The New Stuff - Suit digital marketing

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

Nikoleta Drosaki


Η συνεργασία του Twitter με την Brandwatch και την Cheddar πραγματοποιήθηκε για την παράδοση μιας νέας σειράς στοιχείων που θα αναδείξουν τις βασικές τάσεις της αγοράς και τις συμπεριφορές των καταναλωτών, βασισμένες σε δεδομένα Twitter, καθ ‘όλη τη διάρκεια των διακοπών.

Η νέα πρωτοβουλία θα επιδιώξει να επισημάνει τα δεδομένα σχετικά με τις τρέχουσες τάσεις για τους εμπόρους, με βάση την αυξανόμενη συζήτηση με τα tweet. Όπως εξηγείται από το Twitter:

«Θα μοιραστούμε τις ιδέες καθώς οι συζητήσεις ξεδιπλώνονται στο Twitter, αποκαλύπτοντας τις τάσεις που εντοπίστηκαν στη συμπεριφορά των αγορών στις διακοπές και προσφέροντας στους κατασκευαστές τρόπους να βελτιώσουν τις συμπεριφορές τους για μια επιτυχημένη περίοδο διακοπών στο Twitter. Αυτές οι πληροφορίες θα περιλαμβάνουν τα πιο hot δώρα, οι περισσότεροι μίλησαν για τα εμπορικά σήματα της εβδομάδας, τα κορυφαία tweeted emojis και τα πιο αναφερθέντα hashtags, που καλύπτουν διάφορες κατηγορίες, όπως gadgets και παιχνίδια, αυτοκίνητο, μόδα, ψυχαγωγία και φαγητό και ποτό».

Αυτές οι ιδέες, οι οποίες έρχονται στο πίσω μέρος της πρόσφατης έκθεσης δεδομένων Brandwatch σχετικά με τα στοιχεία Twitter, υπογράμμισαν μια σειρά από βασικές τάσεις των καταναλωτών που βασίζονται σε αναφορές και θα μπορούσαν να βοηθήσουν στην παρουσίαση της πραγματικής αξίας του δημόσιου φόρουμ σε πραγματικό χρόνο του Twitter.

Από την πλευρά τους, ο Cheddar θα διαθέτει ένα τμήμα #HolidayIsHappening στο πρόγραμμά τους κάθε εβδομάδα, επισημαίνοντας τις σχετικές, στιγμιαίες γνώσεις. «Κάθε τμήμα θα παρουσιάσει μια διαφορετική λήψη των αργιών, ακούγοντας τι συμβαίνει στο Twitter».

Η πρώτη από τις νέες αναφορές διορατικότητας εξετάζει την εξέλιξη της συζήτησης καταναλωτικών ηλεκτρονικών ειδών, πριν από το Black Saturday ή την Cyber Monday.

Αυτό είναι ένα καλό ξεκίνημα, διότι δίνει μια καλή ιδέα για τάση συζήτησης και καλύτερης εικόνας για το τι συμβαίνει μέσω tweet.

Αναμένουμε αγωνιωδώς να δούμε τι άλλες τάσεις της Brandwatch είναι σε θέση να αποκαλύψει με τα δεδομένα του Twitter – ειδικά λαμβάνοντας υπόψη ότι, σύμφωνα με το Twitter, θα «ταξινομούν τα Tweets που σχετίζονται με τις διακοπές και θα επικεντρωθούν σε αυτά που δείχνουν την πρόθεση αγοράς».

Τέλος, το Twitter δημοσίευσε μια νέα λίστα ελέγχου 4 βημάτων για να βοηθήσει τις μάρκες να προετοιμαστούν για το Small Business του Σαββάτου.

Mobile Marketing · Social Media · Twitter

Black Saturday · Cyber Monday · HolidayIsHappening · Twitter

Agencies · Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Nikoleta Drosaki

Η Νικολέτα είναι απόφοιτη του τμήματος Οργάνωσης και Διοίκησης Επιχειρήσεων του Πανεπιστήμιου Μακεδονίας. Ο χώρος του Marketing και ιδιαίτερα του Digital Marketing και της διαφήμισης, κέρδισε το ενδιαφέρον της από τα πρώτα χρόνια των σπουδών της. Σήμερα εργάζεται ως PR Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting