The New Stuff - Suit digital marketing

Το website σου, είναι το μισό κομμάτι της συνολικής σου εικόνας

Chryssa Arabatzi


Χρόνια Πολλά σε όλους και Ευτυχισμένο το Νέο Έτος!

Ξεκινώντας με τα νέα αυτής της χρονιάς, ας αναφερθούμε στη σημαντικότητα της ορθής χρήσης του website της επιχείρησής μας! Το website, είναι ένα πολυσύνθετο εργαλείο, το οποίο πρέπει να χειριστούμε με προσοχή για να υπάρχει αποτέλεσμα. Μια εταιρία αποκτά υπόσταση κατά το ήμισυ και μέσω του site της. Από τα απλά directions για να φτάσουμε σε ένα μαγαζί, μέχρι την αναζήτηση μιας εταιρίας που μας κάλεσε σε συνέντευξη για δουλειά. Ό,τι δεν μπορούμε να βρούμε στο internet, μας δημιουργεί καχυποψία και δυσαρέσκεια.

ΤΙ ΨΑΧΝΕΙ, ΤΙ ΒΡΙΣΚΕΙ;

Χρειάζεται να ταιριάζεις και να αρμόζεις με το αντικείμενο με το οποίο ασχολείσαι. Μια διαφημιστική εταιρία για παράδειγμα , συνήθως έχει ένα cool, fan, και fresh website. Mία δικηγορική εταιρία από την άλλη χρειάζεται να είναι πιο συγκεκριμένη και σοβαρή. Ο στόχος που έχουν όλες, είναι η ΕΜΠΙΣΤΟΣΥΝΗ. Θέλουν να κερδίσουν την εμπιστοσύνη του πελάτη. Πόσο μάλλον αν έφτασε στο site, μέσω διαφήμισης. Αν κλικάρει στην πληρωμένη μας διαφήμιση και δεν βρει αυτό που έψαχνε , δεν έχουμε χάσει απλά έναν potential buyer αλλά έχουμε χάσει και τα λεφτά μας καθώς ή δεν έχουμε σωστή διαφήμιση ή δεν έχουμε σωστό website.

ΑΛΛΗΛΕΠΙΔΡΑΣΗ

Τα χουμε ξαναπεί και θα τα ξαναπούμε. Η αλληλεπίδραση και το engagement δε μπορεί να λείπει από καμία σελίδα. Πρέπει να επικοινωνούμε και να αλληλοεπιδρούμε με τον πελάτη να νιώθει ότι έχει πρόσβαση στα αυτιά μας και άμεση ανταπόκριση από εμάς. Είτε έχει ερωτήσεις για το προϊόν/ υπηρεσία που προσφέρουμε, είτε έχει την ανάγκη να εκφράσει τη γνώμη του για κάτι, χρειάζεται το website μας να είναι φιλικό στον “καταναλωτή” για να προχωρήσει σε όποιες από αυτές τις ενέργειες θελήσει.

MOBILE FRIENDLY

Πλέον πιθανότατα περνάμε περισσότερο χρόνο σερφάροντας από το κινητό μας παρά από το υπολογιστή. Αν η σελίδα μας αλλάζει και δεν εμφανίζεται σωστά σε οθόνη κινητού, δημιουργείται πρόβλημα στο πώς θα το χειριστεί ο χρήστης και αν θα καταφέρει να συνεχίσει την περιήγησή του με το σκοπό που θέλει. Ειδικά σε e-shops και σε site παραγγελιών, χρειάζεται να είναι εύκολα, γρήγορα και απολύτως κατανοητά στον ενδιαφερόμενο, διότι νιώθει πως διακυβεύονται τα χρήματά του.

SEO IS THE KING

Όλοι πλέον οι επαγγελματίες θέλουν να εμφανίζονται πρώτοι στις μηχανές αναζήτησης. Όσο απλό και εύκολο ακούγεται, τόσο δεν είναι. Συχνά πηγαίνουμε στα 3 πρώτα. Νιώθουμε πως είναι τα πιο χρήσιμα και σχετικά με την αναζήτησή μας. Και συνήθως είναι. Το βασικό στοιχείο της κατάταξης είναι το πόσο on point” είναι το περιεχόμενο του website στην αναζήτησή μας.

ΤΟ ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ

Έχουμε αναλύσει ξανά τη σημαντικότητα του περιεχομένου εκτενέστερα. Ισχύουν και εδώ τα ίδια δεδομένα. Το περιεχόμενο είπαμε πως χρειάζεται να είναι καλαίσθητο και θεματικά ταιριαστό για να αρέσει στον χρήστη. Πάνω απ’όλα όμως, έρχεται η χρησιμότητα του site. Καλό είναι το φρέσκο και μοντέρνο website αλλά αν είναι δύσκολο, δυσνόητο ή αργό, θα δημιουργήσει δυσφορία στον χρήστη και θα χαλάσει την εικόνα μας.

 

Advertising · Content · Copywriting · E-commerce · Mobile Marketing · Online Marketing · SEO · Social Media

advertising · business · Content · engagement · fb pages · google · marketing · seo · website

Chryssa Arabatzi

Η Χρύσα είναι απόφοιτος του Τμήματος Ψυχολογίας του Πανεπιστημίου Κύπρου. Μετά την ολοκλήρωση του προπτυχιακού της τίτλου, κατέληξε πως θα ήθελε να ασχοληθεί με το κομμάτι του Μάρκετινγκ και της Επικοινωνίας. Έτσι, συνέχισε τις σπουδές της στο Οικονομικό Πανεπιστήμιο Αθηνών, συμμετέχοντας στο μεταπτυχιακό πρόγραμμα "Marketing & Communication". Αυτή τη στιγμή, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting