να είναι καλύτερα.

E-commerce · Google · Online Marketing · Tools

banners · Google display network · online marketing tools

e-Shops

Ermisa Goxhaj

Η Ερμίσα είναι απόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Παράλληλα, έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές πάνω στον τομέα του Ευρωπαϊκού Δικαίου. Η αγάπη της για τη χρήση των Social Media και το ενδιαφέρον της να ανακαλύψει τα «μυστικά» του Digital Marketing, την οδήγησαν στην ενεργή ενασχόλησή της με τον τομέα αυτόν και πλέον εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting