The New Stuff - Suit digital marketing

10 Web design trends που περιμένουμε το 2014

Fragiskos Kavroudakis


Το 2014 βρίσκεται προ των πυλών και ίσως είναι η κατάλληλη στιγμή να κοιτάξουμε πίσω, για να δούμε μπροστά.

Screen-Shot-2013-12-16-at-2.28.35-PM-520x536

Το διαδίκτυο συνεχώς εξελίσσεται και μεγαλώνει, προσφέροντας νέες ιδέες, καινοτόμες λύσεις και διαμορφώνοντας νέα trends. Και όταν μιλάμε για wed design trends, εννοούμε πρακτικές, που δε φέρουν έναν παροδικό χαρακτήρα, αλλά έρχονται για να αλλάξουν τον τρόπο που βιώνουμε το διαδίκτυο εικαστικά. Και είναι τα trends, που θα πρωταγωνιστήσουν και το 2014:

1. Typography with character

Το καλό, από το καλύτερο, κρίνεται στη λεπτομέρεια και πολλές φορές η λεπτομέρεια αυτή είναι το typography μιας δουλειάς. Το «παιχνίδι» των γραμμάτων και των λέξεων προσφέρει αυτόν το ξεχωριστό χαρακτήρα, που δίνει ζωή στις λέξεις και το νόημα αυτών.

2. Flat design

Πολλές φορές ο πιο απλός και λιτός τρόπος απεικόνισης, αποτελεί και τον πιο εντυπωσιακό. Χαρακτηριστικό παράδειγμα, το νέο λογισμικό από την Apple.

3. Large hero areas

Πιθανότατα το μεγαλύτερο web design trend του 2013 και σίγουρα, πρωταγωνιστής του 2014. H σελίδα «υποδοχής» ενός website γίνεται πιο ζωντανή, με λιγότερο κείμενο, περισσότερη εικόνα και αντικατάσταση των διαφόρων sliders. Η εικόνα κερδίζει και, όπως φαίνεται, αρχίζει να επικρατεί.

4. Mobile focus

Η mobile εποχή, έχει ξεκινήσει εδώ και αρκετό καιρό, επομένως πρέπει να αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της δημιουργίας εφαρμογών και ιστοσελίδων.

5. Videos instead of text

Ο τρόπος παρουσίασης και προβολής αλλάζει ριζικά και γίνεται πιο κατανοητός και πιο διαδραστικός. Γιατί να περιγράψεις κάτι, όταν μπορείς να το δείξεις;

6. Long scrolling sites

Η περιήγηση στα διάφορα websites γίνεται πολύ πιο εύκολα, όταν αυτά αποτελούν ένα ενιαίο σώμα πληροφοριών και όχι ένα σύνολο από layers, που συνδέονται μεταξύ τους. Ένα ολόκληρο site, μ’ένα scroll.

7. Simple color schemes

Δε θα μπορούσαμε να μην ασχοληθούμε με χρώμα, όταν αναλύουμε web design trends. Και όπως προαναφέραμε, the simpler the better. Τα περισσότερα websites χρησιμοποιούν μόνο ένα ή δυο χρώματα, στο «ντύσιμο» της σελίδας, θέλοντας να δώσουν έμφαση σε άλλα στοιχεία, όπως το κείμενο, να μην κουράσουν τον επισκέπτη και πιθανότατα να διαμορφώσουν μια πιο απλή και ευκολομνημόνευτη εικόνα της σελίδας.

8. Simplified content

Πλέον τα κείμενα μικραίνουν και γίνονται συνοπτικά και ουσιαστικά, παρέχοντας ουσιαστική πληροφόρηση, χωρίς να κουράσουν το χρήστη που θέλει απλά να περιηγηθεί σε μια σελίδα.

9. Dropping the sidebar

Ένα στοιχείο, που επικρατεί, κυρίως, στα ενημερωτικά sites & blogs, και προσφέρει τη καλύτερη δυνατή εμπειρία, προς τον αναγνώστη, χωρίς να τον αποσπά με παράπλευρες ενημερώσεις.

10. Manipulated imagery

Η εξέλιξη της εικόνας και η μορφοποίησή της στο χαρακτήρα του κάθε website. Μια πιο προσωποποιημένη εικαστική προσέγγιση, που δίνει ένα μοναδικό χαρακτήρα στην εικόνα ενός site.

Screen-Shot-2013-12-16-at-6.41.59-PM-520x486

Σίγουρα, αυτά τα trends θα παίξουν πρωταγωνιστικό ρόλο το 2014 και ελπίζουμε πως θα παραμείνουν για αρκετό καιρό ακόμα, καθώς τονίζουν την εξέλιξη του διαδικτύου και την πιο δημιουργική ανάμειξη των developers και των web designers, σε ένα χώρό, που μόνο καλύτερος μπορεί να γίνει.

Μήπως να σκεφτόσασταν την αναδόμηση του website σας κάνοντάς το πιο διαδραστικό και οικείο προς τον χρήστη; Για περισσότερες πληροφορίες και ιδέες, συμβουλευτείτε το αγαπημένο σας agency!

Content · Future · Why you need a good agency

2014 · color schemes · Content · design · developers · future · hero page · image · Mobile · scrolling · sidebar · sites · trends · typography · video · web design

Fragiskos Kavroudakis

O Φραγκίσκος είναι Account Manager & Media Manager στη Socialab, έχοντας περάσει για πρακτική από την Ogilvy & Mathers, στο Hong Kong. To δημιουργικό κομμάτι είναι η αδυναμία του.

Recently Published

»

Το Facebook ανακοινώνει την εισαγωγή διαφημίσεων στο WhatsApp μέσα στο 2019.

»

Πως να ξεχωρίσει το brand σου στο Instagram

»

8 βήματα για να μειώσετε το υψηλό CPC στο AdWords

top-kpis-to-measure-your-customer-experience-levels
»

KPI’s – Βασικοί δείκτες απόδοσης

website
»

Τα 6 σημαντικότερα προβλήματα των εταιρικών websites το 2019

»

Το παρελθόν, το παρόν και το μέλλον του marketing!

»

Πώς να οργανώσεις τα Content Digital Assets σαν επαγγελματίας.

remarketing-vs-retargeting
»

Retargeting vs Remarketing

»

Πώς να βελτιώσετε το ranking των διαφημίσεών σας στο Google Ads

»

Instagram Stories & Useful Tools

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο