The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς να κάνεις set up την Google AdWords καμπάνια σου σε 9 βήματα!

vicky nikolopoulou


Το Google AdWords είναι μια υπηρεσία πληρωμένου marketing, που προσφέρεται από την Google, στοχεύoντας λέξεις-κλειδιά. Κατά αυτόν τον τρόπο  επιτρέπει στους διαφημιζόμενους (συνήθως επιχειρήσεις) να προβάλλουν τις διαφημίσεις τους  σε χρήστες, οι οποίοι έχουν αναζητήσει στη Google αυτή τη λέξη-κλειδί.

Ας ξεκινήσουμε την καμπάνια μας λοιπόν. Μεταβείτε στη διεύθυνση https://adwords.google.gr, βρείτε το κουμπί “Get started now” και δημιουργήστε έναν λογαριασμό AdWords. Μόλις συνδεθείτε, κάντε κλικ στο κουμπί “Create your first campaign“.

1. Επιλέξτε τον τύπο και το όνομα της καμπάνιας σας

Το πρώτο βήμα είναι να επιλέξτε τον τύπο της καμπάνιας  και να της δώσετε ένα όνομα που επιθυμείτε. Σίγυρα το να επιλέξετε το “Search Network only” , αποτελεί μια καλή στρατηγική. Επίσης σε ότι αφορά το “Include search partners” είτε επιλέξετε να καταργήσετε την επιλογή είτε όχι μπορείτε να το αλλάξετε αργότερα.

2. Επιλέξτε τη γεωγραφική τοποθεσία όπου θέλετε να εμφανίζονται οι διαφημίσεις σας

Στη συνέχεια, αποφασίστε πόσο μεγάλη ή μικρή είναι μια γεωγραφική περιοχή που θέλετε να στοχεύσετε. Μπορείτε να επιλέξετε ολόκληρες χώρες, περιφέρειες κρατών ή μεγάλες πόλεις. Είναι χρήσιμο να αναφέρω ότι, σε ότι αφορά την Ελλάδα η στόχευση σε συγκεκριμένους δήμους ή χωριά δεν λειτουργεί με ακρίβεια λόγω μειωμένων Ip διευθύνσεων, εκτός αν στοχεύει αποκλειστικά σε mobile devices. Κάντε κλικ στην επιλογή “Let me choose …” και μετά αναζητήστε την πιο κατάλληλη περιοχή για εσάς.

3. Επιλέξτε “bid strategy” και ορίστε τον ημερήσιο προϋπολογισμό σας.

Αλλάξτε την προεπιλεγμένη “Bid strategy” σε “I’ll manually set my bids for clicks“. Αυτό σας δίνει περισσότερο έλεγχο πράγμα που είναι αρκετά σημαντικό και θα σας βοηθήσει να κατανοήσετε πώς λειτουργεί το AdWords εις βάθος.

Ο ημερήσιος προϋπολογισμός σας είναι το μέγιστο που επιτρέπεται στην Google να σας χρεώνει ανά ημέρα. Συνήθως αυτό το μέγιστο ποσό καταναλώνετε.

4. Αγνοήστε την ενότητα “Ad Extensions” για τώρα.

Το ότι το αγνοούμε για τώρα δεν σημαίνει ότι είναι κάτι μικρής σημασίας . Θα έλεγα μάλιστα ότι αποτελεί σημαντικό μέρος της κάθε καμπάνιας. Απλά προσθέστε το, μετά τα 9 βήματα. Κάντε κλικ “Save and continue”.

5. Δημιουργήστε την πρώτη ομάδα διαφημίσεων.

Περισσότεροι άνθρωποι κάνουν κλικ σε διαφημίσεις όταν η επικεφαλίδα περιλαμβάνει τη λέξη-κλειδί που αναζητούν. Έτσι χρησιμοποιήστε τις λέξεις-κλειδιά στον τίτλο σας όταν μπορείτε. Είστε περιορισμένοι σε 25 χαρακτήρες, οπότε ήρθε η στιγμή να γίνετε creative!

Η δεύτερη και η τρίτη γραμμή επιτρέπουν 35 χαρακτήρες το καθένα. Θα έχετε μεγαλύτερη επιτυχία εάν περιγράψετε ένα offer ή κάτι που εσείς πιστεύετε θα τραβήξει τους χρήστες στο site σας, στη δεύτερη και τρίτη γραμμή. Το display URL είναι  η διεύθυνση που βλέπουν οι χρήστες στη διαφήμιση σας και δεν απαραίτητο να είναι η συγκεκριμένη σελίδα προορισμού, στην οποία μεταφέρετε τους χρήστες. Επιπλέον μπορεί η σελίδα να μην υπάρχει καν, καθώς μπορείτε να αλλάξετε το extension domain προσθέτοντας λέξεις που επιθυμείτε να εμφανίζονται, αρκεί να ανταποκρίνονται στην αλήθεια!

Η τελευταία γραμμή είναι η πραγματική σας διεύθυνση URL προορισμού ή η συγκεκριμένη σελίδα προορισμού που επιλέξατε.

6. Εισαγάγετε τις λέξεις-κλειδιά σας.

Ήρθε η στιγμή να βάλετε τις λέξεις-κλειδιά σας.  Όταν ξεκινάτε, δεν είναι καλή ιδέα να επιλέξετε πολλά. Ξεκινήστε με 20 σημαντικά keyword που αντικατοπτρίζουν το brand σας, δείτε πώς κινείτε η καμπάνια σας και στην συνέχεια κάντε τις απαραίτητες αλλαγές.

7. Ορίστε το μέγιστο κόστος ανά κλικ.

Το “bid” είναι το μέγιστο ποσό, που είστε διατεθειμένος να πληρώσετε για κάθε κλικ πάνω στη διαφήμισής σας. Από ο ποσό που βλέπετε συνήθως πληρώσετε 20-30% πιο κάτω. Αν έχετε περιορισμένο budget μην επενδύσετε σε πολλά keyword με υψηλή τιμή, καθώς θα εξαντλήσετε τον προϋπολογισμό σας γρήγορα και οι διαφημίσεις σας θα εμφανίζονται μόνο κάποιες ώρες της μέρας.

8. Ελέγξτε ξανά την καμπάνια σας.

Ελέγξτε ξανά τη διαφήμιση και τα keyword, για να βεβαιωθείτε ότι είναι ο καλύτερος δυνατός συνδυασμός. Ελέγξτε το κόστος ανά κλικ, για να βεβαιωθείτε ότι έχετε λάβει τις θέσεις στη σελίδα που θέλετε.

9. Καταχωρίστε τα στοιχεία χρέωσής σας.

Οι διαφημίσεις σας θα αρχίσουν να προβάλλονται μόλις επιβεβαιώσετε τα στοιχεία πληρωμής σας. Από εκείνη τη στιγμή και μετά είστε έτοιμοι.

Αν και τα βήματα φαίνονται απλά, θα πρέπει να σημειώσω ότι μια επιτυχημένη καμπάνια εξαρτάται από πολλά πράγματα. Περιλαμβάνει γνώσεις οικονομικής στρατηγικής , budgeting,  searching keyword και φυσικά εμπειρίας.

 

Advertising · Social Media

google ads · google adwords · real time bidding

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops

Media

vicky nikolopoulou

Η Βίκυ είναι απόφοιτος του μεταπτυχιακού τμήματος "Εφαρμοσμένης Οικονομικής και Χρηματοοικονομικής Ανάλυσης" του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών, αλλά η αγάπη της για το marketing την οδήγησε στα σκαλοπάτια της Socialab, που τώρα εργάζεται ως account executive. Άλλωστε πιστεύει ότι το digital marketing είναι ο πιο δυναμικός τομέας, σε εξέλιξη.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting