The New Stuff - Suit digital marketing

Στρατηγικές για το Ψηφιακό Marketing που χρειάζεται να ακολουθήσετε!

Anna Kafkoula


Τι εννοούμε με τον όρο digital strategy;

Η στρατηγική ψηφιακού marketing είναι μία σειρά ενεργειών που θα σας βοηθήσουν να επιτύχετε τους στόχους της επιχείρησής σας χρησιμοποιώντας το online marketing. Ο όρος «στρατηγική» μπορεί να φαίνεται εκφοβιστικός, αλλά η οικοδόμηση μιας αποτελεσματικής ψηφιακής στρατηγικής δεν χρειάζεται να είναι δύσκολη.

Ανάλογα με το πόσο μεγάλη είναι μία επιχείρηση, η στρατηγική ψηφιακού marketing μπορεί να περιλαμβάνει πολλαπλούς στόχους και πολλά κινούμενα μέρη, αλλά ο απλός τρόπος σκέψης σχετικά με τη στρατηγική μπορεί να σας βοηθήσει να παραμείνετε επικεντρωμένοι στην επίτευξη αυτών των στόχων.

Παρά την απλούστευση του όρου «στρατηγική», δεν υπάρχει αμφιβολία ότι μπορεί να είναι δύσκολο να ακολουθήσετε και να εφαρμόσετε μία στρατηγική. Ας δούμε μια καμπάνια ψηφιακού μάρκετινγκ και στη συνέχεια, θα δούμε μερικά δομικά στοιχεία τα οποία θα σας οδηγήσουν στη δημιουργία μιας αποτελεσματικής στρατηγικής ψηφιακού marketing για να την εφαρμόσετε στην επιχείρησή σας.

Τι είναι μία καμπάνια ψηφιακού marketing;

Οι καμπάνιες ψηφιακού marketing αποτελούν τα δομικά στοιχεία ή τις δράσεις της στρατηγικής σας που θα σας φέρουν όλο και πιο κοντά στην επίτευξη του στόχου σας. Για παράδειγμα, μπορεί να αποφασίσετε να εκτελέσετε μια καμπάνια που θα μοιράζεται μερικά από τα καλύτερα περιεχόμενα που έχετε στο Twitter για να δημιουργήσετε περισσότερο engagement μέσω αυτού του μέσου. Αυτή η καμπάνια αποτελεί μέρος της στρατηγικής σας για τη δημιουργία περισσότερων πελατών. Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι ακόμα και αν μια καμπάνια τρέχει κατά τη διάρκεια μερικών ετών, δεν την καθιστά στρατηγική – εξακολουθεί να είναι μια τακτική που βρίσκεται δίπλα σε άλλες καμπάνιες για να διαμορφώσει τη στρατηγική σας. Ας δούμε λοιπόν πως χτίζεται μία στρατηγική:

  • Προσδιορίστε τους στόχους σας και τα εργαλεία digital marketing που χρειάζεστε

Οι στόχοι του marketing πρέπει πάντα να συνδέονται με τους θεμελιώδεις στόχους της επιχείρησης. Για παράδειγμα, αν ο στόχος της επιχείρησής σας είναι να αυξήσετε τα έσοδα από το διαδίκτυο κατά 20%, ο στόχος σας ως manager ενδέχεται να είναι να δημιουργήσετε 50% περισσότερο engagement μέσω του ιστότοπου από ό,τι πέρυσι για να συμβάλλετε στην επιτυχία. Οποιοσδήποτε και αν είναι ο κύριος στόχος σας, πρέπει να γνωρίζετε πώς να τον μετρήσετε και, πιο σημαντικό, να είστε σε θέση να τον μετρήσετε (π.χ. να έχετε τα κατάλληλα εργαλεία ψηφιακού marketing για να το κάνετε αυτό). Ο τρόπος με τον οποίο μετράτε την αποτελεσματικότητα της ψηφιακής στρατηγικής σας θα είναι διαφορετικός για κάθε επιχείρηση και εξαρτάται από τους στόχους σας, αλλά είναι ζωτικής σημασίας να διασφαλίσετε ότι είστε σε θέση να το κάνετε, καθώς αυτές οι μετρήσεις θα σας βοηθήσουν να προσαρμόσετε τη στρατηγική σας στο μέλλον.

  • Ελέγξτε και προγραμματίστε τα πληρωμένα μέσα σας

Πρέπει να αξιολογήσετε τα υπάρχοντα πληρωμένα μέσα σας σε κάθε πλατφόρμα (π.χ. Google AdWords, Facebook, Twitter κ.λπ.) για να καταλάβετε τι είναι πιθανό να σας βοηθήσει να εκπληρώσετε τους τρέχοντες στόχους σας. Αν δαπανείτε πολλά χρήματα στο AdWords και δεν έχετε δει τα αποτελέσματα που ελπίζατε, ίσως ήρθε η ώρα να βελτιώσετε την προσέγγισή σας ή να τα καταργήσετε συνολικά και να εστιάσετε σε μια άλλη πλατφόρμα που φαίνεται να δίνει καλύτερα αποτελέσματα. Μέχρι το τέλος της διαδικασίας, θα πρέπει να έχετε μια σαφή ιδέα για το ποιες πληρωμένες πλατφόρμες θέλετε να συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε και ποια στοιχεία (αν υπάρχουν) θέλετε να καταργήσετε από τη στρατηγική σας.

Η στρατηγική σας είναι πολύ σημαντική για την επιχείρησή σας, γι’ αυτό και είναι σχεδόν αδύνατο να δημιουργηθεί ένα πρότυπο ψηφιακής στρατηγικής marketing ενιαίου μεγέθους. Θυμηθείτε, ο σκοπός της στρατηγικής σας είναι να χαρτογραφήσετε τις ενέργειες που πρόκειται να ακολουθήσετε για να πετύχετε τον στόχο σας για μια χρονική περίοδο.

How To · marketing · Online Marketing

digital marketing · how to · marketing · strategies

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Anna Kafkoula

Η Άννα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά. H επικοινωνία, η δημιουργία και η συνεχής εξέλιξη που προσφέρει το digital marketing την κέρδισαν και γι’ αυτό αποφάσισε να ξεκινήσει από νωρίς τα πρώτα της βήματα στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting