suit
  • 1,547 Followers
    Follow @suitGR
  • 3474 Fans
  • 3,611 Members

The New Stuff - Suit digital marketing

Guest posts · Social Media
Feb 03 2011

10 απλά βήματα για search engine optimized άρθρα

Andrew Kontokanis


Αν δεν είσαι στο google δεν υπάρχεις λένε, όμως από την άλλη ακούγεται πολύ συχνά το “content is the king” (το περιεχόμενο είναι το πιο σημαντικό).

Συμφωνώ απόλυτα με τα παραπάνω. Αν δεν βρίσκεσαι στο google πραγματικά είναι σαν να μην υπάρχεις. Σα να άνοιξες κατάστημα και να μην έχεις ταμπέλα. Όμως τι πρέπει να κάνει κάποιος για να εμφανιστεί στο google; Το πιο βασικό είναι να παράγει περιεχόμενο χρήσιμο για τους χρήστες και άρα και τις μηχανές αναζήτησης. Αν υπάρχει χρήσιμη πληροφορία οι μηχανές αναζήτησης, όπως η google,  αυτό που θέλουν είναι να “σερβίρουν” την καλύτερη πληροφορία με βάση την αναζήτηση. Για αυτό βελτιώνουν συχνά τον αλγόριθμο ανεύρεσης της πληροφορίας  ώστε να επιτυγχάνουν αυτό το σκοπό. Όμως ωσότου τελειοποιηθεί αυτός ο αλγόριθμος τι πρέπει να κάνουν αυτοί που παράγουν το περιεχόμενο online ώστε να τις “βοηθήσουν” να βρουν το καλό τους περιεχόμενο;

Παρακάτω σημειώνω τα πιο βασικά συστατικά για SEO άρθρα.

1. Ξεκάθαροι τίτλοι που εξηγούν για ποιο θέμα μιλά η σελίδα. Ο ίδιος τίτλος πρέπει περιέχεται και στο meta tag “title”

2. Η πρώτη παράγραφος να εξηγεί για το τι πρόκειται και να κρατά τον αναγνώστη. Αν αυτοί που μπαίνουν από μια αναζήτηση πατήσουν γρήγορα back για να επιστρέψουν στα υπόλοιπα αποτελέσματα αναζήτησης μάλλον δεν του προσφέρατε την πληροφορία που ήθελε και τουλάχιστον το google το θυμάται αυτό.

3. Προσπαθείτε να δίνετε την πληροφορία σε σύντομο χρόνο χωρίς πλατειασμούς. Τα μεγάλα κείμενα απωθούν τους επισκέπτες που έρχονται από τις μηχανές αναζήτησης. Και πάλι το πιο πιθανό είναι να επιστρέψουν στα υπόλοιπα αποτελέσματα αναζήτησης ώστε να βρουν πιο εύκολα την πληροφορία.

4. Ξεχάστε τα ελληνικά που μάθατε στο Λύκειο. Στο σχολείο μας μάθαιναν να μην επαναλαμβάνουμε τις ίδιες λέξεις. Για παράδειγμα σε ένα άρθρο σχετικό με την επικαιρότητα θα λέγαμε “Ο Γιώργος Παπανδρέου κατηγόρησε τον  Αντώνη Σαμαρά για λαϊκισμό. Ο τελευταίος ανταπάντησε στον πρωθυπουργό πως εκείνος ξέρει καλύτερα από λαϊκισμό αφού με αυτόν τον τρόπο εκλέχθηκε”. Σχετικά καλά τα ελληνικά όμως το google δεν καταλαβαίνει ποιος είναι ο τελευταίος, δεν κάνει τη σύνδεση της λέξης πρωθυπουργός με τον Παπανδρέου και υποθέτει πως το κύριο θέμα της κουβέντας είναι μόνο ο λαϊκισμός. Άρα πιο καλά για να είναι εύκολα ανιχνεύσιμο το κείμενο θα ήταν ο εξής τρόπος “Ο Γιώργος Παπανδρέου κατηγόρησε τον Αντώνη Σαμαρά για λαϊκισμό. Ο κύριος Σαμαράς ανταπάντησε πως ο κύριος Παπανδρέου γνωρίζει καλύτερα από λαϊκισμό αφού με αυτόν τον τρόπο εκλέχθηκε”.

Με τον 2ο τρόπο δεν κουράζει τόσο πολύ τον αναγνώστη αλλά ταυτόχρονα αποκτούν οι λέξεις Παπανδρέου και Σαμαράς μεγαλύτερη βαρύτητα στο κείμενο.

Φυσικά δεν πρέπει να το παρακάνουμε όχι μόνο για να μην κουράζουμε τους αναγνώστες αλλά φυσικά και γιατί είναι πολύ πιθανόν οι μηχανές αναζήτησης να θεωρήσουν πως το κείμενο είναι spam.

5. Να επισημαίνετε τα σημαντικά σημεία του άρθρου με bold. Βοηθά και τους αναγνώστες να εστιάσουν στα σημαντικά σημεία αλλά και τις μηχανές αναζήτησης να καταλάβουν ποια είναι τα σημαντικά κομμάτια του κειμένου σας.

6. Βάζετε links όταν κάνετε κάποια αναφορά ώστε και οι χρήστες να μπορούν να βρουν περισσότερη πληροφορία σχετικά και να διδάσκετε τις μηχανές αναζήτησης. Για παράδειγμα σε ένα πρόσφατο άρθρο μου έγραψα “Το Σάββατο που μας πέρασε παραβρέθηκα στην πολύ καλή εκδήλωση για το drupal “DrupalCamp“. “ Βάζοντας κάτω από τη λέξη εκδήλωση για το drupal το link για την ιστοσελίδα και οι αναγνώστες μου μπορούσαν να βρουν περισσότερες πληροφορίες για το γεγονός και το google θεώρησε πως μιλώ σχετικά με το γεγονός και με εμφανίζει αυτή τη στιγμή ψηλά στη συγκεκριμένη αναζήτηση.

Φυσικά αν για κάποιο θέμα έχετε σχετικό περιεχόμενο ή σχετική κατηγορία είναι καλό και για τους αναγνώστες σας αλλά και για τις μηχανές αναζήτησης να δίνετε κάτω από τη λέξη την αντίστοιχη σελίδα στην σελίδα σας. Για παράδειγμα στο suit.gr όταν αναφέρεται στα social media ο Γιώργος πηγαίνει το link στην αντίστοιχη κατηγορία.

7. Αποφύγετε τις συντομεύσεις: Αν για παράδειγμα αναφέρεστε στα Ελληνικά Πετρέλαια δεν είναι ανάγκη να γράφετε συνέχεια ΕΛΠΕ αλλά μπορείτε κάλλιστα να χρησιμοποιείτε την πλήρη ονομασία της εταιρείας. Έτσι και οι μηχανές αναζήτησης θα καταλαβαίνουν για το τι μιλάτε και όχι μόνο οι άνθρωποι.

8. Βελτιώστε το μέγεθος της φωτογραφίας: Κυρίως για τους ανθρώπους είναι το πιο ενοχλητικό μια φωτογραφία να αργεί να φορτώσει. Προσπαθείτε να έχετε το σωστό μέγεθος για το άρθρο σας και να το ανεβάζετε μετά. Φυσικά μπορεί αυτή τη δουλειά να την κάνει και το cms (εφαρμογή διαχείρησης περιεχομένου) που χρησιμοποιείτε . Έχοντας ένα καλό μέγεθος για τη φωτογραφία πιθανόν να βρουν το άρθρο  σας αναζητώντας στο google αντίστοιχο μέγεθος φωτογραφίας.

9. Δώστε όλες τις πληροφορίες για τις φωτογραφίες: Η πληροφορία alt & caption δίνει σημαντική πληροφορία και για το περιεχόμενο του κειμένου και μπορεί να σας βρουν στις αντίστοιχες αναζητήσεις για φωτογραφίες που ο ανταγωνισμός είναι μάλλον μικρότερος.

10. Δημιουργία sitemap: Ίσως το αγνοείτε αλλά είναι αρκετά σημαντικό να υπάρχει ένας χάρτης της σελίδας που αν δεν υπάρχει άλλος τρόπος θα μπορεί κάποιος να βρει ένα “θαμένο” άρθρο. Το ίδιο ισχύει και για τις μηχανές αναζήτησης. Αν δεν έχετε καλύτερο τρόπο τουλάχιστον από την κεντρική να υπάρχει κάθε άρθρο 2 κλικ μακριά.

Όπως βλέπετε σχεδόν πουθενά δεν αναφέρθηκα ειδικά σε λέξεις-κλειδιά  ή κάποιο μαγικό εργαλείο που δουλεύει τις μηχανές αναζήτησης. Έδωσα βάση στην ευχρηστία για τον αναγνώστη που, πιστέψτε με, οι μηχανές αναζήτησης την επιβραβεύουν!

Share on FacebookShare on TwitterShare on Linkedin

Guest posts · Social Media

seo

Andrew Kontokanis

Ο Ανδρέας γράφει για social media marketing και SEO στο blog του Market2Web.

Professional Diploma in Digital Marketing

Έλα στο πρόγραμμα που έχει εκπαιδεύσει πάνω από 1.700 επαγγελματίες και μάθε όλα όσα πρέπει να γνωρίζεις για το Digital Marketing.

Professional Diploma in Digital Marketing.

 

Έναρξη προγράμματος: 13 Ιανουαρίου 2020

 

Subscribe to Our Newsletter

Θα λαμβάνεις email από εμάς μόνο όποτε έχουμε κάποιο νέο άρθρο γύρω από το digital marketing.

Ελέγξτε το φάκελο εισερχομένων ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να επιβεβαιώσετε τη συνδρομή σας.

Αναζήτηση

Αγγελίες

Η Socialab βρίσκεται σε περίοδο ανάπτυξης και αναζητά:

  • Intern
  • HR Developer / Head Hunter
  • Business Developer
  • Digital Conceptual Copywriter
  • SEM/PPC Expert
  • SEO Guru
  • Web Designer
  • Web Developer

Για τα skills που απαιτεί κάθε θέση και για τη διαδικασία, επισκεφθείτε τη σελίδα καριέρας.

Meet the Team!

Socialab Team Socialab Team

What's Hot

  • Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

Τι είναι το suit.gr;

Το suit.gr είναι πνευματικό παιδί του Γ. Αναγνωστόπουλου. Ξεκίνησε το 2009 με σκοπό να εκπαιδεύει όσους ενδιαφέρονται να εμβαθύνουν στο digital marketing.

Σήμερα, η αρχισυντάκτριά του είναι η Φαίη Καρρά, PR Manager στη Socialab. Το περιεχόμενο του suit.gr σήμερα αποσκοπεί στο να ενημερώνει για τις αλλαγές του online περιβάλλοντος, δρώντας συμπληρωματικά με το Professional Diploma in Digital Marketing που διδάσκει η Socialab στο ALBA, όπου το κοινό μπορει να εκπαιδευτεί για τις ευκαιρίες που υπάρχουν στα ψηφιακά μέσα.

Find Us

Archives

Tags

advertising adwords analytics bloggers blogs brand branding business Content content marketing crisis digital marketing edgerank email engagement Facebook facebook ads fb-page fb ads fb pages future google instagram iphone jobs linkedin marketing Mobile News pinterest roi seo snapchat socialab Social Media social media marketing stats tips trends tv Twitter video Viral viral video youtube

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting

Αναζήτηση

Subscribe to Our Newsletter

Θα λαμβάνεις email από εμάς μόνο όποτε έχουμε κάποιο νέο άρθρο γύρω από το digital marketing.

Ελέγξτε το φάκελο εισερχομένων ή ανεπιθύμητων μηνυμάτων για να επιβεβαιώσετε τη συνδρομή σας.

  • 1890
    Posts
Copyright suit.gr © 2023 | Το suit.gr είναι ένα asset που διαχειρίζεται η Socialab Advertising IKE, το πρώτο digital-first 360° agency.

Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Ρυθμίσεις CookieΑποδοχή ΕπιλεγμένωνΑποδοχή όλων
Πολιτική Cookies

Επισκόπηση απορρήτου

Χρησιμοποιούμε cookie για την εξατομίκευση περιεχομένου και διαφημίσεων, την παροχή λειτουργιών κοινωνικών μέσων και την ανάλυση της επισκεψιμότητάς μας. Επιπλέον, μοιραζόμαστε πληροφορίες που αφορούν τον τρόπο που χρησιμοποιείτε τον ιστότοπό μας με συνεργάτες κοινωνικών μέσων, διαφήμισης και αναλύσεων, οι οποίοι ενδεχομένως να τις συνδυάσουν με άλλες πληροφορίες που τους έχετε παραχωρήσει ή τις οποίες έχουν συλλέξει σε σχέση με την από μέρους σας χρήση των υπηρεσιών τους.
Aπαραίτητα
Always Enabled

Τα απαραίτητα cookie είναι απολύτως απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία του ιστότοπου. Αυτή η κατηγορία περιλαμβάνει μόνο cookie που διασφαλίζουν βασικές λειτουργίες και δυνατότητες ασφάλειας του ιστότοπου. Αυτά τα cookies δεν αποθηκεύουν προσωπικά στοιχεία.

CookieTypeDurationDescription
cookielawinfo-checkbox-necessary011 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Necessary".
cookielawinfo-checkbox-non-necessary011 monthsThis cookie is set by GDPR Cookie Consent plugin. The cookies is used to store the user consent for the cookies in the category "Non Necessary".
PHPSESSID0This cookie is native to PHP applications. The cookie is used to store and identify a users' unique session ID for the purpose of managing user session on the website. The cookie is a session cookies and is deleted when all the browser windows are closed.
viewed_cookie_policy011 monthsThe cookie is set by the GDPR Cookie Consent plugin and is used to store whether or not user has consented to the use of cookies. It does not store any personal data.
__cfduid11 monthThe cookie is set by CloudFare. The cookie is used to identify individual clients behind a shared IP address d apply security settings on a per-client basis. It doesnot correspond to any user ID in the web application and does not store any personally identifiable information.
Διαφημιστικού σκοπού

Τα cookie διαφήμισης χρησιμοποιούνται για να παρέχουν στους επισκέπτες σχετικές διαφημίσεις και καμπάνιες μάρκετινγκ. Αυτά τα cookies παρακολουθούν τους επισκέπτες σε ιστότοπους και συλλέγουν πληροφορίες για την παροχή προσαρμοσμένων διαφημίσεων.

CookieTypeDurationDescription
fr12 monthsThe cookie is set by Facebook to show relevant advertisments to the users and measure and improve the advertisements. The cookie also tracks the behavior of the user across the web on sites that have Facebook pixel or Facebook social plugin.
IDE12 yearsUsed by Google DoubleClick and stores information about how the user uses the website and any other advertisement before visiting the website. This is used to present users with ads that are relevant to them according to the user profile.
uid01 yearThis cookie is used to measure the number and behavior of the visitors to the website anonymously. The data includes the number of visits, average duration of the visit on the website, pages visited, etc. for the purpose of better understanding user preferences for targeted advertisments.
VISITOR_INFO1_LIVE15 monthsThis cookie is set by Youtube. Used to track the information of the embedded YouTube videos on a website.
Analytics

Τα αναλυτικά cookie χρησιμοποιούνται για να κατανοήσουν πώς αλληλεπιδρούν οι επισκέπτες με τον ιστότοπο. Αυτά τα cookie βοηθούν στην παροχή πληροφοριών σχετικά με τις μετρήσεις, τον αριθμό των επισκεπτών, το ποσοστό εγκατάλειψης, την πηγή επισκεψιμότητας κ.λπ.

CookieTypeDurationDescription
GPS030 minutesThis cookie is set by Youtube and registers a unique ID for tracking users based on their geographical location
_ga02 yearsThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to calculate visitor, session, camapign data and keep track of site usage for the site's analytics report. The cookies store information anonymously and assigns a randoly generated number to identify unique visitors.
_gid01 dayThis cookie is installed by Google Analytics. The cookie is used to store information of how visitors use a website and helps in creating an analytics report of how the wbsite is doing. The data collected including the number visitors, the source where they have come from, and the pages viisted in an anonymous form.

Προτιμήσεις

Τα cookie προτιμήσεων χρησιμοποιούνται για την αποθήκευση των προτιμήσεων των χρηστών για την παροχή προσαρμοσμένου περιεχομένου για τους χρήστες, όπως η γλώσσα του ιστότοπου ή η τοποθεσία του επισκέπτη.

CookieTypeDurationDescription
lang0This cookie is used to store the language preferences of a user to serve up content in that stored language the next time user visit the website.
Λειτουργικά

Τα λειτουργικά cookie βοηθούν στην εκτέλεση ορισμένων λειτουργιών όπως η κοινή χρήση του περιεχομένου του ιστότοπου σε πλατφόρμες κοινωνικών μέσων, η συλλογή σχολίων και άλλων λειτουργιών τρίτων.

CookieTypeDurationDescription
bcookie02 yearsThis cookie is set by linkedIn. The purpose of the cookie is to enable LinkedIn functionalities on the page.
Cookie απόδοσης

Τα cookies απόδοσης χρησιμοποιούνται για την κατανόηση και την ανάλυση των βασικών δεικτών απόδοσης του ιστότοπου που βοηθούν στην παροχή μιας καλύτερης εμπειρίας χρήστη για τους επισκέπτες.

CookieTypeDurationDescription
YSC1This cookies is set by Youtube and is used to track the views of embedded videos.
_gat01 minuteThis cookies is installed by Google Universal Analytics to throttle the request rate to limit the colllection of data on high traffic sites.
__utma02 yearsThis cookie is set by Google Analytics and is used to distinguish users and sessions. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmb030 minutesThe cookie is set by Google Analytics. The cookie is used to determine new sessions/visits. The cookie is created when the JavaScript library executes and there are no existing __utma cookies. The cookie is updated every time data is sent to Google Analytics.
__utmc0The cookie is set by Google Analytics and is deleted when the user closes the browser. The cookie is not used by ga.js. The cookie is used to enable interoperability with urchin.js which is an older version of Google analytics and used in conjunction with the __utmb cookie to determine new sessions/visits.
__utmt010 minutesThe cookie is set by Google Analytics and is used to throttle the request rate.
__utmz05 monthsThis cookie is set by Google analytics and is used to store the traffic source or campaign through which the visitor reached your site.