The New Stuff - Suit digital marketing

Πώς οι έμποροι θα πρέπει να χρησιμοποιούν τα Emoji;

Giannis Bazakis


Η χρήση των emoji έχει ανέβει στα ύψη τα τελευταία χρόνια με την εισαγωγή τους στην πλειονότητα των smart phones, τις πλατφόρμες των social media και τις εφαρμογές ανταλλαγής μηνυμάτων. Από μερικούς παρουσιάστηκε ως μια νέα παγκόσμια γλώσσα. Λοιπόν, πώς μπορούν οι έμποροι να χρησιμοποιούν τα emoji για να συνδεθούν καλύτερα με το κοινό τους;

Το ερώτημα βέβαια είναι ποιά δημογραφικά στοιχεία χρησιμοποιούν emoji περισσότερο; Σύμφωνα με ένα νέο whitepaper από την plus.net, υπάρχουν κάποιες υποθέσεις σχετικά με το «είδος» που χρησιμοποιεί emoji. Αλλά όλα αυτά βέβαια μπορούν να αναθεωρηθούν. Υπάρχει ένα στερεότυπο ότι οι περισσότεροι νέοι, έφηβοι, χρησιμοποιούν τα emoji. Όμως οι έρευνες έχουν δείξει ότι όλες οι πληθυσμιακές ομάδες τα χρησιμοποιούν, συμπεριλαμβανομένων των ατόμων ηλικίας 35 ετών και άνω. Έτσι αν στοχεύετε ένα κομμάτι περιεχομένου ή social media προς ένα πιο ώριμο ακροατήριο δεν πρέπει να φοβάστε ότι αυτό θα έχει έλλειψη προσοχής αν συμπεριλάβετε emoji.

Οι κάτω των 25 ετών δεν είναι στην κορυφή της λίστας των χρηστών της πληθυσμιακής ομάδας που χρησιμοποιούν emoji, ενώ το τεράστιο ποσοστό 96,6% των 25-29 ετών δηλώνει ότι συχνά ή περιστασιακά τα δημοσιεύει. Ένα εκπληκτικό 92% του συνολικού πληθυσμού σε online σύνδεση τα χρησιμοποιεί, γεγονός που υποδηλώνει ότι έχουν ένα πολύτιμο ρόλο στην ευρύτερη ψηφιακή στρατηγική. Όσο αφορά το φύλο, το 60% των γυναικών δήλωσαν ότι χρησιμοποιούν συχνά emoji συγκρινόμενα με το μόλις 41% των ανδρών.

emoji-marketing-social-media-infographic-feature-img

Αυτό υποδηλώνει ότι η επικοινωνία και το περιεχόμενο των ενεργειών αποβλέπουν προς το γυναικείο κοινό. Θα πρέπει όμως να εξετάσει κάποιος την αύξηση της χρήσης του αριθμού των emoji στο marketing. Ένας τρόπος που οι έμποροι μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν είναι μέσω των Emoji Tracker, μιας ιστοσελίδας που παρέχει ενημερώσεις σε πραγματικό χρόνο για τα πιο δημοφιλή emoji που χρησιμοποιούνται στο Twitter.

Πώς οι έμποροι μπορούν να χρησιμοποιούν τα emoji;

Όπως συμβαίνει με το σύγχρονο marketing, δεδομένα και εικόνα είναι το κλειδί για την εμπλοκή με το ακροατήριο-στόχο μέσα από έναν πιο πειστικό τρόπο. Τα emoji μπορούν να επιτύχουν πολλά βασικά πράγματα:

Επικοινωνώντας με τον ίδιο τρόπο σαν να βρίσκονται σε ακροατήριο, οι έμποροι μπορούν να εξανθρωπίσουν τα brands που εργάζονται.
• Μπορούν να σας βοηθήσουν να αξιοποιήσετε στο έπακρο τις κοινωνικές πλατφόρμες των μέσων μαζικής ενημέρωσης, όπου ισχύουν όρια σε χαρακτήρες όπως το Twitter.
• Μπορούν να δώσουν μια αίσθηση στα μηνύματα που προηγουμένως ήταν χαμένα στη μετάφραση.
• Χρησιμοποιούνται σε όλο τον κόσμο και μπορούν να βοηθήσουν τη διεθνή επικοινωνία.
• Μπορούν επίσης να χρησιμοποιηθούν για πρακτικούς λόγους. Να επισείουν την προσοχή στα μηνύματά σας σε πολυσύχναστα news feeds.

Πώς τα emoji μπορούν να γίνουν μέρος της στρατηγικής σας;

Η πίτσα Dominos πρόσφατα ξεκίνησε μια καινοτόμο ψηφιακή εκστρατεία marketing. Με text message στέλνει ένα emoji που είναι φέτα από πίτσα. Οι χρήστες μπορούν να το επαναλάβουν σε μια κανονική παραγγελία. Αυτό επιτυγχάνει δύο σημαντικούς στόχους. Την επιτάχυνση της διαδικασίας προμήθειας και τη χρήση του emoji της Domino που είναι το εμπορικό σήμα της εταιρείας.

Ο υπεύθυνος IT της Dominos, Dennis Maloney, εξήγησε τον λόγο που τα emoji έχουν παίξει έναν τέτοιο καθοριστικό ρόλο σε αυτή την τελευταία εκστρατεία. «Αυτό δεν είναι μόνο μια εκστρατεία marketing, εμείς δημιουργούμε μια νέα πλατφόρμα παραγγελίας. Υπάρχει σίγουρα κάτι για την εκστρατεία αυτή που έχει αντίκτυπο στους καταναλωτές μας», ανέφερε χαρακτηριστικά.

emoji-marketing

Τα emoji είναι μέρος της συλλογικής μας γλώσσας.

Ένα σημαντικό συμπέρασμα από την έρευνα αυτή είναι ότι οι εικόνες μπορούν να προσφέρουν μεγάλη περιεκτικότητα και σαφή μηνύματα. Αυτό, αν μη τι άλλο είναι μια καλή είδηση. Κάνοντας τα μηνύματα πιο κατανοητά σε παγκόσμιο επίπεδο, μπορεί να είναι το κλειδί για να ξεκλειδώσει την επιτυχία για την επόμενη ψηφιακή εκστρατεία.

Advertising · News · Social Media · Twitter

advertising · branding · emoji · marketing · Twitter

Brand & Marketing Managers

Giannis Bazakis

Ο Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Keele, Ηνωμένου Βασιλείου. Ενδιαφέρεται για οτιδήποτε σχετίζεται με Digital Marketing. Έργάστηκε επι δίμηνο στην AVIS HELLAS στο τμήμα εξυπηρέτησης πελατών και τώρα εργάζεται ως Αccount Εxecutive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting