The New Stuff - Suit digital marketing

Το Pinterest αρχίζει σίγουρα και σταθερά να… ξεθαρρεύει!!

Laoura Dimitriou


Το Pinterest μπαίνει δυναμικά στην καθημερινότητά μας!

161012-150mm-blog-post-final-1600x1066px-01

Πριν από έναΝ χρόνο περίπου, το Pinterest δήλωσε με χαρά ότι άγγιξε τους 100 εκατομμύρια ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Συγκριτικά με το Facebook, βέβαια, δείχνει αρκετά μικρός αριθμός, μιας που δίχως κόπο αγγίζει τους 1.71 δισεκατομμύριο ενεργούς χρήστες μηνιαίως. Παρόλα αυτά, έρχεται ως δια μαγείας το Pew Research για να δηλώσει ότι η κινητικότητα και η προτίμηση του Pinterest παρουσιάζει κυριολεκτικά εντυπωσιακά αυξητικό ρυθμό, σε αντίθεση πάντα με τις υπόλοιπες υπάρχουσες πλατφόρμες. Ακόμα κι αν δεν έχει καταφέρει να αποκτήσει τη μέγιστη επιθυμητή δημοσιότητα, το Pinterest σταδιακά μεν αλλά σταθερά δε, έχει καταφέρει να εδραιώσει τη θέση του για τα καλά, στον περίτεχνο κόσμο των κοινωνικών δικτύων. Οι φιλοδοξίες, τις οποίες ενδόμυχα κρύβει το Pinterest, καταλογίζονται στα $2.8 δισεκατομμύρια, ως ετήσιο εισόδημα μέχρι το 2018. Και σήμερα, λοιπόν, το Pinterest δηλώνει υπερήφανα ότι έχει καταμετρήσει 150 εκατομμύρια ενεργούς Pinners, το οποίο αντιστοιχεί σε επεκτατική τάση της τάξης του 50%, συγκριτικά με το προηγούμενο έτος.

Πιο συγκεκριμένα, το Pinterest αναφέρει ότι:

  • τα 70 εκατομμύρια του συνολικού αριθμού χρηστών έχουν ως έδρα την Αμερική, ενώ τα υπόλοιπα 80 εκατομμύρια δηλώνουν, ως τοποθεσία, περιοχές εκτός Αμερικής.
  • Το 40% των νέων καταγεγραμμένων εγγραφών, είναι πλέον άντρες.
  • Πάνω από 50%, όλων των Millennials στην Αμερική, είναι μέλος πλέον στο Pinterest.

Το Pinterest αλλάζει και εντυπωσιάζει…

3d illustration of two large red push pins stuck to a metallic Pinterest app icon

Τους τελευταίους 12 μήνες, η πλατφόρμα έχει εξελίξει σημαντικά τα πληρωμένα pins, ενώ έχει προσθέσει εξελιγμένες  δυνατότητες αναζήτησης εικόνας. Ο συνολικός αριθμός των πληρωμένων pins ανέρχεται στα 60 εκατομμύρια. Παράλληλα, επιφέρει σημαντικές αναβαθμίσεις στην εφαρμογή των κινητών και παρέχει νέες διαφημιστικές επιλογές, όπως τα εργαλεία remarketing και custom audience.

Σημαντική σημείωση αποτελεί το γεγονός ότι, το Pinterest δεν έχει επιλέξει τον δρόμο των social media αλλά κατευθύνεται κατά κύριο λόγο στη μορφή του eCommerce. Η συγκεκριμένη κίνηση, δεν αποτελεί απαραίτητα αρνητική στρατηγική, καθώς διευκολύνει εμφανώς την αλληλεπίδρασή του με τον πελάτη. Δίχως αμφιβολία, η συγκεκριμένη επιλογή, φέρνει ήδη την υπογραφή του Pinterest management, και έχει επιφέρει το 75% των αποθηκευμένων pins, τα οποία έχουν επιχειρηματική ταυτότητα. Ο Ben Silbermann, αναφερόμενος ως CEO του Pinterest, περιγράφει το διαδίκτυο ως μια τοποθεσία, στην οποία οι χρήστες αναζητούν φρέσκες ιδέες και όχι τον πιο εύκολο τρόπο stocking των φίλων τους. Στόχος της εταιρείας αποτελεί, κατά κύριο λόγο, η κάλυψη της ευρύτερης φιλοδοξίας της, με σκοπό τη δημιουργία μιας πλατφόρμας “με την κλίμακα και το engagement του Facebook και την αγοραστική πρόθεση της Google”. Συνδυασμός που… τα σπάει!

*PS: Να μην τα μπερδέψω… Δεν είναι ίδια!

pinterest-5_600x400

Λογικό και επόμενο, από την πρώτη κιόλας στιγμή δημόσιας εμφάνισης του Pinterest στον κόσμο των κοινωνικών δικτύων, να έρθει σε άμεση σύγκριση τόσο με το Facebook όσο και με το Twitter – κάτι παρόμοιο συνέβη όταν έκανε την εμφάνισή του το Twitter. Γι’ αυτόν ακριβώς τον λόγο, το Pinterest πήρε την απόφαση να αλλάξει τον ορισμό της πλατφόρμας του και να αποφύγει παρόμοιες συγκρίσεις. Μην ξεχνάμε, άλλωστε, την περίπτωση του Snapchat, το οποίο πρόσφατα επιδίωξε παρόμοια καταχώρηση, ως Snap Inc., βάζοντας έτσι αυτόματα τον εαυτό του στη λίστα των κοινωνικών δικτύων, ως εταιρική κάμερα και όχι ως μια ακόμα social media εφαρμογή.

Ανάμεσα σε άλλα στατιστικά στοιχεία, το Pinterest δηλώνει πλέον ότι προσφέρει περισσότερες από 10 δισεκατομμύρια συστάσεις και συμβουλές κάθε μέρα στους online χρήστες. Αυτό με τη σειρά του αντιστοιχεί σε περισσότερες από 3 τρισεκατομμύρια τον χρόνο. Συνολικά, περισσότερες από 150 εκατομμύρια αναζητήσεις προτάσεων και λύσεων έχουν διεξαχθεί μηνιαίως. Επιπρόσθετα, περισσότερες από ένα εκατομμύριο επιχειρήσεις δηλώνουν ενεργές στο διαδίκτυο, με δεκάδες χιλιάδες εξ’ αυτών να χρησιμοποιούν πλέον τις επιλογές της πληρωμένης διαφήμισης.

Αναμφισβήτητα, η προώθηση ενός brand μέσω της πλατφόρμας του Pinterest και της πληρωμένης διαφήμισής του, είναι ένα ακόμα αξιοπρόσεκτο εργαλείο προώθησης! Παρέα, πάντα, με τη σημαντική και ανεκτίμητη βοήθεια ενός πεπειραμένου agency, θα φέρει τα πλέον επιθυμητά και απαιτούμενα αποτελέσματα. Σκεφτείτε το…

Advertising · Online Marketing · Pinterest · Social Media

advertising · branding · Content · digital marketing · social media marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers

Media

Laoura Dimitriou

Η Λάουρα ολοκλήρωσε τις σπουδές της ως Αρχιτέκτων Μηχανικός στο Πανεπιστήμιο Θεσσαλίας και συνεχίζει κάνοντας μεταπτυχιακό στο Πανεπιστήμιο Πειραιά, Executive MBA-Διοίκηση Επιχειρήσεων Για Στελέχη. Ο χώρος του Digital Marketing κρύβει μια ιδιαίτερη ενεργητικότητα και πολλά μυστικά προς εξερεύνηση. Αυτός ήταν ο λόγος που επέλεξε να τον ανακαλύψει βήμα βήμα...

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting