The New Stuff - Suit digital marketing

Τα 3 κλειδιά των Social Media για τις επιχειρήσεις

Nikos Roussos


Τα social media ξεκινώντας ως μέσα επικοινωνίας και ψυχαγωγίας κατά την προηγούμενη δεκαετία, έχουν πια εξελιχθεί σε μέσα μεγάλης επιρροής για τις ζωές των χρηστών τους, κρύβοντας μέσα τους μία βαριά βιομηχανία κίνησης χρηματικών ροών.

Πριν ρίξουμε «ματιά» στο μέλλον, αξίζει να κάνουμε μία αναφορά στα έως τώρα δεδομένα που έχουμε αναφορικά με τη χρήση των social media. Το Facebook και το Instagram δείχνουν να είναι τα κυρίαρχα μέσα, καθώς η πλειονότητα των ενήλικων χρηστών δείχνουν να τα εμπιστεύονται περισσότερο. Από την άλλη το Instagram έχει μία διαρκώς ανοδική τάση και πέρα από το νεανικό κοινό, κερδίζει πια και τις μεγαλύτερες ηλικίες.

Και επειδή με τον καιρό, όλοι οι χρήστες δείχνουν να εθίζονται όλο και περισσότερο στο ψηφιακό περιβάλλον, το «κλειδί» στην ανάλυση είναι να εντοπίσουμε το πώς αυτό χρησιμοποιείται, έτσι ώστε να μπορέσουμε να προσεγγίσουμε το που θα στηριχτεί στο μέλλον.

Η ΔΥΝΑΜΗ ΤΟΥ VIDEO

Σύμφωνα με την Adobe, το 52% των επαγγελματιών του marketing, ορίζουν το video ως το εργαλείο με τη μεγαλύτερη επίδραση. Οι χρήστες εμφανίζονται να παρακολουθούν με ιδιαίτερο ενδιαφέρον videos, ανεξάρτητα την κατηγορία που αυτά ανήκουν, συνηθίζοντας μάλιστα ορισμένα χαρακτηριστικά τους να τα συνδυάζουν με συγκεκριμένα brands και εταιρείες.

Από την άλλη, οι εταιρείες εξετάζουν σε πρώτο στάδιο, σε ποια κανάλια τo περιεχόμενο που θέλουν να προβάλουν, ταιριάζει καλύτερα. Ενώ σε δεύτερο στάδιο, αναζητούν τεχνικές που θα τις κάνουν να καινοτομήσουν, προκειμένου να ξεχωρίσουν μέσα σε ένα άκρως ανταγωνιστικό περιβάλλον.

Μία τέτοια καινοτόμα ιδέα, είναι η χρήση της GoPro κάμερας, η οποία δείχνει να έχει κερδίσει το ενδιαφέρον του κοινού με τη διαφορετική οπτική που παρέχει στα videos.  Η GoPro δίνει τη δυνατότητα στον χρήστη να αναδείξει στιγμές της ζωής του με έντονη δράση, όπως είναι το σκι, το σνόουμπορντ και η ορειβασία, και όλα αυτά μέσα από εικόνα υψηλής ευκρίνειας.

Όπως τονίσαμε και προηγουμένως, έχει μεγάλη σημασία για τις εταιρείες να προβάλλουν το υλικό τους εκεί που θα έχει τη μεγαλύτερη απήχηση. Για αυτό φροντίζουν, να ομαδοποιούν τα videos τους έτσι ώστε να δημιουργούν κοινότητες από τακτικούς χρήστες, κερδίζοντας έναν στάνταρ αριθμό προβολών.

Η ΕΠΙΡΡΟΗ ΤΩΝ STORIES

Με το 60% των χρηστών του Instagram και του Snapchat, να «μπαίνουν» στους λογαριασμούς τους τουλάχιστον μία φόρα κάθε μέρα, δημιουργούνται οι ιδανικές συνθήκες για τη δημιουργία περιεχομένου (φωτογραφίας ή βίντεο) διάρκειας 24 ωρών. Τα λεγόμενα stories.

H νέα τάση, με την ευρεία χρήση των stories, δίνει τη δυνατότητα στα brands να πειραματιστούν με το κοινό τους και να εξετάσουν ποιο περιεχόμενο έχει μεγαλύτερη απήχηση. Οι εταιρείες ερευνούν διαρκώς τρόπους που θα κάνουν πιο αποδοτικά τα stories τους. Ένας τέτοιος, είναι το chatting με τους πελάτες τους, τεχνική ικανή να κάνει τον χρήστη να αισθανθεί πιο οικείος με το brand, νιώθοντας κομμάτι αυτού που του προσφέρεται.

Ακόμα, τα stories δίνουν την ευκαιρία ενός ευχάριστου και δια δραστικού περιεχομένου, μέσα από τα GIF’s, την αναγνώριση προσώπου, τη ζωγραφική και άλλα εργαλεία που προσφέρονται με μεγάλη ευκολία στον χρήστη.

Oι marketers καλούνται λοιπόν να διαχειριστούν και να εξετάσουν το πως θα παρουσιάσουν αποτελεσματικό περιεχόμενο μέσα από τα stories τους.

Η ΑΝΟΔΟΣ ΤΩΝ INFLUENCERS

Μέχρι το 2020 εκτιμάται πως η βιομηχανία του influencer marketing θα αγγίξει τα 10δις δολάρια. Η ραγδαία άνοδος των influencers τα τελευταία χρόνια ειδικά σε Youtube και Instagram, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί ως ο πλέον αξιοσημείωτος δείκτης στον κόσμο των social media. Οι εταιρείες χρησιμοποιούν κατά κόρον τους influencers προκειμένου να διαδώσουν με τον καλύτερο δυνατό τρόπο το περιεχόμενό τους.

Οι influencers είναι άτομα που έχουν την ικανότητα να δημιουργούν δια δραστικό περιεχόμενο, έχοντας πολύ καλή γνώση των εργαλείων που προσφέρονται. Ως φυσικά πρόσωπα, έχουν ευκολότερο έργο στην επιρροή των followers τους, καθώς έχουν χτίσει μαζί τους μια σχέση συμπάθειας και έτσι τους ασκούν μεγάλη επίδραση όταν θα κάνουν δημοσίευση σχετική με κάποιο προϊόν ή υπηρεσία.

Προκειμένου λοιπόν, η δουλειά των marketers να είναι αποδοτική, καλούνται να εντρυφήσουν στο κλίμα και τις τάσεις που τα social media κινούνται. Γνωρίζοντας πως το video αποτελεί το πιο αποτελεσματικό μέσο προβολής περιεχομένου, τα stories παρέχουν τη δυνατότητα άμεσης και διαρκής επικοινωνίας του μηνύματος και οι influencers είναι το κομμάτι που μπορεί να αποδειχθεί καθοριστικό για την προώθηση των ιδεών τους, θα έχουν την ευκαιρία να διακριθούν και να μακροημερεύσουν στον άκρως ανταγωνιστικό χώρο του digital marketing.

marketing · Social Media

digital marketing · Facebook · Social Media · social media marketing

Nikos Roussos

Ο Νίκος είναι απόφοιτος του τμήματος Επικοινωνίας και ΜΜΕ του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών και σήμερα εργάζεται ως PR Executive στη διαφημιστική εταιρεία Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting