The New Stuff - Suit digital marketing

Τα βήματα για τον σχεδιασμό διαφημίσεων στα social media

Efi Vardia


Τα social media τα τελευταία χρόνια έχουν παίξει καθοριστικό ρόλο στην διαφήμιση και στην προβολή και ανάδειξη διάφορων επιχειρήσεων που έχουν ως στόχο την αύξηση των πωλήσεων τους. Είναι πάντα αποτελεσματικές όμως οι διαφημίσεις μέσω των social media; Όταν σχεδιάζονται σωστά και είναι ποιοτικές τα αποτελέσματα είναι θετικά! Ποια κριτήρια όμως πρέπει να λάβουμε υπόψη μας για να σχεδιάζουμε ποιοτικές και ωραίες διαφημιστικές καμπάνιες μέσω κοινωνικών δικτύων;

Να στοχεύετε το κατάλληλο κοινό

Πριν τον σχεδιασμό της διαφημιστικής καμπάνιας είναι πολύ σημαντικό να θέσετε τους στόχους που θέλετε να πετύχετε αλλά και σε ποιους θέλετε να απευθύνεται. Για να απευθυνθείτε σε κάποιους στοχευμένα θα πρέπει να γνωρίζετε πληροφορίες για τους ακόλουθούς σας, έτσι ώστε να μπορέσετε να δημιουργήσετε τις κατάλληλες διαφημίσεις για αυτούς. Μπορείτε να δημιουργήσετε στοχευμένες διαφημίσεις για τους χρήστες σας ανάλογα με την ηλικία, το φύλο αλλά και τα ενδιαφέροντά τους. 

Δημιουργικές διαφημίσεις

Εφόσον βρείτε ποιους θέλετε να στοχεύσετε, το επόμενο βήμα είναι να φτιάξετε δημιουργικές διαφημίσεις οι οποίες θα τραβήξουν την προσοχή του χρήστη. Οι ελκυστικές φωτογραφίες είναι αυτές που θα κάνουν τον χρήστη αρχικά να παρατηρήσει τις διαφημίσεις σας και έπειτα ένα call to action ή ένα ενδιαφέρον copy είναι αυτό που θα κάνει τον πείσει να σταθεί περισσότερο στην ουσία της διαφήμισης σας και στο μήνυμα που θέλετε να περάσετε!

Link of the site

Είναι πολύ σημαντικό επίσης όταν ο χρήστης ενδιαφερθεί να μάθει περισσότερα για τις διαφημίσεις σας και κατ’ επέκταση για τα προϊόντα σας να μπορεί άμεσα να βρει τις πληροφορίες που θέλει και να πραγματοποιήσει την αγορά εφόσον ενδιαφέρεται. Αυτή όμως η διαδικασία πρέπει να είναι πολύ εύκολη και γρήγορη γιατί αν είναι χρονοβόρα και δύσκολη το πιο πιθανό είναι ο χρήστης να μην ολοκληρώσει την διαδικασία και την αγορά. Ο πιο απλός τρόπος είναι κάτω από κάθε διαφήμιση όπου προωθείτε ένα συγκεκριμένο προϊόν, να βάλετε το link που οδηγεί στο site σας έτσι ώστε να μεταφέρονται κατευθείαν σε αυτό και να βλέπουν αναλυτικά οι εν δυνάμει αγοραστές όλες τις πληροφορίες για το προϊόν. Επιπλέον είναι πολύ χρήσιμο να υπάρχει και η δυνατότητα της άμεσης αγοράς.

Τέλος, όπως ξέρετε είναι πολύ χρήσιμο να παρακολουθείτε το πως εξελίσσεται η διαφημιστική σας καμπάνια έτσι ώστε να είστε ενήμεροι για την πορεία της και να είστε σε ετοιμότητα να αλλάξετε ότι δεν πηγαίνει καλά. Μπορείτε να ελέγχετε την επισκεψιμότητα του site σας και αν έχει αυξηθεί, το πόσο χρόνο έμειναν οι χρήστες στο site σας όπως και επίσης από που προήλθε το κοινό που επισκέφτηκε την σελίδα σας. Αν το ποσοστό των ανθρώπων που ήρθαν από τα social media είναι αρκετά μεγάλο τότε έχετε κάνει μια επιτυχημένη διαφημιστική καμπάνια στα social media!

Social Media

site · Social Media · διαφημίσεις

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

Efi Vardia

H Έφη Βάρδια είναι απόφοιτη του τμήματος Οικονομικών Επιστημών του Πανεπιστημίου Ιωαννίνων. Εργάζεται στον τομέα του Digital Marketing και ενδιαφέρεται συνεχώς να μαθαίνει τα τελευταία digital trends.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting