The New Stuff - Suit digital marketing

Facebook: τα αποτελέσματα για το Q1 του 2015

Nikos Memos


Πριν από λίγες ημέρες, ανακοινώθηκαν τα αναλυτικά αποτελέσματα του Facebook για το πρώτο τρίμηνο του 2015. To δημοφιλές μέσο κοινωνικής δικτύωσης συνέχισε να καταγράφει θετικά πρόσημα και αύξηση στις περισσότερες κατηγορίες, ιδιαίτερα σε αυτές που αφορούσαν τη χρήση του μέσω κινητών συσκευών. Ακολουθεί μια αναλυτική παρουσίαση και σχετικοί πίνακες των σημαντικότερων αποτελεσμάτων.

1Q2015Revenue

Όσον αφορά τα έσοδα για το πρώτο τρίμηνο παρατηρούμε μια μικρή μείωση συγκριτικά με το προηγούμενο τρίμηνο. Παρόλα αυτά, τα έσοδα παραμένουν σε υψηλά επίπεδα αν συγκριθούν με τα τρίμηνα των προηγούμενων χρόνων.

Ιδιαίτερα θετικός είναι και ο δημιουργός και CEO του Facebook, Mark Zuckerberg, ο οποίος δήλωσε πως «Αυτή ήταν μια δυνατή αρχή για τη νέα χρονιά. Συνεχίζουμε να υπηρετούμε και να βοηθάμε την κοινότητα του Facebook και να συνδέουμε τον κόσμο.»

Σε αυτή τη δήλωση συνέβαλε σίγουρα η αύξηση που γνωρίζει η πλατφόρμα σε όλες τις κατηγορίες που αφορούν τους καθημερινούς και μηνιαίους χρήστες του. Πιο συγκεκριμένα, σημειώνεται αύξηση 24% το Q1 του 2015 για του μηνιαίους χρήστες σε σύγκριση με τα προηγούμενα έτη, και αύξηση 13% του κέρδους από τους μηνιαίους χρήστες. Επίσης, αναφορικά με τους ημερήσιους χρήστες σημειώθηκε αύξηση 31% και κέρδος 17% αντίστοιχα.

Το Facebook δήλωσε 1.44 δισ. ενεργούς μηνιαίους χρήστες μέχρι τις 31 Μαρτίου, ανάμεσα στους οποίους περιλαμβάνονται 1.25 εκατ. μηνιαίοι χρήστες από το κινητό. Το κοινωνικό δίκτυο σημείωσε 936 εκατ. ημερήσιους ενεργούς χρήστες και 798 εκατ. χρήστες που χρησιμοποιούν την πλατφόρμα από τα κινητά τους.

Οι ενεργοί χρήστες από κινητά τηλέφωνα αυξήθηκαν κατά 10,5%, πιο συγκεκριμένα από 526 εκατ. έφτασαν 581 εκατ.

1Q2015DAUs

1Q2015MobileDAUs

1Q2015MAUs

1Q2015MobileMAUs

1Q2015MobileOnlyMAUs

Πέρα όμως από την αύξηση που παρατηρείται στους ενεργούς χρήστες, σε άνθηση βρίσκονται και τα οικονομικά του Facebook. Πιο συγκεκριμένα τα έσοδα άγγιξαν τα 3,54 δισ. δολάρια και ήταν αυξημένα κατα 42%, αφού τον προηγούμενο χρόνο τα έσοδα ήταν 2,5 δισ. δολάρια. Μάλιστα, η αύξηση θα έφτανε το 49% αν δεν άλλαζαν κάθε χρόνο οι συναλλαγματικές ισοτιμίες.

Η μερίδα του λέοντος των εσόδων προέρχεται από τις διαφημίσεις. Αναλυτικότερα για το τρίμηνο που εξετάζουμε, από τις διαφημίσεις προήλθαν 3,32 δισ. δολάρια, δηλαδή αύξηση 46% σε σύγκριση με το πρώτο τρίμηνο του 2014.

Το 73% των διαφημιστικών εσόδων για το πρώτο τρίμηνο του 2015 προέρχονται από τα κινητά τηλέφωνα, όταν πέρυσι το ίδιο τρίμηνο το ποσοστό έφτανε το 59%.

1Q2015NetIncome

 

1Q2015AdRevenueByUserGeography
Μετά από τα παραπάνω στοιχεία, καταλήγουμε ξανά στο συμπέρασμα πως η τάση των χρηστών να χρησιμοποιούν mobile συσκευές για τη σύνδεσή τους στις social πλατφόρμες αυξάνεται ολοένα και περισσότερο.

Μιας και έχουμε δηλώσει ξανά την πεποίθησή μας πως το μέλλον είναι mobile, δε θα μας έκανε εντύπωση αν και στα επόμενα τρίμηνα το ποσοστό των εσόδων που οφείλονται στις διαφημίσεις σε mobile συσκευές αυξηθεί περισσότερο.

Η αναλυτική παρουσίαση των αποτελεσμάτων του πιο δημοφιλούς social network είναι διαθέσιμη στο επίσημο site του Facebook.

 

 

Advertising · Facebook · Mobile · News

Facebook · Results

Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Nikos Memos

O Νίκος μόλις τελείωσε τις σπουδές του, στο τμήμα Επικοινωνίας και MME. Τελικά δεν τον κέρδισε η δημοσιογραφία αλλά ο χώρος της διαφήμισης και πιο συγκεκριμένα το digital κομμάτι της. Τον ελευθέρο χρόνο του γράφει στο προσωπικό του blog.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting