The New Stuff - Suit digital marketing

Τι μπορούμε να μάθουμε από τα μεγαλύτερα brands στο Facebook

Konstantinos Sofronis


Το Facebook αποτελεί σπουδαίο social media κανάλι για brands που αναζητούν αναγνωρισιμότητα και αλληλεπίδραση από τους ακολούθούς τους. Ωστόσο, πολλοί marketeers δεν γνωρίζουν πως να το χρησιμοποιήσουν σωστά. Αυτό ευθύνεται στη συνεχή αλλαγή των όρων του Facebook, καθώς και στα εργαλεία και τις δυνατότητές του που ολοένα και αυξάνονται. Μία καλή τακτική είναι να μελετήσουμε τους τρόπους δράσης μεγάλων brands και να μάθουμε από αυτούς.

1. Χρησιμοποιήστε Video

facebook video

Βάση του αλγορίθμου του Facebook τα posts με βίντεο βαθμολογούνται υψηλότερα συγκριτικά με αυτά που περιέχουν εικόνες ή συνδέσμους. Κατακτούν υψηλότερη θέση στα  news feeds των χρηστών και προσφέρουν δυνατότητες προώθησης μέσω push notifications. Πλεονεκτήματα σαν αυτά τοποθετούν τα βίντεο στην κορυφή, λόγος ο οποίος οδηγεί πολλά Facebook brands να τα χρησιμοποιούν σε μεγαλύτερη συχνότητα από άλλα είδη δημοσιεύσεων.

2. Υπάρχει έδαφος για ανάπτυξη

going-global-strategies-for-launching-an-international-social-media-campaign2

Παρά το ασταθές κλίμα στα Social Media που επικρατεί στην εποχή μας, βάση ερευνών φτάνουμε στο συμπέρασμα ότι οι πιο δημοφιλείς σελίδες επιχειρήσεων στο Facebook γίνονται ακόμη περισσότερο πετυχημένες, με μεγάλες αυξήσεις στους αριθμούς καταναλωτών που τις ακολουθούν. Το γεγονός αυτό αποδεικνύει ότι η πλατφόρμα συνεχίζει να ακμάζει και δεν έχει φτάσει σε σημείο κορεσμού.

3. Να είστε έτοιμοι για όλα
askhelp

Πολλές φορές δεν είμαστε σωστά προετοιμασμένοι για μία ξαφνική αύξηση επισκεψιμότητας και user engagement, με αποτέλεσμα να μην μπορούμε να ανταποκριθούμε επαρκώς σε όλα τα αιτήματα των επισκεπτών μας. Για να διατηρήσετε υψηλά επίπεδα ικανοποίησης χρηστών, θα πρέπει η social media ομάδα σας να είναι έτοιμη για οτιδήποτε προκύψει. Μελετήστε τα μοτίβα συμπεριφοράς των καταναλωτών που αλληλεπιδρούν με το brand σας και λάβετε υπόψιν να χρησιμοποιήσετε κάποια αυτοματοποιημένη υπηρεσία εξυπηρέτησης πελατών.

4. Δεν υπάρχει σωστή συχνότητα αναρτήσεων

mobile-facebook-ads-1260x840

Μία από τις απορίες που έχουν πολλές επιχειρήσεις είναι το πόσο συχνά πρέπει να ανεβάζουν δημοσιεύσεις ώστε να επιτύχουν τους στόχους τους. Αναλύοντας τη δραστηριότητα μεγάλων brands στο Facebook τα αποτελέσματα σημειώνουν μεγάλο εύρος μεταξύ τους, από 0 post/μέρα του whatsapp μέχρι τα 67 του MTV. Η καλύτερη συμβουλή σε αυτή την περίπτωση είναι ο πειραματισμός και το να βρείτε τι ταιριάζει με τον χαρακτήρα του brand σας και του κοινού σας.

Advertising · Facebook · Online Marketing · Social Media

branding · digital marketing · Facebook · fb pages · Social Media

Brand & Marketing Managers

Media

Konstantinos Sofronis

Ο Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Το Digital Marketing κέντρισε το ενδιαφέρον του και μέσω έρευνας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μυήθηκε στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting