Το INSTAGRAM εισάγει την πολυπόθητη λειτουργία Zoom
Η πολυπόθητη λειτουργία Zoom είναι πλέον γεγονός στο Instagram. Από την Τετάρτη 31 Αυγούστου οι χρήστες του λειτουργικού IOS έχουν τη δυνατότητα να δουν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τις αγαπημένες τους φωτογραφίες και video. Σύντομα αναμένεται να είναι διαθέσιμη η νέα λειτουργία και στο λειτουργικό σύστημα Android.
Τι οφέλη μπορεί να έχει αυτό για μια εταιρεία; Πολλά! Μερικές από τις πιο γνωστές εταιρείες έχουν ήδη αρχίσει να χρησιμοποιούν τη νέα λειτουργία Zoom του Instagram. Ουσιαστικά προτρέπουν τους χρήστες να δουν τα προϊόντα τους με μεγαλύτερη λεπτομέρεια κάνοντας Zoom, δίνοντάς τους έτσι την ευκαιρία να έχουν μια πιο ολοκληρωμένη άποψη για τα προϊόντα τους.
Μπορούμε να παραδειγματιστούμε από τις παρακάτω εταιρείες και να δημιουργήσουμε πολλά καινούργια Instagram posts τα οποία θα καταφέρουν να κινήσουν το ενδιαφέρον των χρηστών ώστε να κάνουν Zoom!
Από τις πρώτες εταιρίες που χρησιμοποίησαν την νέα λειτουργία του Instagram είναι η KFC Australia, η οποία προτρέπει τους χρήστες να δουν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια την φωτογραφία των υπέροχα χρυσαφένιων και τραγανών τους nuggets. Εμείς τα λιγουρευτήκαμε βλέποντάς τα με ακόμη μεγαλύτερη λεπτομέρεια…εσείς;
Η Primark ακολούθησε ανεβάζοντας μια φωτογραφία με πληθώρα προϊόντων της. ”Go on get a closer look” ήταν η περιγραφή που χρησιμοποίησε η εταιρία για να παροτρύνει τους χρήστες να κάνουν Zoom στη νέα τους κολεξιόν.
Η εταιρία The Cheesecake Factory ανέβασε φωτογραφία με πολλά διαφορετικά cheesecake εκ των οποίων ένα υπήρχε 2 φορές. Παρότρυνε τους χρήστες να κάνουν Zoom για να βρουν ποιο cheesecake υπήρχε δύο φορές. Σαν αποτέλεσμα; Κατάφερε να κάνει τους χρήστες να παρατηρήσουν περισσότερο να προϊόντα της εταιρίας ώστε να βρουν ποιο ήταν το διπλό προϊόν. Παράλληλα με το παιχνιδιάρικο κομμάτι όμως οι χρήστες είδαν με μεγαλύτερη λεπτομέρεια τα λαχταριστά προϊόντα της εταιρίας και ίσως να τα λιγουρεύτηκαν λίγο παραπάνω.
Η καινούργια λειτουργία του Instagram ήταν σίγουρα κάτι που πολλοί περίμεναν με ανυπομονησία. Δίνει τροφή για σκέψη στους marketers και δημιουργεί νέες προοπτικές. Έχοντας λανσάρει τη λειτουργία Stories λίγο καιρό νωρίτερα και λανσάροντας τώρα τη λειτουργία Zoom, το Instagram έχει τραβήξει τα φώτα πάνω του και μας έχει κάνει να αναρωτιόμαστε ποιο θα είναι το επόμενο βήμα τους.