The New Stuff - Suit digital marketing

Συνεργασία Bloomberg-Twitter: Καινοτόμο σχέδιο για τη νέα γενιά χρηστών

Panagiotis Sardelis


Αρχικά, η ομάδα του Suit.gr και εγώ, θα θέλαμε να σας ευχηθούμε ευτυχισμένο το Νέο Έτος! Ας είναι το ξεκίνημα του 2018, αφετηρία μίας δημιουργικής εποχής!

Στα δικά μας νέα τώρα, προ ημερών, ανακοινώθηκε η συνεργασία μεταξύ Bloomberg Media και Twitter, φέρνοντας μία μεγάλη αλλαγή στον τομέα της ψηφιακής πληροφόρησης. Το σχέδιο αφορά τη δημιουργία λογαριασμού από την Bloomberg Media στο Twitter με στόχο την 24ωρη κάλυψη γεγονότων παγκοσμίως. To TicToc θα αποτελέσει καινοτομία όχι λόγω του στόχου του αλλά λόγω του target group του. Ουσιαστικά, ο λογαριασμός απευθύνεται σε νέους χρήστες που επιδιώκουν γρήγορη ενημέρωση μέσω κινητού ή tablet.

Το TicToc by Bloomberg παρέχει 24ωρη και καθημερινή ενημέρωση στους χρήστες με κάλυψη live video και posts ειδήσεων, αποτελώντας την πρώτη πλατφόρμα που πραγματοποιεί ένα τόσο μεγάλο και καινοτόμο project. Μάλιστα, η υλοποίηση του θα γίνει με τη συμμετοχή και των 2.700 δημοσιογράφων και αναλυτών από 120 χώρες που συνεργάζονται με την Bloomberg Media.  Ήδη, μεγάλες εταιρίες όπως η Goldman Sachs και η CA Technologies έχουν υπογράψει συνεργασία για την παροχή πρόσθετων υπηρεσιών με σκοπό την πιο αποδοτική και βιώσιμη υλοποίηση της πλατφόρμας.

Η ενημέρωση χωρίζεται σε δύο κατηγορίες: το παγκόσμιο update ειδήσεων που ανανεώνεται ανά ώρα και η κατηγορία των breaking news που θα ενημερώνει τους χρήστες για τα έκτακτα γεγονότα απευθείας τη στιγμή που γίνονται με δυνατότητα συζήτησης επί το θέματος.

Σε αυτό ακριβώς το σημείο έγκειται η μεγάλη δυνατότητα επιτυχίας του project. Η δημιουργία του λογαριασμού θα καταφέρει όχι μόνο να ενημερώνει για το οτιδήποτε γίνεται στον κόσμο σύντομα, άμεσα και γρήγορα τους χρήστες που δεν έχουν τη δυνατότητα πρόσβασης σε υπολογιστή ή laptop αλλά και να επιτρέπει την απευθείας συζήτηση των θεμάτων που παρουσιάζονται με tags, hashtags και reposts.

Η καινοτομία αυτή προσφέρει μια νέα οπτική στη λειτουργία των social media και ειδικότερα του Twitter καθώς ο προσανατολισμός τους αρχίζει να κινείται προς τη γρήγορη και όχι την αναλυτική ενημέρωση. H Bloomberg Media συνειδητοποίησε την αξία του Twitter στον ενημερωτικό τομέα και οδήγησε την εταιρία σε ένα νέο, εκσυγχρονιστικό βήμα που θα οδηγήσει και άλλα μέσα ενημέρωσης σε παρόμοια δράση.

Future · Interactive · Mobile · News · Social Media · Twitter

bloomberg · News · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Panagiotis Sardelis

Ο Παναγιώτης Σαρδέλης είναι τελειόφοιτος του τμήματος Διεθνών κι Ευρωπαϊκών Σπουδών στο Πανεπιστήμιο Πειραιώς. Αποτέλεσε μέλος ερευνητικών ομάδων και ΜΚΟ στους τομείς των διεθνών σχέσεων με ειδίκευση στην ενέργεια και τα διεθνή οικονομικά. Ο τομέας των business συνιστά πλέον κύριο αντικείμενο απασχόλησης του με επίκεντρο το digital marketing. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting