Αγγελιόσημο και στο Internet
Αγγελιόσημο 20% στη διαφήμιση στο Internet προτίθεται να βάλει η κυβέρνηση, προκειμένου να εισπράξει τα «διαφυγόντα» κέρδη.
Γιατί διαφυγόντα; Επειδή είναι κοινός τόπος το παράδειγμα τιμολόγησης πελατών οι οποίοι στα χαρτιά (και μόνο) φαίνονται να ρίχνουν το 90% του διαφημιστικού τους budget στο Internet και το υπόλοιπο 10% στα έντυπα.
Στόχος φυσικά ήταν η αποφυγή πληρωμής του αγγελιόσημου στα έντυπα, με τρόπο που με λίγο μαγείρεμα μπορεί να φανεί νόμιμος.
Το IAB Hellas έβγαλε σήμερα ανακοίνωση με την οποία δηλώνει την αντίθεσή του στην επιβολή αυτού του φόρου, και φαίνεται να έχει κάποια καλά points.
Οψόμεθα…