The New Stuff - Suit digital marketing

3 εύκολοι τρόποι για ενίσχυση της απόδοσης του Email Marketing

Smaragda Monou


Παρακάτω παρουσιάζονται τρεις πολύ απλές τακτικές που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της απόδοσης του Email Marketing σας.

1. Πάντα καταγράψτε το μικρό όνομα με μια διεύθυνση Email σε ένα αναδυόμενο παράθυρο

Για να καταγράψετε πληροφορίες, χρειάζεστε μια φόρμα, είτε σε μια landing page είτε σε ένα αναδυόμενο παράθυρο (Pop-up). Τα έντυπα αποτελούν εμπόδιο στη μετατροπή, επειδή στους ανθρώπους δεν αρέσει να τα συμπληρώνουν, ειδικά όταν είναι πολύ μεγάλα.

Ενώ υπάρχουν πολλές συμβουλές για το πώς μπορείτε να βελτιστοποιήσετε τις φόρμες για να μειώσετε τα εμπόδια στη μετατροπή, όταν αρχίζετε να χρησιμοποιείτε αναδυόμενα παράθυρα, τα έντυπα σχεδόν εξαφανίζονται.

Πολλοί έμποροι ελαχιστοποιούν τα πεδία φόρμας στα αναδυόμενα παράθυρα μόνο στο Email.

Το πρόβλημα είναι ότι μόνο με ένα Email δεν μπορείτε να εξατομικεύσετε την παρακολούθηση του αυτοματισμού μάρκετινγκ. Τα στατιστικά στοιχεία σχετικά με αυτό είναι σαφή – το Campaign Monitor συγκέντρωσε μια λίστα με τα στατιστικά στοιχεία εξατομίκευσης email και διαπίστωσε ότι:

“Τα εξατομικευμένα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου βελτιώνουν τα ποσοστά κλικ-κατά μέσο όρο 14% και οι μετατροπές κατά 10%, ενώ τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου με εξατομικευμένες γραμμές θέματος είναι 26% πιο πιθανό να ανοίξουν.”

Φυσικά, κάποιος μπορεί να ερευνήσει το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο και να προσπαθήσει να βρει το όνομα του ατόμου, αλλά στη συνέχεια το μάρκετινγκ δεν είναι πλέον αυτοματοποιημένο. Ένας καλύτερος τρόπος είναι να ζητήσετε από τους επισκέπτες μια ακόμα πληροφορία, ένα όνομα.

Οι επισκέπτες είναι συνήθως πρόθυμοι να μοιραστούν το όνομά τους και αυτό σας δίνει τη δυνατότητα να προσαρμόσετε τα πρότυπα email σας για την αυτοματοποίηση του μάρκετινγκ. Απλά έχοντας αυτό το όνομα σας επιτρέπει να προσωποποιήσετε το θέμα, το χαιρετισμό, και να συμπεριλάβετε μια εξατομικευμένη δήλωση στο σώμα του μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Ζητάμε πάντοτε ένα όνομα και το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο στα αναδυόμενα παράθυρα, επειδή μπορούμε να αφήσουμε στη συνέχεια την αυτοματοποίηση μάρκετινγκ να το πάρει από εκεί για να στείλει εξατομικευμένη προβολή.

2. Χρησιμοποιείτε πάντα Email για την προσφορά προτάσεων περιεχομένου

Συνηθίζαμε να δίνουμε στους ανθρώπους τη δυνατότητα να κατεβάσουν τις προσφορές περιεχομένου από τη σελίδα “Ευχαριστούμε” αφού είχαν επιλέξει. Τώρα παραδίδουμε όλες τις προσφορές περιεχομένου μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, για μερικούς καλούς λόγους:

  • Βοηθάει στην αποτροπή της λήψης ψευδών διευθύνσεων ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Με απλά λόγια, πολλοί άνθρωποι θέλουν μόνο το περιεχόμενο και όχι την παρακολούθηση, έτσι βάζουν μια ψευδή διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Αν τους πείτε ότι το περιεχόμενο που θέλουν θα παραδοθεί μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, πρόκειται να σας δώσουν μια πραγματική διεύθυνση. Μπορεί να μην είναι το κύριο email τους, αλλά είναι ένα βήμα προς τη σωστή κατεύθυνση. Το καθιστούμε σαφές στο κείμενο της σελίδας προορισμού και στο κουμπί αποστολής χρησιμοποιώντας κείμενο όπως το “E-mail Me That Ebook”.
  • Βοηθά στην αξιοπιστία των εισερχομένων. Η ικανότητά σας να χρησιμοποιείτε το Email Marketing αποτελεσματικά εξαρτάται, σε μεγάλο βαθμό, από την αξιοπιστία σας στο inbox. Ο εξερχόμενος μηχανισμός ορίζει την αξιοπιστία των εισερχομένων ως “συνδυασμό μετρήσεων παραδοτικότητας και την επιθυμία του τελικού χρήστη να ασχοληθεί με το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας”. Με απλά λόγια, όσο περισσότερο τα e-mail σας προσγειώνονται στα εισερχόμενα των λαών – και όσο περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται μαζί τους – τόσο πιο πιθανό θα είναι τα e-mail σας να παραδίδονται στα inboxes. Εάν δεν έχετε καλή αξιοπιστία στο inbox, μεγάλο μέρος του μάρκετινγκ ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας μπορεί να καταλήξει στον φάκελο SPAM και εάν έχετε πολύ κακή αξιοπιστία στο inbox, οι πάροχοι ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ενδέχεται να σταματήσουν να παραδίδουν τα μηνύματα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου σας συνολικά. Οι άνθρωποι πρόκειται να ψάξουν για την προσφορά που μόλις επέλεξαν. Είναι μεγάλη ευκαιρία να λάβετε ένα μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου στα εισερχόμενά τους για να ανοίξουν.

3. Ένα Email μπορεί να ορίσει τη σκηνή για μελλοντική επαφή μέσω Email

Η Kissmetrics επιβεβαιώνει ότι ένας από τους καλύτερους τρόπους για να βεβαιωθείτε ότι μπορείτε να συνεχίσετε να εισέρχεστε στα εισερχόμενα της προοπτικής σας είναι να τους ζητήσετε να σας κατατάξουν στο whitelist. Αυτό το πρώτο μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου είναι ένας πολύ καλός χρόνος να πει κανείς: “Αν σας αρέσει το περιεχόμενο που σας δίνουμε, να μας δώσετε λευκώματα για να σας δώσουμε περισσότερα στο μέλλον”.

Αυτές είναι οι τρεις βέλτιστες πρακτικές που προτείνουμε σε όποιον ζητά και που έχουμε θέσει σε εφαρμογή για τους πελάτες μας. Αν δεν ακολουθείτε αυτές τις πρακτικές, ξεκινήστε αμέσως, διότι θα συγκεντρώσετε καλύτερα Email επαφών, θα λάβετε περισσότερα στα εισερχόμενα και θα έχετε περισσότερες πληροφορίες στη λίστα σας.

Social Media

email marketing

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management

Communications · Media

Smaragda Monou

Η Σμαράγδα Μόνου είναι τελειόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας και Μέσων Μαζικής Ενημέρωσης του Εθνικού και Καποδιστριακού Πανεπιστημίου Αθηνών. Αυτή τη στιγμή εργάζεται ως Account Executive στην Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting