The New Stuff - Suit digital marketing

11 Στατιστικά για την «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης

Haris Nikolopoulos


Έχουμε ακούσει όλοι τον τελευταίο καιρό τις φήμες. Η φωνητική αναζήτηση είναι η νέα οργανική αναζήτηση. Η αναζήτηση που θα επιφέρει τον πρόωρο θάνατο του SEO. Η φωνητική αναζήτηση πρόκειται να αλλάξει τη ζωή όλων. Η παραφιλολογία έχει φτάσει σε νέα ύψη, πόσα όμως από αυτά που ακούτε ή έχετε ακούσει βασίζονται σε δεδομένα; Επειδή οι αριθμοί, και στη συγκεκριμένη περίπτωση τα στατιστικά λένε την αλήθεια, σας παραθέτουμε 11 στατιστικά που θα προετοιμάσουν εσάς και την επιχείρησή σας για την επικείμενη «επανάσταση» της φωνητικής αναζήτησης.

Στατιστικά:

1) Μέχρι το 2020, το 50% των αναζητήσεων θα είναι μέσω φωνητικής αναζήτησης.

2) Το 13% των νοικοκυριών στην Αμερική είχαν το 2017 ένα smart ηχείο, με το ποσοστό αυτό να εκτιμάται να φτάσει στο 55% μέχρι το 2022.

3) Μέχρι το 2020 εκτιμάται ότι στην Αμερική θα υπάρχουν μέσα στα νοικοκυριά περίπου 21,4 εκατομμύρια smart ηχεία.

4) Η αγορά της φωνητικής αναζήτησης θα φτάσει σε τζίρο τα 601 εκ. δολάρια ετησίως, μέχρι το 2019.

5) Το 16% των Αμερικανών πολιτών (1 στους 6) έχει στην κατοχή του smart ηχείο.

6) Σύμφωνα με στοιχεία του Ιανουαρίου του 2018, κάθε μήνα, πραγματοποιούνται 1 δις φωνητικές αναζητήσεις.

7) To 35,8% των millennials χρησιμοποιούν, τουλάχιστον μία φορά τον μήνα, ψηφιακό βοηθό με δυνατότητα ομιλίας, με το ποσοστό αυτό να αναμένεται να φτάσει το 40% το 2019.

8) 2 στους 5 ενήλικες κάνουν φωνητική αναζήτηση τουλάχιστον μία φορά την ημέρα, με 1 στους 5 να χρησιμοποιούν το κινητό τους για φωνητική αναζήτηση μία φορά τον μήνα.

9) Σύμφωνα με την Google, to 41% των κατόχων smart ηχείων αισθάνονται ότι μιλάνε με κάποιον φίλο ή γνωστό όταν μιλάνε με το ηχείο.

10) H Amazon και η Google είναι οι κατασκευαστές του 94% των smart ηχείων της αγοράς.

11) 22% των κατόχων smart ηχείων στην αγορά της Αμερικής, το χρησιμοποίησαν για να πραγματοποιήσουν αγορά αγαθού.

Συνοψίζοντας

Σίγουρα το γνωμικό «προσαρμόσου ή πέθανε» έχει εφαρμογή στη συγκεκριμένη περίπτωση. Τα τελευταία 2 με 3 χρόνια παρατηρείται έξαρση της «μόδας» των smart ηχείων, με τα σημάδια για «έκρηξη» της αγοράς μέχρι το 2020 να υπάρχουν σε όλη την παγκόσμια αγορά. Χρησιμοποιώντας τα παραπάνω στατιστικά μπορείτε να ξεκινήσετε να σχεδιάζετε τη στρατηγική σας για να μπορέσετε να ανταπεξέλθετε στην επερχόμενη «απειλή».

Social Media

smart speaker · voice search

Haris Nikolopoulos

Ο Χάρης είναι απόφοιτος του ΑΤΕΙ ΑΘηνών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων. Είναι κάτοχος MBA με τίτλο "Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων" του ΑΤΕΙ Πειραιά και Digital Marketing Certification από την Hellenic American Union. Σήμερα, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting