The New Stuff - Suit digital marketing

Τι σημαίνουν για τα Brands οι αλλαγές στο News Feed του Facebook!

Giannis Kotselis


Στις 11 Ιανουαρίου, ο Mark Zuckerberg ανακοίνωσε ότι το Facebook θα αλλάξει τον αλγόριθμο των News Feed για να δώσει προτεραιότητα στο περιεχόμενο από φίλους, οικογένεια και groups. “Καθώς αλλάζουμε αυτό τον αλγόριθμο”, γράφει ο Zuckerberg, “θα δείτε λιγότερο δημόσιο περιεχόμενο όπως αναρτήσεις από επιχειρήσεις, brands και μέσα μαζικής ενημέρωσης.”

Ο Zuckerberg αναφέρει ότι «η ευθύνη για να διασφαλίσουμε ότι οι υπηρεσίες μας δεν είναι απλά διασκεδαστικές αλλά και βοηθητικές για την ευημερία των ανθρώπων» ως δικαιολογία για την αλλαγή, παραδεχόμενος ότι οι επιχειρήσεις θα πρέπει να εργαστούν σκληρότερα από ποτέ για να κερδίσουν την προσοχή των πελατών τους. Καθώς οι αλλαγές εξελίσσονται μέσα στους επόμενους μήνες, οι επιχειρήσεις πιθανότατα θα παρατηρήσουν σημαντική μείωση του organic reach. Οι χρήστες πιθανότατα θα ξοδέψουν λιγότερο χρόνο στο Facebook, αν και ο Zuckerberg ελπίζει ότι ο χρόνος που ξοδεύουν στην πλατφόρμα θα είναι «χρόνος που δαπανάται εποικοδομητικά».

Ενώ κανείς δεν ξέρει ακριβώς ποιος θα είναι ο αντίκτυπος της αλλαγής του News Feed, υπάρχουν σίγουρα τρόποι για τις επιχειρήσεις να προσαρμοστούν με το νέο αλγόριθμο διατηρώντας ένα αποτελεσματικό reach.

Συνεχίστε να δημοσιεύετε ενδιαφέρον και ποιοτικό περιεχόμενο που προτρέπει τους χρήστες να κάνουν σχόλια

Σύμφωνα με τον Zuckerberg, «σημαντική αλληλεπίδραση» σημαίνει σχόλια, σχόλια και άλλα σχόλια. Στην ανακοίνωσή του, έγραψε ότι «Οι σελίδες που δημοσιεύουν posts στις οποίες οι άνθρωποι γενικά δεν αντιδρούν ή δεν σχολιάζουν θα δουν τις μεγαλύτερες μειώσεις στα οργανικά αποτελέσματα.» Αυτό σημαίνει ότι τα brands θα πρέπει να δημιουργούν ποιοτικό περιεχόμενο που θα επικεντρώνεται στο να προκαλεί  συζητήσεις και γενικότερα engagement. Δοκιμάστε να συμπεριλάβετε ερωτήσεις στις αναρτήσεις σας ή γράψτε σχετικά με έγκαιρα θέματα τα οποία οι χρήστες είναι σίγουροι ότι θα μπορούν να εκφράσουν τη γνώμη τους. Το θέμα είναι ότι οι χρήστες θα είναι πιο πιθανό να δουν τις αναρτήσεις σας στο Facebook εάν οι φίλοι και η οικογένειά τους σχολιάζουν. Οπότε λάβετε σοβαρά υπόψη και αυτόν τον παράγοντα.

Αλλά μην πέσετε στην παγίδα του «engagement-bait»

Ίσως να είναι δελεαστικό να προσπαθήσετε να «χακάρετε» τον καινούργιο αλγόριθμο λέγοντας στο κοινό σας «Σχολιάστε σε αυτό το post αν σας αρέσει το παγωτό!» Ή κάτι παρόμοιο. Αλλά μην είστε αυτού του είδους το brand. Είναι spammy και οι χρήστες δεν το συμπαθούν. Επιπλέον, το Facebook λέει: «Η χρήση του «engagement-bait» για να προκαλέσετε του χρήστες να σχολιάσουν στα posts δεν είναι μια ουσιαστική αλληλεπίδραση και αυτές οι δημοσιεύσεις θα συνεχίσουν να υποβιβάζονται στο News Feed

Ενθαρρύνετε τους πελάτες σας να ακολουθήσουν τη σελίδα σας

Ένα πράγμα που δεν αλλάζει σχετικά με τη ροή ειδήσεων στο Facebook είναι η δυνατότητα των χρηστών να βεβαιώνονται ότι βλέπουν πάντα τις αναρτήσεις από τις αγαπημένες τους σελίδες, επιλέγοντας See First στις προτιμήσεις για το News Feed. Αυτό σημαίνει ότι οι επιχειρήσεις δεν πρέπει να φοβούνται να ζητούν από τους πελάτες να ακολουθήσουν τη σελίδα τους στο Facebook. Θα μπορούσαν μάλιστα να υπενθυμίσουν στους loyal πελάτες  για την επιλογή See First.

Αυξήστε το budget της διαφήμισής σας

Το organic reach μειώνεται στα social media εδώ και χρόνια. Αυτό σημαίνει ότι πιθανότατα είστε ήδη ένα «θύμα» των Facebook Ads. Αλλά τώρα που το Facebook επαναπροσδιορίζει το περιεχόμενο από brands και publishers, αυτές οι δεξιότητες θα είναι πιο σημαντικές από ποτέ. Οι επιχειρήσεις πρέπει να γνωρίζουν πώς να στοχεύουν το σωστό κοινό για να διασφαλίσουν ότι τα λεφτά που επενδύουν στη διαφήμισή τους θα έχουν αντίκρισμα. 

Κάντε περισσότερα Live videos στο Facebook

Τα βίντεο εξακολουθούν να ευνοούνται από το νέο αλγόριθμο, αλλά τα live βίντεο θα είναι ακόμη πιο σημαντικά. Στην ανακοίνωσή του, ο Zuckerberg έγραψε ότι «τα live βιντεο συχνά οδηγούν σε συζήτηση μεταξύ των χρηστών στο Facebook – στην πραγματικότητα, τα live βίντεο κατά μέσο όρο έχουν έξι φορές περισσότερες αλληλεπιδράσεις σε σχέση με τα συνηθισμένα βίντεο». Αυτό σημαίνει ότι αν δεν έχετε ήδη επενδύσει χρόνο και ενέργεια για την ανάρτηση live βίντεο στο Facebook, θα πρέπει να το κάνετε 100% τώρα. Αυτό είναι ένα από τα λίγα συγκεκριμένα παραδείγματα περιεχομένου που θα τρέξει σωστά υπό το νέο αλγόριθμο.

Επενδύστε χρόνο στο Facebook Groups

Επειδή τα Facebook Groups ήδη λειτουργούν με βάση το engagement του κοινού, αυτή η τακτική μάρκετινγκ πιθανότατα θα σας εξυπηρετήσει σύμφωνα με το νέο αλγόριθμο. Οι επιχειρήσεις θα πρέπει να αναζητήσουν νέους τρόπους για να προσελκύσουν πελάτες με τα Groups. Αυτές οι συμβουλές είναι χρήσιμες για τη δημοσίευση περιεχομένου σε όλες τις πλατφόρμες κοινωνικών μέσων – όχι μόνο στο Facebook. Όπως πάντα, δεν υπάρχει κανένας λόγος να ανησυχείτε για τις αλλαγές αλγορίθμων εάν είστε ήδη αφιερωμένοι στην παροχή στους πελάτες σας πολύτιμου και ποιοτικού περιεχομένου.

 

Entrepreneurship · Mobile Marketing · Social Media

algorithm · Facebook · news feed

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Communications · Media

Giannis Kotselis

O Γιάννης είναι απόφοιτος του τμήματος Μάρκετινγκ και Επικοινωνίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Ο χώρος του Digital Marketing και ειδικότερα των Social Media μπήκε στη λίστα ενδιαφέροντός του από πολύ μικρή ηλικία. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting