The New Stuff - Suit digital marketing

10 σφάλματα σε Website που μπορούν να οδηγήσουν μακριά τους πελάτες

Virginia Koronaiou


Οι επισκέπτες σπάνια αφήνουν το website μιας μικρής επιχείρησης με ουδέτερη εντύπωση. Στις περισσότερες περιπτώσεις, η μικρή επιχείρησή σας είναι μια άγνωστη οντότητα, οπότε η πρώτη τους εντύπωση από την εταιρεία σας θα τους κάνει είτε πιο άνετους να δουλεύουν μαζί σας ή λιγότερο άνετους. Για αυτόν τον λόγο, θέλετε η πρώτη εμπειρία των επισκεπτών με το website σας να τους εμπνεύσει και να επικοινωνήσουν μαζί σας έναντι των ανταγωνιστών σας.

Αυτά είναι τα 10 μεγαλύτερα προβλήματα ενός website που μπορούν να οδηγήσουν τις πιθανές νέες επιχειρήσεις μακριά:

1. Περιεχόμενο “Look at me”
Αν νομίζετε ότι θάβονται προοπτικές κάτω από ένα βουνό χαρακτηριστικών και οφελών, ξανασκεφτείτε το. Οι χωματερές πληροφοριών και τα περιεχόμενα του website αποτελούν μεγάλες περιπλανήσεις. Οι επισκέπτες της ιστοσελίδας θέλουν να μάθουν τι είναι γι ‘αυτούς και θέλουν να γνωρίζουν γρήγορα. Πάντα γράψτε από την οπτική γωνία των επισκεπτών και κρατήστε το σε υψηλό επίπεδο.

2. Ασαφή μάρκα
Πολλές μικρές επιχειρήσεις προσπαθούν να μεταδώσουν την αριστεία σε όλα: «Είμαστε οι καλύτεροι», «Είμαστε οι φθηνότεροι», «Είμαστε οι πιο καινοτόμοι», κλπ. Όλα αυτά μπερδεύουν τους επισκέπτες ή τους κάνουν να νομίζουν ότι είστε μέτριοι σε όλα. Όπως και οι μεγάλες, επιτυχημένες μάρκες, προσπαθήστε να γίνετε γνωστοί για ένα πράγμα και χτίστε με αυτό το website. Σκεφτείτε σαν την Apple: Κάνει πολλά πράγματα καλά, αλλά οι περισσότεροι άνθρωποι προσελκύονται από τα προϊόντα της λόγω της άριστής της σχεδίασης. Τι διαφοροποιεί την εταιρεία σας κατά τρόπο ουσιαστικό; Αυτό είναι το σήμα του brand σας.

3. Δεν υπάρχουν στοιχεία αξιοπιστίας
Όπως ανέφερα προηγουμένως, πολλές μικρές επιχειρήσεις μπορεί να είναι άγνωστης ιδιότητας. Για να ξεπεραστεί ο σκεπτικισμός των αγοραστών, πρέπει να έχετε ισχυρά στοιχεία αξιοπιστίας στο website σας. BBB και άλλες γνωστές πιστοποιήσεις καθώς και στατιστικά στοιχεία σχετικά με τον αριθμό των πελατών σας, τον όγκο πωλήσεων και άλλα σχετικά δεδομένα που καθιστούν την εταιρεία σας μεγάλη, αναπτυσσόμενη και επιτυχημένη. Χωρίς στοιχεία αξιοπιστίας, οι επισκέπτες της ιστοσελίδας έχουν μόνο την εμπορική προπαγάνδα σας να περάσουν, και αυτό δεν θα είναι αρκετό.

4. Ασαφής επαφή
Αν ο ιστότοπός σας δεν διευκολύνει τους επισκέπτες να επικοινωνήσουν μαζί σας, δεν θα το κάνουν. Τα websites μικρών επιχειρήσεων συχνά δε διαθέτουν εύχρηστες φόρμες επικοινωνίας και πολλοί δεν εμφανίζουν ούτε αριθμό τηλεφώνου. Αδέξιες επιλογές επαφής μπορούν να συγχύσουν τους επισκέπτες της ιστοσελίδας. Οι καλές φόρμες επικοινωνίας έχουν μόνο μερικά απαιτούμενα πεδία και περιλαμβάνουν μια δήλωση προστασίας ιδιωτικού απορρήτου για να καθησυχάσετε τους εγγεγραμμένους ό,τι δεν θα πουλήσετε ούτε θα δώσετε τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους. Είναι επίσης επιτακτική ανάγκη να στείλετε ένα μήνυμα επιβεβαίωσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου αφού υποβάλετε ένα έντυπο.

 

5. Κακή Δομή SEO
Επειδή η μικρή επιχείρησή σας δεν είναι οικιακό όνομα, χρειάζεστε πελάτες να σας βρίσκουν στα αποτελέσματα αναζήτησης της Google όταν αναζητούν τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες που προσφέρετε, αλλά δεν γνωρίζετε ακόμα ότι υπάρχουν. Πολλά websites μικρών επιχειρήσεων είναι ανεπαρκώς δομημένα για SEO, καθιστώντας δύσκολο ή αδύνατο για τους ανιχνευτές Google να κατανοήσουν το περιεχόμενο και να ταξινομηθούν ανάλογα. Το αποτέλεσμα; Είστε αόρατοι στις αναζητήσεις Google, μια έλλειψη που με την πάροδο του χρόνου θα μπορούσε να κοστίσει στην επιχείρησή σας εκατοντάδες ή χιλιάδες πωλήσεις ή online παραγγελίες.

6. Χρήση της φωτογραφίας
Οι μικρές επιχειρήσεις είναι συνήθως σε ένα σφιχτό προϋπολογισμό, οπότε η χρήση της φωτογραφικής είναι ένας δελεαστικός τρόπος να μειωθεί το κόστος στον σχεδιασμό του website. Μεγάλο λάθος. Η φωτογραφία αποτυπώνει μια έλλειψη φαντασίας, μια εταιρεία που περνάει από τις κινήσεις και παρουσιάζει μια ψευδή εικόνα, θα πρέπει να ονομάζεται «φωτογραφία schlock». Αντίθετα, επενδύστε σε έναν επαγγελματία φωτογράφο για να έχετε πρωτότυπες φωτογραφίες προϊόντων. Θα κάνει την επιχείρησή σας να αισθάνεται πραγματική και θα προσθέσει αξιοπιστία σε μεγάλο βαθμό.

7. Τύπος
Το αντίγραφο της ιστοσελίδας πρέπει να μην έχει γραμματικά λάθη, ορθογραφικά λάθη, ασαφείς δηλώσεις και άλλα λάθη. Λίγες επιχειρήσεις έχουν επαγγελματίες συγγραφείς στο προσωπικό, αλλά μπορούν εύκολα να βρεθούν στο διαδίκτυο, όπως είναι οι συντάκτες. Οι εξειδικευμένοι ελεύθεροι επαγγελματίες είναι οικονομικά προσιτοί και μπορούν να μετατρέψουν περιεχόμενο με αρνητικό αντίκτυπο σε περιεχόμενο που οι επισκέπτες βρίσκουν ακαταμάχητο. Προφανώς αξίζει την επένδυση!

8. Μπερδεμένη πλοήγηση
Η δημιουργία φιλικής προς τον χρήστη πλοήγησης στον ιστό είναι πολύ πιο σύνθετη και λεπτή από ό, τι φαντάζεστε. Η ισχυρή πλοήγηση είναι διαισθητική και απλή και διευκολύνει τους επισκέπτες να βρουν γρήγορα αυτό που χρειάζονται και να επιστρέψουν εκεί που ήταν. Οι μικρές επιχειρήσεις συχνά καταστρέφουν τη δουλειά επειδή έχουν υπερβολικά πολλές ετικέτες πλοήγησης στην κεφαλίδα χρησιμοποιώντας μη διαισθητικό κείμενο για τις ετικέτες τους (π.χ. «Άνθρωποι» έναντι «Σχετικά με εμάς»). Πολλά ζητήματα πλοήγησης μπορούν να διορθωθούν παρατηρώντας τους πραγματικούς χρήστες να εξερευνούν στο website σας.

9. Δεν εμφανίζεται η δουλειά σας
Οι ιστότοποι μικρών επιχειρήσεων που μιλούν γενικά δεν πρόκειται να πείσουν τους επισκέπτες ότι μπορείτε να παραδώσετε τα προϊόντα. Για να δημιουργήσετε αξιοπιστία και να δώσετε πληροφορίες για το πώς θα έχετε αποτελέσματα, βεβαιωθείτε ότι ο ιστότοπός σας έχει λεπτομερείς περιπτωσιολογικές μελέτες, ένα χαρτοφυλάκιο με σύντομες αφηγήσεις και εικόνες επιτυχημένων έργων ή/και δεδομένα που δείχνουν συγκεκριμένα πώς βοηθήσατε τους πελάτες να εξοικονομήσουν χρήματα. Δυστυχώς, πολλές μικρές εταιρείες προσπαθούν να συντομεύσουν το έργο του δικτυακού τόπου και αποτυγχάνουν να παρέχουν αυτού του είδους τις πληροφορίες, οι οποίες συχνά βρίσκονται κάτω από τις μύτες τους.

10. Δεν υπάρχει δικτυακός τόπος μη φιλικός προς το κινητό
Αυτό το τελευταίο σημείο είναι ίσως το πιο σημαντικό από όλα. Σήμερα, περισσότεροι άνθρωποι έχουν πρόσβαση στο Διαδίκτυο από κινητές συσκευές παρά από επιτραπέζιους υπολογιστές. Εάν το website σας δεν είναι φιλικό προς το κινητό, χάνετε το ήμισυ του δυνητικού σας κοινού – ίσως πολύ περισσότερο ανάλογα με την επιχείρησή σας. Πέρα από αυτό, ένα website που δεν είναι φιλικό προς το κινητό βλάπτει το SEO και είναι πιθανό να το πλήξει πολύ περισσότερο τα επόμενα χρόνια. Η καλύτερη επιλογή κινητού τηλεφώνου είναι συνήθως να έχει ένα ανταποκρινόμενο σχεδιασμό, κάνοντας το website σας να ρυθμίζεται αυτόματα για βέλτιστη εμφάνιση σε οποιαδήποτε οθόνη μεγέθους.

Αποφύγετε αυτά τα 10 λάθη και μπορείτε να μετατρέψετε το website σας σε μηχάνημα που παράγει έσοδα. Επιπλέον, πολλές μικρές επιχειρήσεις εμπίπτουν σε αυτές τις παγίδες και αποφεύγοντάς τους θα δώσετε στον εαυτό σας ένα ουσιαστικό ανταγωνιστικό πλεονέκτημα και θα κερδίσετε περισσότερα από το δίκαιο μερίδιο των επιχειρήσεών σας από online πηγές. Αυτό μόνο θα προσθέσει αξία στην εταιρεία σας.

Advertising · How To · Online Marketing · Social Media

marketing · trends · websites

Agencies · Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications · E-shop/ Internet Site / Blog · Media

Virginia Koronaiou

Η Βιργινία είναι απόφοιτη του μεταπτυχιακού τμήματος Marketing & Communication του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών. Η αγάπη της για το marketing την οδήγησε στα μονοπάτια του digital! Έχοντας ήδη εμπειρία στο internal marketing, θέλησε να εμβαθύνει γνωρίζοντας και τη πλευρά του agency. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting