The New Stuff - Suit digital marketing

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

Haris Nikolopoulos


Έχουμε ακούσει όλοι τον τελευταίο καιρό τις φήμες. Η φωνητική αναζήτηση είναι η νέα οργανική αναζήτηση. Η αναζήτηση που θα επιφέρει τον πρόωρο θάνατο του SEO. Η φωνητική αναζήτηση πρόκειται να αλλάξει τη ζωή όλων. Η παραφιλολογία έχει φτάσει σε νέα ύψη, πόσα όμως από αυτά που ακούτε ή έχετε ακούσει βασίζονται σε δεδομένα; Επειδή οι αριθμοί, και στη συγκεκριμένη περίπτωση τα στατιστικά λένε την αλήθεια, σας παραθέτουμε 11 στατιστικά που θα προετοιμάσουν εσάς και την επιχείρησή σας για την επικείμενη «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης.

Στατιστικά:

1) Μέχρι το 2020, το 50% των αναζητήσεων θα είναι μέσω φωνητικής αναζήτησης.

2) Το 13% των νοικοκυριών στην Αμερική είχαν το 2017 ένα smart ηχείο, με το ποσοστό αυτό να εκτιμάται να φτάσει στο 55% μέχρι το 2022.

3) Μέχρι το 2020 εκτιμάται ότι στην Αμερική θα υπάρχουν μέσα στα νοικοκυριά περίπου 21,4 εκατομμύρια smart ηχεία.

4) Η αγορά της φωνητικής αναζήτησης θα φτάσει σε τζίρο τα 601 εκ. δολάρια ετησίως, μέχρι το 2019.

5) Το 16% των Αμερικανών πολιτών (1 στους 6) έχει στην κατοχή του smart ηχείο.

6) Σύμφωνα με στοιχεία του Ιανουαρίου του 2018, κάθε μήνα, πραγματοποιούνται 1 δις φωνητικές αναζητήσεις.

7) To 35,8% των millennials χρησιμοποιούν, τουλάχιστον μία φορά τον μήνα, ψηφιακό βοηθό με δυνατότητα ομιλίας, με το ποσοστό αυτό να αναμένεται να φτάσει το 40% το 2019.

8) 2 στους 5 ενήλικες κάνουν φωνητική αναζήτηση τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, με 1 στους 5 να χρησιμοποιούν το κινητό τους για φωνητική αναζήτηση μία φορά τον μήνα.

9) Σύμφωνα με την Google, to 41% των κατόχων smart ηχείων αισθάνονται ότι μιλάνε με κάποιον φίλο ή γνωστό όταν μιλάνε με το ηχείο.

10) H Amazon και η Google είναι οι κατασκευαστές του 94% των smart ηχείων της αγοράς.

11) 22% των κατόχων smart ηχείων στην αγορά της Αμερικής, το χρησιμοποίησαν για να πραγματοποιήσουν αγορά αγαθού.

Συνοψίζοντας

Σίγουρα το γνωμικό «προσαρμόσου ή πέθανε» έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση. Τα τελευταία 2 με 3 χρόνια παρατηρείται έξαρση της «μόδας» των smart ηχείων, με τα σημάδια για «έκρηξη» της αγοράς μέχρι το 2020 να υπάρχουν σε όλη την παγκόσμια αγορά. Χρησιμοποιώντας τα παραπάνω στατιστικά μπορείτε να ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τη στρατηγική σας για να μπορέσετε να ανταπεξέλθετε στην επερχόμενη «απειλή».

Social Media

smart speaker · voice search

Haris Nikolopoulos

Ο Χάρης είναι απόφοιτος του ΑΤΕΙ ΑΘηνών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων. Είναι κάτοχος MBA με τίτλο "Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων" του ΑΤΕΙ Πειραιά και Digital Marketing Certification από την Hellenic American Union. Σήμερα, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Instagram Stories & Useful Tools

»

8 οφέλη του Digital Marketing έναντι της παραδοσιακής διαφήμισης

»

Πώς να διαχειριστείτε ένα Social Media Crisis

»

8 τρόποι για να σας προσέξουν στο Instagram

»

3 mobile marketing tips που θα σας φανούν χρήσιμα

»

Πώς και γιατί το Quality Score του AdWords επηρεάζει σημαντικά την απόδοση της διαφήμισής σας

»

Google Ads vs Facebook Ads

»

Πώς να δημιουργήσετε shareable περιεχόμενο στα social media

»

ΝΒΑ’s Digital Strategy: Μπορεί να ωφελήσει και το δικό σου brand

Inbound vs Outbound
»

Inbound vs Outbound marketing

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο