10 Must Haves που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα
Μήπως είσαι στη διαδικασία δημιουργίας ή επανασχεδιασμού της επαγγελματικής σου Ιστοσελίδας; Μάθε ακριβώς τι πρέπει να περιλαμβάνει η αρχική σου σελίδα. Όπως όλοι ξέρουμε δεν υπάρχει δεύτερη ευκαιρία για να κάνεις μια καλή πρώτη εντύπωση. Έτσι η αρχική σελίδα είναι αναμφισβήτητα η πιο σημαντική σελίδα. Επίσης επειδή καταλαμβάνει τον μεγαλύτερο χώρο θα πρέπει να μπορεί να μετατρέπει την κάθε επίσκεψη σε οποιαδήποτε επιθυμητή ενέργεια έχουμε ορίσει σαν στόχο.
Εάν αποφάσισες ότι θα μετατρέψεις το κοινό σου σε πελάτη σου, τότε διαβάζεις το σωστό άρθρο.
Παρακάτω θα δούμε τα 10 πιο βασικά στοιχεία που πρέπει να έχει κάθε Ιστοσελίδα!
1. Κεφαλίδα
Στα πρώτα 3 δευτερόλεπτα θα πρέπει ο χρήστης να έχει ήδη καταλάβει τι θέλει να του πει η ιστοσελίδα σου. Το ξέρω ότι είναι λίγος ο χρόνος, όμως ο χρήστης δεν έχει χρόνο για χάσιμο άρα πες του ότι πρέπει απλά, λυτά και καθαρά. Ο Τίτλος σου θα πρέπει να είναι απόλυτα σαφής.
2. Υπό-Κεφαλίδα
Η υπό-κεφαλίδα σου θα πρέπει να προσφέρει στον χρήστη μια σύντομη περιγραφή. Θα πρέπει να επισημάνεις το κοινό στοιχείο μεταξύ σας. Πρόσεξε όμως να μη γίνεις κουραστικός με ορολογίες ή μιλώντας για τον εαυτό σου.
3. Κύρια Call to Action (CTA)
Εδώ καλό θα είναι στο σημείο που φαίνεται και στην εικόνα, να υπάρχουν κουμπιά που θα προτρέπουν τον χρήστη να απολαύσει κάποιο προϊόν ή υπηρεσία μας. Επίσης, θα μπορούσαμε απλώς να τον κατευθύνουμε πιο βαθιά στην ιστοσελίδα μας. Πρόσεξε όμως μη γεμίσεις την αρχική σου με κουμπιά, γιατί σίγουρα ο επισκέπτης σου θα μπερδευτεί.
4. Υποστήριξη Εικόνων
Οι περισσότεροι επισκέπτες είναι οπτικοί τύποι. Σιγουρέψου ότι μπορείς στην αρχική σου να φιλοξενήσεις εικόνες σχετικού περιεχομένου. Και αν ακόμα μπορείς και βίντεο, ακόμα καλύτερα. Εκεί θα φανεί ακόμα πιο κατανοητά το τι προσφέρουμε. Ένα δυνατό σημείο εδώ είναι ότι βάζοντας το κατάλληλο περιεχόμενο μπορούμε να διεγείρουμε τα αισθήματα του επισκέπτη. Όπως δράση ή χαρά. Ακόμα και αν δεν το αντιλαμβανόμαστε, είμαστε ήδη πιο κοντά του.
5. Αναζήτηση
Για να μειωθεί το ποσοστό εγκατάλειψης της ιστοσελίδας σου, δώσε στον επισκέπτη σου μια σαφή πορεία. Θα πρέπει να βεβαιωθείς ότι η μπάρα αναζήτησης είναι εμφανής στο επάνω μέρος της αρχικής σου σελίδας, ώστε να είναι απλό και εύκολο να βρει ο χρήστης αυτό που ψάχνει.
6. Περιεχόμενο
Για να αποκτήσεις ακόμα καλύτερη κίνηση στην ιστοσελίδα σου, βάλε ενδιαφέρον περιεχόμενο στη σελίδα σου μιας και είναι το Α και το Ω.
7. Δευτερεύοντα Call to Action (CTA)
Σίγουρα θα πρέπει η ιστοσελίδα σου να έχει και δευτερεύοντα κουμπιά για να παρακινείς τον χρήστη να κάνει κάποια ενέργεια. Το «επικοινωνήστε μαζί μας» είναι ένα καλό παράδειγμα. Αυτό θα πρέπει να μην καταλαμβάνει χώρο στο κέντρο της σελίδα, αλλά πιο κάτω.
8. Είσαι κοινωνικός; Απέδειξέ το
Εδώ μπορείς να επικοινωνήσεις τις θετικές εντυπώσεις άλλων χρηστών. Μέσα από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και από κριτικές που λαμβάνεις μπορείς να κάνεις τον χρήστη να σε εμπιστευτεί ευκολότερα.
9. Οφέλη
Δεν είναι το μόνο σημαντικό πράγμα να επικοινωνήσεις με τον επισκέπτη το τι κάνεις μέσα από την ιστοσελίδα σου. Δείξε του όμως τι οφέλη θα απολαμβάνει εκείνος με το προϊόν ή την υπηρεσία σου.
10. Γνώμες – Κριτικές
Πες στον επισκέπτη σου τις ιστορίες επιτυχίας σου. Δείξε του τις βραβεύσεις και τις ιστορίες επιτυχίας που έχεις ή έχει η εταιρία σου. Είναι σίγουρα πιο εύκολο να σε εμπιστευτεί.
Δημιούργησε τώρα και εσύ τη δικιά σου μοναδική ιστοσελίδα ή απευθύνσου σε κάποιο marketing agency το οποίο θα μπορούσε να το κάνει για εσένα και απογείωσε την επιχείρησή σου.