The New Stuff - Suit digital marketing

3 Λόγοι για τους οποίους το Live Streaming είναι το next big thing του 2017

Nikoletta Galati


Το 2011 για πρώτη φορά εμφανίστηκε ο όρος Live Streaming  στο YouNow. Λίγα χρόνια αργότερα το 2014 είδαμε να καταλαμβάνει αυτός ο όρος το Snapchat. Το 2015 το Twitter  και τελικά το 2016 το Facebook. Στο τελευταίο μέσο έγινε ευρέως γνωστό και προσέλκυσε το ενδιαφέρον του κοινού σε ένα μεγαλύτερο βαθμό. Πλέον εν έτη 2017 το Instagram το έχει ως ένα κυρίαρχο εργαλείο του. Πρόκειται για μια διαδικασία κατά την οποία πράγματα τα οποία συμβαίνουν (π.χ. παιχνίδια, εκπομπές, αγώνες κλπ) μεταδίδονται ζωντανά. Αυτό μπορεί να γίνει είτε μόνο με ήχο, είτε με video και ήχο. Αυτή η αμεσότητά που προσφέρει στο κοινό με τα δρώμενα είναι που το κάνει next big thing! Έτσι, τα brands/επιχειρήσεις, αν θέλουν να είναι επιτυχημένα, πρέπει να εκμεταλλευτούν αυτή τη δυνατότητα στο έπακρο! Παρακάτω, θα αναλύσουμε 3 κύριους λόγους για τους οποίους το Live Streaming είναι το next big thing στο digital marketing:

1. Τονίζει το ανθρώπινο πρόσωπο του brand/επιχείρησής σας

Αρχικά, με το Live Streaming το κοινό ενσωματώνεται άμεσα με το brand/επιχείρηση σας και έτσι οικοδομείται μια ιδιαίτερη σχέση γρήγορα και απλά. Το σημαντικό σε αυτή τη σχέση είναι ότι δεν έχει δεσμεύσεις και περιορισμούς. Το κοινό μπορεί να επιλέξει ποια στιγμή θέλει να εμπλακεί με εσάς και να δει κάποιες λεπτομέρειες για εσάς χωρίς όμως απαραίτητα να είναι εξαναγκασμένο να δώσει προσωπικές του πληροφορίες. Πρακτικά, είναι μια σχέση εμπιστοσύνης καθώς το πέπλο μυστηρίου σχετικά με το τι συμβαίνει στις εσωτερικές λειτουργίες της επιχείρησης πέφτει. Κατά αυτό τον τρόπο το κοινό μαθαίνει περισσότερα πράγματα για εσάς, ώστε να μπορεί και να δώσει πιο εύκολα πληροφορίες γι΄αυτό. Με λίγα λόγια γίνεται πιο ανθρώπινο και φιλικό το brand και το κοινό αισθάνεται οικεία και μεγαλύτερη σιγουριά για την υπηρεσία/προϊόν, πως ό,τι τους απασχολεί έχουν ένα ανθρώπινο πρόσωπο να απευθυνθούν.

2. Προσφέρει άμεση ικανοποίηση

Οι πελάτες δεν θέλουν μακροχρόνιες δεσμεύσεις. Θέλουν να ξέρουν οτι αυτοί “έχουν τον έλεγχο“. Με αυτή τη φράση εννοείται ότι αυτοί θέλουν να είναι σε θέση να αλληλεπιδρούν με το brand/επιχείρηση όποτε εκείνοι επιθυμούν και όχι συνέχεια γενικά και αόριστα. Ωστόσο, πολλές φορές είναι σε αναμονή για το περιεχόμενο σας καθώς υπάρχει κάποια έκπτωση, προσφορά ή κάτι παρόμοιο. Το Live Streaming δεν προσφέρει ικανοποίηση μόνο στους θεατές/κοινό αλλά και στο ίδιο το brand/επιχείρησή σας. Μέσω αυτού του υπέροχου εργαλείου επικοινωνείτε το ακριβές περιεχόμενο που θέλετε και έτσι η στόχευση είναι καλύτερη και τα αποτελέσματα πιο άμεσα. Όταν δε γίνει με το σωστό τρόπο και έχει ενδιαφέρον περιεχόμενο δημιουργείται ένα buzz γύρω από εσάς. Επιπρόσθετα, μέσω του Live Streaming το κοινό ανταλλάσσει γνώμες, εμπειρίες κλπ και εσείς παίρνεται άμεσα ανατροφοδότηση για τα προϊόντα/υπηρεσίες σας.

3. Φθάνει σε ένα ευρύτερο κοινό

Το διαδίκτυο είναι απέραντο και οι χρήστες του αμέτρητοι γι΄αυτό και για να ξεχωρίσετε μέσα σε αυτό τον ωκεανό πληροφορίας θα πρέπει να κάνετε στοχευμένες ενέργειες με στόχο τα κατάλληλα εργαλεία. Το Live Streaming είναι ένα από αυτά. Εξαιτίας της φύσης του είναι ανοιχτό σε όλους και με την κατάλληλη προώθηση μπορεί να φτάσει σε ένα μεγάλο μέρος του.  Αρκετοί, συγκρίνουν αυτή την πρακτική με το e-mail marketing καθώς και τα δύο πραγματοποιούνται στον ιστό. Ωστόσο, πρόκειται για δύο διαφορετικές τεχνικές οι οποίες θα μπορούσαμε να πούμε οτι αλληλοσυμπληρώνονται. Αυτό συμβαίνει καθώς με το Live Streaming ενημερώνεις το κοινό σου ενώ ταυτόχρονα προσελκύεις και νέο. Από την άλλη με το e-mail marketing διατηρείς απλά το κοινό σου στην βάση δεδομένων σου και τους ενημερώνεις για εσένα και τις ενέργειές σου.

Κυριότεροι μέθοδοι Live Streaming

  • Tour στην εταιρεία. Με αυτή τη μέθοδο μπορείτε να συστήσετε στο κοινό τους σημαντικούς ανθρώπους πίσω από το brand/επιχείρησή σας. Πέρα από αυτό μπορείτε να τους δείξετε πως αναπτύσσονται τα προϊόντα σας, τις “εμπιστευτικές” εσωτερικές διαδικασίες σας αλλά και να τους προσκαλέσετε σε ένα brain storming για κάτι νέο που ετοιμάζετε.
  • Pre-launch ενός προϊόντος/υπηρεσίας μέσω live-streaming . Πριν κυκλοφορήσει αυτό μπορείτε να το κάνετε launch στους διαδικτυακού σας ακολούθους και να μάθετε άμεσα τη γνώμη τους για αυτό. Με αυτό τον τρόπο δείχνετε εμπιστοσύνη στο κοινό και έχετε τη δυνατότητα να κάνετε πιθανές αλλαγές πριν λανσαριστεί στην αγορά το προϊόν.
  •  Q&A’s οι οποίες είναι στοχευμένες στο κοινό. Με αυτό τον τρόπο δείχνετε οτι νοιάζεστε γι΄αυτούς και αυξάνετε το κύρος σας.
  • Πολλά  brands/εταιρίες προσφέρουν τη δυνατότητα παρακολούθησης αγώνων, συναυλιών και άλλων σημαντικών μεταδόσεων. Έτσι, έρχονται πιο κοντά στο κοινό τους και κάποιες φορές γίνονται ένα με αυτό.

Με λίγα λόγια, το Live Streaming είναι ήδη no1 trend στο  digital marketing και next big thing καθώς προσφέρει συνδυασμένα αποτελέσματα που στο παρελθόν άλλες μέθοδοι έφερναν η καθεμιά ξεχωριστά. Προσφέρει αλληλεπίδραση σε πραγματικό χρόνο και δημιουργεί content ελκυστικό για τους χρήστες. Δεν είναι τυχαίο που πολλά μεγάλα brands το έχουν κάνει αναπόσπαστο μέρος  του  marketing τους. Ωστόσο, αν θέλετε να πετύχετε θα πρέπει να κατανοήσετε σωστά τη χρήση του αλλά και τα οφέλη του. Γι΄αυτό και θα πρέπει να απευθυνθείτε στα agencies για την οργάνωση της σωστής στρατηγικής που θα ταιριάζει στο προφίλ σας. Δε θα είχε νόημα να χρησιμοποιήσετε ένα τόσο ισχυρό εργαλείο αν είναι παράταιρο από τις ανάγκες σας. Άλλωστε μην ξεχνάτε δεν έχουν όλα τα brands/επιχειρήσεις ίδιες ανάγκες και δεν χρησιμοποιούν τα εργαλεία τους με τον ίδιο τρόπο!

Advertising · Content · E-commerce · How To · Online Marketing · Social Media · Video

advertising · digital trends · Live Streaming · Social Media · trend

Agencies · Brand & Marketing Managers

Nikoletta Galati

Η Νικολέττα είναι απόφοιτη του τμήματος Επικοινωνίας, Μέσων και Πολιτισμού του Παντείου Πανεπιστημίου, με κατεύθυνση Διαφήμιση και Δημόσιες Σχέσεις. Θέλει να είναι πάντα μέσα στις εξελίξεις γι΄αυτό και επέλεξε να ασχοληθεί με το Digital Marketing, που όπως πιστεύει είναι το παρόν και το μέλλον. Αυτή την περίοδο εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

PR Manager Wanted!

»

Google AdWords: Ο ρόλος των Ad Extensions

»

5 SEO Trends που πρέπει να γνωρίζει κάθε Digital Marketer

»

5 Tips για όσους συνεργάζονται με Digital Agency

»

Πώς θα αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους στο Instagram

»

3 νέες δυνατότητες για τα Instagram Stories που πρέπει να γνωρίζετε

»

Interns Wanted!

»

Οι 5 καθημερινές συνήθειες των επιτυχημένων marketers!

»

Intern Wanted!

»

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο