The New Stuff - Suit digital marketing

Τι χρειάζεται να γνωρίζεις για το location-based marketing

Dimitra Kasapoglou


Μάθετε πώς λειτουργούν οι διαφορετικές μέθοδοι location-based marketing, ώστε να τις χρησιμοποιείτε αποτελεσματικά για το δικό σας brand.

Το location-based marketing, ή αλλιώς marketing βάσει τοποθεσίας, γίνεται μια ολοένα και πιο δημοφιλής στρατηγική για τα brands. Προβλέπεται ότι οι διαφημιζόμενοι μέσα στο 2019 θα δαπανήσουν 26,5 δισεκατομμύρια δολάρια σε mobile marketing βασισμένο στην τοποθεσία του χρήστη. Συνεπώς, είναι σημαντικό για τις εταιρείες να κατανοούν τους διάφορους τύπους στρατηγικής marketing βάσει τοποθεσίας, για να τις χρησιμοποιούν αποτελεσματικά και να παραμείνουν ανταγωνιστικές. Ταυτόχρονα, πρέπει να έχουν μια βασική κατανόηση του τρόπου με τον οποίο προστατεύεται η ιδιωτική ζωή των καταναλωτών που στοχεύουν μέσω location-based marketing.

Υπάρχουν τέσσερις βασικές μέθοδοι location-based marketing: geofencing, geotargeting, geoconquesting και marketing proximity.

Geofencing

Το geofencing αναφέρεται στην προβολή διαφημίσεων ή περιεχομένου σε έναν καταναλωτή με βάση την τοποθεσία του σε πραγματικό χρόνο. Όταν ένα άτομο επιλέγει να μοιραστεί την τοποθεσία του με την εφαρμογή ενός brand και εισέρχεται στην καθορισμένη γεωγραφική περιοχή, ενδέχεται να λάβει μια ειδοποίηση από την εφαρμογή, ένα γραπτό μήνυμα ή να δει διαφημίσεις με βάση την τοποθεσία του, ενώ χρησιμοποιεί την εφαρμογή σε εκείνη την τοποθεσία. Για να επιτευχθεί αυτό, τα brands χρησιμοποιούν μια από τις υπάρχουσες τεχνολογίες για να ορίσουν παραμέτρους γύρω από τις τοποθεσίες που οι καταναλωτές θα λαμβάνουν ειδοποιήσεις ή διαφημίσεις. Οι σημαντικότερες εταιρείες που παρέχουν αυτό το είδος στόχευσης είναι το Facebook, το Instagram και το Google. Το Snapchat παρέχει επίσης geofilters, τα οποία μπορούν να χρησιμοποιηθούν για την προώθηση μιας τοποθεσίας ή μιας εκδήλωσης.

Geotargeting

Η γεωγραφική στόχευση, ή αλλιώς geotargeting, αναφέρεται στην προβολή διαφημίσεων και περιεχομένου σε χρήστες που επισκέφθηκαν συγκεκριμένες τοποθεσίες στο παρελθόν. Χρησιμοποιώντας ιστορικά δεδομένα, οι εταιρείες μπορούν να δημιουργήσουν καμπάνιες που θα προσεγγίσουν συναφή κοινά. Αυτό επιτυγχάνεται καθώς τα δεδομένα τοποθεσίας χρησιμεύουν ως δείκτης των πραγματικών προτιμήσεων του κοινού.

Geoconquesting

Τα brands χρησιμοποιούν την τακτική geoconquesting για να προσεγγίσουν τα κοινά που επισκέπτονται ανταγωνιστικές προς αυτά τοποθεσίες. Για παράδειγμα, η Burger King χρησιμοποίησε το geoconquesting για να εκτελέσει μια εκστρατεία που προσέφερε ένα λεπτό στους χρήστες οι οποίοι είχαν ανοιχτή την εφαρμογή της συγκεκριμένης εταιρείας όταν επισκέπτονταν τα McDonald’s.

Proximity marketing

Αυτή η τακτική χρησιμοποιεί τεχνολογία beacons, δηλαδή επικοινωνία κοντά στο πεδίο (NFC) ή augmented reality για να προωθήσει τις διαφημίσεις ή ειδοποιήσεις σε ένα smartphone που βρίσκεται σε απόσταση μόλις λίγων μέτρων από μια συγκεκριμένη τοποθεσία. Μια από τις πιο συνηθισμένες περιπτώσεις χρήσης είναι όταν ο χρήστης κάνει μια πληρωμή μέσα από το smartphone του. Όταν ενεργοποιηθεί, το τηλέφωνο εντοπίζει γρήγορα την παρουσία του τερματικού της πιστωτικής κάρτας, επιτρέποντας γρήγορη και εύκολη πληρωμή.

Απόρρητο και marketing βάσει τοποθεσίας

Τα σήματα και οι οργανισμοί που χρησιμοποιούν το marketing βάσει τοποθεσίας θα πρέπει να κατανοούν τον τρόπο με τον οποίο δημιουργούνται αυτά τα είδη κοινού και τον τρόπο προστασίας του απορρήτου των καταναλωτών. Ένα κρίσιμο βήμα είναι να διασφαλιστεί ότι ο καταναλωτής γνωρίζει ότι επιλέγει να μοιραστεί την τοποθεσία του συμβάλλοντας στην προβολή διαφημίσεων. Οι περισσότεροι marketers, που χρησιμοποιούν location-based marketing, ακολουθούν αυτήν την πρακτική και συμμορφώνονται με κώδικες δεοντολογίας από διάφορες βιομηχανικές ομάδες. Τα δεδομένα πρέπει πάντα να συγκεντρώνονται και να είναι ανώνυμα, ώστε να αποφευχθεί κάθε μεμονωμένη παρακολούθηση. Αυτό αποτελεί κοινή πρακτική, καθώς δεν υπάρχει κίνητρο να δημιουργηθεί μια εκστρατεία γύρω από την προσέγγιση ενός μόνο ατόμου. Ένας άλλος τρόπος για να εξασφαλιστεί η προστασία των προσωπικών δεδομένων είναι η μη χρήση δεδομένων που συλλέγονται από «ευαίσθητες» τοποθεσίες. Τέτοιες τοποθεσίες αποτελούν για παράδειγμα τα νοσοκομεία. Αυτό φυσικά δεν ισχύει εάν ο καταναλωτής έχει δώσει ρητή συγκατάθεση για τη συγκεκριμένη περίπτωση χρήσης των δεδομένων του.

Κάθε επιτυχημένη καμπάνια βασίζεται σε πολλές διαφορετικές στρατηγικές και τακτικές για να είναι επιτυχής. Το location-based marketing επιτρέπει στις εταιρείες να αξιοποιήσουν την νέα τεχνολογία, εξασφαλίζοντας ότι η δημιουργικότητά τους κατευθύνεται προς το σωστό κοινό και την κατάλληλη στιγμή.

Advertising · Facebook · How To · Online Marketing · Social Media

#digitalmarketing · Facebook · geolocation · geotargeting · google · instagram · proximitymarketing · snapchat

Agencies · Brand & Marketing Managers

E-shop/ Internet Site / Blog · Services · Technology

Dimitra Kasapoglou

Η Δήμητρα Κασάπογλου είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαθέτει ακόμη μεταπτυχιακό πάνω στο Advertising and Marketing από το Coventry University της Αγγλίας. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting