Το ένα πέμπτο του budget της Coca Cola στα social media
Η Interbrand ανέδειξε για 12η συνεχή χρονιά την Coca Cola το μεγαλύτερο brand, με την IBM (?) να ακολουθεί στη δεύτερη θέση.
Ήταν πολύ αναζωογονητικό το να μπορεί κάποιος με λίγα λόγια να σου δώσει να καταλάβει το big picture, το πώς ένα πραγματικά μεγάλο brand βλέπει την ανάπτυξή του.
Ανάμεσα στα όσα είπε (τα οποια σας συστήνω να διαβάσετε ή να ακούσετε στο HBR.org) ήταν το ότι πριν από 5 χρόνια τα social media αναπαριστούσαν το 3% του media budget τους, ενώ σήμερα αναπαριστούν το 20%.