The New Stuff - Suit digital marketing

10 μυστικά για να απογειώσετε τα Instagram Stories της επιχείρησής σας

Dimitra Kasapoglou


Υπάρχουν περίπου 40 εκατομμύρια χρήστες που παρακολουθούν καθημερινά τα Instagram Stories. Εδώ, έχουμε καταγράψει τις 10 πρακτικές, οι οποίες έχουν αποδείξει μέσα από επιτυχημένα παραδείγματα της βιομηχανίας την δυναμική τους.

1. Μην υποτιμάτε τη χρήση των stickers

Το Instagram Stories είναι ένας εξαιρετικά “clickable” χώρος, καθώς όταν οι θεατές βλέπουν κάτι που μπορούν να κάνουν κλικ, είναι πoλύ πιθανό να το δοκιμάσουν. Αυτό δημιουργεί μεγάλες ευκαιρίες για stickers με hashtags. Τα hashtags είναι εξαιρετικά εργαλεία για την ομαδοποίηση σχετικού περιεχομένου και την ενθάρρυνση των χρηστών να γίνουν μέρος μιας καμπάνιας hashtags που δημιουργείται από την εταιρεία σας.

Ένα καλό παράδειγμα αυτού ήταν το #hearmetoo του ΟΗΕ. Όταν η Πρέσβειρα Καλής Θέλησης των Ηνωμένων Εθνών, Nicole Kidman, μίλησε σε πρόσφατη εκδήλωση των Ηνωμένων Εθνών, η UN Women δημοσίευσε ένα Instagram story με μια φωτογραφία της Nicole που μιλάει στο βάθρο ,με το hashtag #hearmetoo σε μορφή sticker tag. Το sticker δημιούργησε μια ευκαιρία σε όσους παρακολούθησαν την ιστορία να επισκεφθούν τον λογαριασμό και τους ενθάρρυνε να κάνουν κλικ και να δουν πιο σχετικό περιεχόμενο.

2. Αποκαλύψτε όσα λίγοι γνωρίζουν

Ένα πράγμα που είναι ιδιαίτερα δημοφιλές στα Instagram Stories είναι οτιδήποτε βρίσκεται backstage. Οι θεατές θέλουν να δουν πράγματα στα οποία δεν έχουν εύκολη πρόσβαση. Aυτό ισχύει ιδιαίτερα για μεγάλα brands που πάντα τείνουν να παρέχουν καλά επεξεργασμένο περιεχόμενο. Απλά δείξτε πώς δημιουργείται ένα προϊόν, πηγαίνετε στην καρδιά μιας αίθουσας ειδήσεων ή μιλήστε σε έναν διάσημο backstage.

Στις μάρκες Maybelline Behind The Scene Stories, το brand δείχνει στους θεατές πώς οι μακιγιέρ και τα μοντέλα ετοιμάζονται για φωτογράφιση. Τα σύντομα βίντεο τύπου “Selfie” όχι μόνο φέρνουν τους θεατές πιο κοντά στα μοντέλα, αλλά και στο ίδιο το brand.

3. Οι ιστορίες σας να είναι απλές σε στυλ

Πολλά brands ξοδεύουν πολύ χρόνο για την δημιουργία και την τελειοποίηση της κάθε φωτογραφίας που δημοσιεύουν στον λογαριασμό τους στο Instagram και φυσικά αυτό είναι απολύτως αποδεκτό. Ωστόσο, τα stories είναι ένα διαφορετικό κανάλι, μέσω του οποίου επικοινωνείτε στους θεατές σας με ένα εντελώς διαφορετικό στυλ περιεχομένου. Αμέτρητα παραδείγματα έχουν δείξει ότι απλές, συνοπτικές φωτογραφίες με σύντομο κείμενο είναι αυτό που συνήθως οδηγεί τους θεατές να αγοράσουν και είναι πιο αποτελεσματικό.

4. Χρησιμοποιήστε UGC

Το UGC, δηλαδή το User Generated Content, είναι ένα εξαιρετικό εργαλείο για τη διαφοροποίηση του περιεχομένου των brands. Ενώ εσείς μπορείτε να έχετε κάποιον συγκεκριμένο αριθμό προσωπικού στη συντακτική ομάδα σας, οι ιδέες των χρηστών είναι απεριόριστες, οπότε γιατί να μην τις εκμεταλλευτείτε πλήρως;

Υπάρχουν πολλοί τρόποι να συγκεντρωθούν οι απαντήσεις από τους αναγνώστες, όπως η δημιουργία ενός αυτοκόλλητου-ερωτήματος. Αυτή η ενέργεια ικανοποιεί τους οπαδούς γιατί γνωρίζουν ότι οι απαντήσεις τους ελήφθησαν και είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να τονωθεί το customer loyalty, διατηρώντας το ενδιαφέρον τους για τις επόμενες κινήσεις του brand σας.

5. Δημιουργία highlights στα stories

Ποιος λέει ότι τα Instagram stories μπορούν να παραμείνουν μόνο για 24 ώρες; Μπορείτε να τα διατηρήσετε για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, προσθέτοντάς τα στα highlights, τα οποία μπορείτε να διαχειριστείτε με τέτοιο τρόπο ώστε οι χρήστες να έχουν πρόσβαση μέσω της σελίδας του προφίλ σας. Αυτή η λειτουργία δημιουργεί μια ιδανική ευκαιρία για νέους οπαδούς μιας μάρκας να αναζητούν γρήγορα διάφορα προϊόντα ή καμπάνιες.

Τα highlights του Ipsy αποτελούν το τέλειο παράδειγμα. Αυτή η μάρκα ομορφιάς έχει δημιουργήσει διαφορετικά highlights που παρουσιάζουν τα προϊόντα του brand, σημαντικά γεγονότα από το παρελθόν, μυστικά ομορφιάς κ.λπ. Εάν τα χρησιμοποιήσετε σωστά, τα Highlights είναι ένας γρήγορος και αποτελεσματικός τρόπος για να κερδίσετε τις εντυπώσεις των νέων χρηστών που μόλις επισκέφτηκαν τον λογαριασμό σας.

6. Ενσωματώστε την λειτουργία του «Swipe up»

Το Instagram προσθέτει πάντα νέες και συναρπαστικές λειτουργίες στα stories που οι εταιρίες μπορούν να αξιοποιούν και ένα από αυτά που δεν πρέπει να χάσετε είναι η λειτουργία «Δείτε περισσότερα» ή αλλιώς «Swipe up» που φαίνεται στο κάτω μέρος μιας ιστορίας. Κινώντας το δάχτυλο τους προς τα επάνω, οι θεατές θα μεταφερθούν σε έναν σύνδεσμο της επιλογής σας. Αυτή η λειτουργία είναι ιδανική για να δημιουργήσετε μια παραπομπή σε μια ιστοσελίδα της επιλογής σας. Είτε πρόκειται για δωρεά σε μια φιλανθρωπική οργάνωση, είτε για την αγορά ενός προϊόντος, ή ενός βίντεο στο YouTube, αυτή είναι η ευκαιρία να προκαλέσετε τις ενέργειες που επιθυμείτε από το ακροατήριό σας. Ωστόσο, σημειώστε ότι μπορείτε να χρησιμοποιήσετε αυτήν τη λειτουργία μόνο εάν έχετε έναν επαληθευμένο λογαριασμό ή έχετε ένα εταιρικό προφίλ που έχει περισσότερους από 10.000 οπαδούς.

7. Διαχωρίστε το story σας σε αρκετά μικρότερα

Όλοι αγαπούν μια καλή ιστορία. Σε μια εποχή που κυριαρχείται από ακροατήρια με σύντομη προσοχή, χρειάζεται μεγάλο ταλέντο και προσπάθεια για την παραγωγή ιστοριών τα οποία ο χρήστης δεν θα προσπεράσει.

Η National Geographic είναι για τέταρτη χρονιά νούμερο ένα στα social media καθώς συνεχώς παράγει ιστορίες με σπουδαίο περιεχόμενο οι οποίες αποτελούνται από συντομότερες αλληλένδετες μεταξύ τους ιστορίες.

Ένα καλό παράδειγμα ήταν η ιστορία τους “Story of a Face”, η οποία αφηγείται το απίστευτο οπτικό ταξίδι μιας κοπέλας που πέρασε μια μεταμόσχευση προσώπου σε μόλις 25 σύντομα stories. Αυτή η συλλογή περιλαμβάνει βίντεο, φωτογραφίες, κείμενα, εξηγήσεις κλπ τα οποία παρατίθενται με τέτοιο τρόπο ώστε είναι αδύνατο ο χρήστης να μην θέλει να παρακολουθήσει το επόμενο.

Είναι επίσης πολύ έξυπνο το γεγονός ότι συμπεριλαμβάνεται ένας σύνδεσμος στην τελευταία ιστορία αυτής της συλλογής ο οποίος κατευθύνει τους θεατές στην ιστοσελίδα του Nat Geo για μια ακόμη πιο πλήρη και μεγαλύτερη έκδοση της ίδιας ιστορίας, για τους θεατές που θέλουν να μάθουν περισσότερες πληροφορίες.

8. Παρέχετε πληροφορίες που είναι σαφείς ακόμη και χωρίς να ενεργοποιείται ο ήχος

Ένα εντυπωσιακό ότι το 40% των Instagram Stories παρακολουθείται χωρίς ήχο. Αν και κάποιο περιεχόμενο μπορεί να δημοσιευτεί μόνο με ήχο, όπως οι ιστορίες πίσω από τη σκηνή, όταν πρόκειται για άλλες μορφές, οι εταιρίες πρέπει να σκεφτούν περιεχόμενο με πληροφορίες που μπορούν να προβληθούν ακόμα και σε σιωπηλή λειτουργία, χωρίς όμως να παραποιείται το μήνυμα που θέλουν να περάσουν στον χρήστη.

Οι ιστορίες ICYMI του Hopper παρουσιάζουν τις νέες προσθήκες του ξενοδοχείου που περιλαμβάνουν φωτογραφίες με καλά επεξεργασμένα εικαστικά, με απλό κείμενο και ετικέτες. Αυτές οι ιστορίες έχουν αρκετές πληροφορίες για να ενημερώσουν το κοινό σχετικά με τα ξενοδοχεία χωρίς να χρειάζεται να έχουν ήχο.

9. Απευθύνετε τον λόγο στο κοινό σας

Η επισήμανση των πιστών συνδρομητών σας είναι ένα απαραίτητο βήμα μετά το περιεχόμενο UGC. Το «Shout out» όπως ονομάζεται είναι ένας πολύ καλός τρόπος για να ευχαριστήσετε το κοινό σας που συνέβαλε στην ανάπτυξη του brand σας και να του δείξετε ότι προσέξατε αυτό που ήθελαν να επικοινωνήσουν.

Τα #MyBremont Stories του Bremont αναδεικνύουν τους ιδιοκτήτες των ρολογιών Bremont με φωτογραφίες ή βίντεο που φορούν τα προϊόντα. Είναι μια έξυπνη πράξη όχι μόνο για να επιλέξετε ένα ευρύ φάσμα προϊόντων που θέλετε να παρουσιάσετε, αλλά και ένας τρόπος να δείξετε στους οπαδούς του brand σας ότι αφιερώνετε την προσοχή σας ειδικά σ’ αυτούς.

10. Προβολή προωθητικών ενεργειών για περιορισμένη διάρκεια

Τα δώρα ή οι εκπτώσεις δεν είναι τόσο μοναδικές όταν διαρκούν όλο το χρόνο, αλλά όταν προσφέρονται με μια αίσθηση επείγουσας ανάγκης, συνήθως λειτουργούν καλύτερα, επειδή οι καταναλωτές μπαίνουν στον πειρασμό να δράσουν προτού εξαφανιστούν. Αυτός είναι ο λόγος για τον οποίο οι προωθητικές ενέργειες περιορισμένης διάρκειας μπορούν να δημιουργήσουν μεγάλη αφοσίωση του κοινού.

Οι ιστορίες Hallmark Resort του Pnwonderland προσφέρουν δωρεάν διανυκτέρευση σε ξενοδοχείο. Ειδικότερα, το κοινό κατευθύνεται σε μια συγκεκριμένη ηλεκτρονική διεύθυνση για περισσότερες πληροφορίες και ενθαρρύνεται να αναλάβει δράση.

Κατανοώντας ποιο είναι το όραμα του brand σας, ποιο είναι το κοινό σας και τι επιδιώκεται από το Instagram, μπορείτε να οργανώσετε με σύνεση την στρατηγική σας, να επιλέξετε ποιες από τις λειτουργίες θα εκμεταλλευτείτε και να κάνετε τις ιστορίες σας να λάμπουν το 2019.

Advertising · Social Media

hashtags · instagram · instagram followers · instagram newsfeed · instagram stories · Social Media

Brand & Marketing Managers

Communications · Media

Dimitra Kasapoglou

Η Δήμητρα Κασάπογλου είναι απόφοιτος του Οικονομικού τμήματος του Πανεπιστημίου Πειραιά. Διαθέτει ακόμη μεταπτυχιακό πάνω στο Advertising and Marketing από το Coventry University της Αγγλίας. Αυτή την περίοδο εργάζεται στη Socialab ως Media Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting