The New Stuff - Suit digital marketing

3 λόγοι να αφήσετε τους καταναλωτές να πουν το brand story σας

Konstantinos Sofronis


Γιατί είναι σημαντικό να έχετε πιστούς καταναλωτές, οι οποίοι προωθούν το brand σας και τα προϊόντα σας; Επειδή, ενώ το παραδοσιακό marketing και οι διαφημιστικές προσπάθειές σας είναι σημαντικοί τρόποι να χτίσετε brand awareness, όταν οι ίδιοι οι πελάτες σας διαδίδουν το brand σας αυτό έχει άμεση επίπτωση στη φήμη σας και στα έσοδα πωλήσεων. Οι πιστοί αυτοί πελάτες είναι διαφορετικοί από τους influencers, στο ότι είναι οι καθημερινοί καταναλωτές, όπου τυχαίνει να λατρεύουν το brand σας ή τα προϊόντα/υπηρεσίες σας.

Σε αυτό το άρθρο λοιπόν σας παρουσιάζουμε 3 λόγους για να αφήσετε τους καταναλωτές σας να πουν το brand story σας:

1. Προσδίδει αυθεντικότητα στο brand σας

brand story

Όταν αναζητείτε ένα προϊόν ή ένα brand το πρώτο πράγμα που θα δείτε είναι websites και social channels που ανήκουν σε εταιρείες, και έπειτα πολλά review sites και forum τα οποία είναι ανεξάρτητα και δεν ανήκουν στην αντίστοιχη εταιρεία. Μπορεί να έχετε τα καλύτερα σλόγκαν και τις πιο δημιουργικές διαφημίσεις αλλά αν οι καταναλωτές σας λένε κακά πράγματα για εσάς online, αυτός είναι συχνά ο κύριος παράγοντας που λαμβάνει κάποιος υπόψιν προτού γίνει πελάτης.

2. Καλύτερο customer retention & referrals
brand story

Αλληλεπιδρώντας με τους πελάτες σας online με σκοπό να βοηθήσετε στην προώθηση των ιστοριών τους, κατορθώνετε να δημιουργείτε μακροπρόθεσμες σχέσεις μαζί τους, οδηγώντας στη διατήρησή τους. Με το να τους κάνετε να νιώθουν ξεχωριστοί, διαμορφώνετε ένα περιβάλλον στο οποίο αισθάνονται πρόθυμοι να βοηθήσουν έμμεσα στην προώθησή σας. Τα social media τους επιτρέπουν να διαδώσουν το μήνυμά τους πιο γρήγορα και σε μεγαλύτερο κοινό, καθιστώντας αποτελεσματική λύση την παρότρυνση του κοινού να μοιραστεί τις εμπειρίες του μέσω των καναλιών που χρησιμοποιεί.

3. Αποτελεί οικονομικό και αποτελεσματικό τρόπο επιχειρηματικής εξέλιξης

brand story

Θα μένατε έκπληκτοι αν ξέρατε το τι είναι διατεθειμένοι να κάνουν χωρίς πληρωμή ή απλά παραλαμβάνοντας κάποιο δώρο ή μία ευχαριστία. Μπορείτε να ξεκινήσετε επιζητώντας μαρτυρίες από ικανοποιημένους πελάτες, ανταποδίδοντας και δείχνοντάς τους ευγνωμοσύνη. Από αυτό το σημείο και μετά μπορείτε να επιλέξετε τους αγαπημένους σας πελάτες και να μιλήσετε μαζί τους σε προσωπικό επίπεδο για το πως μπορείτε να δουλέψετε μαζί με σκοπό να προωθήσετε και να μοιραστείτε τις ιστορίες τους. Αυτή η πινελιά θα κάνει τους ακολούθους σας να νιώθουν ευπρόσδεκτοι, κάνοντας πιο πιθανό να μοιραστούν τις εμπειρίες τους.

Εν κατακλείδι, φροντίζοντας τους πελάτες σας και κάνοντάς τους να νιώθουν ότι τους εκτιμάτε, αποφέρει αποτελέσματα τα οποία είναι χειροπιαστά, δεν κοστίζουν και προσδίδουν εμπιστοσύνη και αυθεντικότητα στο brand σας.  Στοιχεία σαν τα προαναφερθέντα αποτελούν πυλώνες του σημερινού customer service, και δεν θα πρέπει να λείπουν από τη στρατηγική σας.

Social Media

brand · consumers · fans · story telling

Brand & Marketing Managers

Konstantinos Sofronis

Ο Κωνσταντίνος είναι απόφοιτος του τμήματος Εμπορίας και Διαφήμισης του ΤΕΙ Στερεάς Ελλάδας. Το Digital Marketing κέντρισε το ενδιαφέρον του και μέσω έρευνας και εκπαιδευτικών προγραμμάτων μυήθηκε στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

PR Manager Wanted!

»

Google AdWords: Ο ρόλος των Ad Extensions

»

5 SEO Trends που πρέπει να γνωρίζει κάθε Digital Marketer

»

5 Tips για όσους συνεργάζονται με Digital Agency

»

Πώς θα αποκτήσετε περισσότερους ακόλουθους στο Instagram

»

3 νέες δυνατότητες για τα Instagram Stories που πρέπει να γνωρίζετε

»

Interns Wanted!

»

Οι 5 καθημερινές συνήθειες των επιτυχημένων marketers!

»

Intern Wanted!

»

Πώς μπορείτε να διαχειριστείτε το μάρκετινγκ του ξενοδοχείου σας με τη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο