Τα βασικά βήματα μιας αποτελεσματικής στρατηγικής στα Media
Όλο και περισσότερες εταιρείες αντιλαμβάνονται ότι η στρατηγική που χρησιμοποιούν δεν είναι αποτελεσματική. Ήρθε η στιγμή να εξετάσουμε μια στοχευμένη προσέγγιση, η οποία θα αναγνωρίζει και θα προσελκύει το κοινό που θέλει τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες της κάθε εταιρείας.
Ακριβής Στόχευση
Η ακριβής στόχευση του κοινού βοηθά στην αποφυγή των cold calls. Αυτού του είδους οι ενέργειες κάνουν το κοινό να αισθάνεται ό,τι δεν έχει ενδιαφέρον για το προϊόν. Με την ακριβή στόχευση, προσεγγίζεται μόνο το κοινό που ενδιαφέρεται αποκλειστικά για το προϊόν ή υπηρεσία προσφέροντας αυτό που αναζητούν. Με αυτό τον τρόπο μπορείτε να αυξήσετε αποτελεσματικά τον αριθμό του κοινού σας.
Σίγουρα η τεχνολογία κάνει τη διαφορά. Για παράδειγμα, αξιοποιώντας εσωτερικούς αλγόριθμους και πλατφόρμες μπορείτε να στοχεύσετε σε μέλη που ταιριάζουν στο κοινό σας. Ειδικοί παράμετροι μέσα στους αλγόριθμους αναγνωρίζουν συγκεκριμένα χαρακτηριστικά δίνοντας αξία στην προσφορά. Μέσω των αλγορίθμων, μπορείτε να δημιουργήσετε μηνύματα για διαφορετικό αγοραστικό κοινό ανάλογα με τις ανάγκες των μελών.
Μοναδικό περιεχόμενο
Το επόμενο στοιχείο μιας Social Strategy είναι ο καθορισμός του περιεχομένου που πρόκειται να επικοινωνήσετε στο κοινό σας. Τα περιεχόμενα πρέπει να είναι βασισμένα σε αυτά που γνωρίζετε για την επιχείρηση και να συνδέονται με το κοινό σας. Θα χρειαστεί να σκεφτείτε ελκυστικούς τρόπους αποστολής των μηνυμάτων σας εστιάζοντας σε διαφορετικά και μοναδικά χαρακτηριστικά της προσφοράς.
Η δημιουργικότητα γίνεται σημαντικό συστατικό στο να παραχθεί αληθινό και μοναδικό περιεχόμενο. Χρειάζεται να μεταφέρετε το social στοιχείο στο περιεχόμενο που θα δημιουργήσετε, ώστε τα μέλη του κοινού σας να το μοιραστούν με συναδέλφους τους.
Email channel
Το email είναι εξίσου σημαντικό εργαλείο μέσω του οποίου μπορείτε να επικοινωνήσετε με το στοχευμένο κοινό σας. Αρχικά το email είναι ακόμη ένας τρόπος προτίμησης επικοινωνίας μεταξύ των εταιριών. Επίσης το email αποτελεί έναν αποτελεσματικό τρόπο συλλογής πληροφοριών από το κοινό σας, ώστε να καταλάβετε τι χρειάζεται για να κερδίσετε την εμπιστοσύνη τους.
Προσαρμοσμένες λύσεις
Χρησιμοποιώντας τα δικά σας εργαλεία συλλογής δεδομένων και προβλέψεων μπορείτε να δημιουργήσετε ανταγωνιστικό πλεονέκτημα.
Βάση Δεδομένων
Όταν οι βάσεις δεδομένων κατηγοριοποιούνται και οργανώνονται μπορούν να οδηγήσουν σε νέα υποδείγματα. Αυτά τα υποδείγματα μπορούν να προβάλουν βαθύτερη κατανόηση του κοινού σας φέρνοντας τη στρατηγική σας σε μια ολοκληρωμένη στόχευση. Σε αυτό το στάδιο είστε σε θέση να προσθέσετε περαιτέρω βελτίωση της στοιχειοθέτησης ή να δείτε διαφορετικά target groups, τα οποία απαιτούν διαφορετικό τρόπο προσέγγισης.
Σε άλλη περίπτωση, απλά μπορείτε να αναλύσετε τα δεδομένα ή να χρησιμοποιήσετε τεχνιτή νοημοσύνη ώστε να αποκρυπτογραφήσετε ιδέες, οι οποίες θα βοηθήσουν να έχετε καλύτερη αντίληψη για αυτούς που θα προσεγγίσετε.
Κοινωνικές τεχνικές πωλήσεων
Στο B2B περιβάλλον, οι πωλήσεις μέσω των κοινωνικών δικτύων έχει γίνει αποδεκτή. Η προσέγγιση του κοινού σας μπορεί να ξεκινήσει δημοσιεύοντας μοναδικό περιεχόμενο και προτείνοντας στο κοινό σας να συμμετέχει σε αυτό. Απευθείας μπορείτε να περάσετε στα μέλη που συμμετείχαν στις αναρτήσεις σας. Στη συνέχεια μπορείτε να επικοινωνήσετε μαζί τους και να προτείνετε συνάντηση προβάλλοντας τα προϊόντα ή υπηρεσίες σας. Σίγουρα είναι ένας αποτελεσματικός τρόπος ώστε να δημιουργήσετε καλές σχέσεις με το κοινό σας.
Μια Social Strategy πρέπει να είναι tricky συνδυάζοντας όλα τα βασικά συστατικά μαζί. Τα ολοκληρωμένα στοιχεία παράγουν μεγαλύτερη αποτελεσματικότητα, ταχύτητα και συνολικά αποτελέσματα.