The New Stuff - Suit digital marketing

3 συχνά λάθη στο Facebook Advertising και πως να τα διορθώσετε!

Anna Kafkoula


Είναι γεγονός ότι το Facebook αποτελεί μία από τις πιο ισχυρές πλατφόρμες διαφήμισης για επιχειρήσεις όλων των μεγεθών. Παρόλα αυτά παρατηρούμε αρκετές φορές ότι η απόδοση των διαφημίσεών μας μπορεί να είναι απογοητευτική σε σχέση με το ποσό το οποίο έχουμε επενδύσει. Αν παρατηρείται το φαινόμενο αυτό και στις δικές σας διαφημίσεις εδώ θα βρείτε μερικά (και πολλές φορές δαπανηρά) διαφημιστικά λάθη και πως να τα διορθώσετε.

1. Στοχεύετε σε ένα πολύ ευρύ κοινό

Ένα συχνό λάθος που συμβαίνει στις πληρωμένες διαφημίσεις σε οποιαδήποτε πλατφόρμα είναι ότι η στόχευση που επιλέγετε απεθύνεται σε ένα πολύ ευρύ κοινό. Πολλοί νομίζουν ότι ο καθένας μπορεί να είναι δυνητικός πελάτης αλλά αυτό το οποίο πληρώνεται είναι οι άνθρωποι στους οποίους οι διαφημίσεις σας θα έχουν απήχηση (reach). Γιατί λοιπόν να πληρώνετε για να έχετε απήχηση σε λάθος κοινό;

Ένα δυνητικό κοινό που κυμαίνεται από 500 χιλιάδες έως 1 εκατομμύριο είναι συχνά ένα πολύ καλό μέγεθος με το οποίο μπορεί να ξεκινήσει μία επιχείρηση ηλεκτρονικού εμπορίου.

Αν το κοινό σας είναι πολύ μεγάλο δοκιμάστε να το περιορίσετε με ενδιαφέροντα με τα οποία θεωρείται ότι το κοινό σας “πρέπει να ταιριάζει”. Αν είναι πολύ μικρό δοκιμάστε να προσθέσετε ενδιαφέροντα για να δημιουργήσετε μεγαλύτερη ομάδα χρηστών μέχρι να βρείτε το ιδανικό σας σημείο.

2. Μην επενδύετε στην έρευνα κοινού εκ των προτέρων

Ποια διαφήμιση πιστεύετε ότι θα αποδώσει καλύτερα;

Μία καλή διαφήμιση απευθυνόμενη στο λάθος κοινό ή μία μέτρια διαφήμιση απευθυνόμενη στο σωστό κοινό;

Πιστεύω ότι καλύτερα θα απέδιδε μία μέτρια διαφήμιση απευθυνόμενη στο σωστό κοινό.

Στην αρχή θα πρέπει να δοκιμάσετε και να πειραματιστείτε με διάφορα είδη κοινού πριν αρχίσετε να δοκιμάζετε πιο συγκεκριμένα πράγματα όπως το ad copy ή το format. Ένας καλός τρόπος για να ορίσετε τη στόχευσή σας είναι να αναρωτηθείτε αν το κοινό σας θα ενδιαφερόταν να αγοράσει το προϊόν σας ή την υπηρεσία σας (γιατί πρακτικά αυτό θέλετε). Εάν θέλετε να διαφημίσετε ένα εξειδικευμένο προϊόν είναι πολύ πιο εύκολο να βρείτε το κοινό σας από ότι αν έχετε προϊόντα που δεν απευθύνονται σε συγκεκριμένο κοινό.

Ένας αποτελεσματικός τρόπος να βρείτε ενδιαφέροντα στα οποία μπορείτε να στοχεύσετε είναι να βάλετε τον εαυτό σας στη θέση των πελατών σας:

Τι θα γκούγκλαραν;

Ποιες σελίδες θα τους άρεσαν στο Facebook;

Ποιους διάσημους ή Influencers θα ακολουθούσαν;

Ποιες εφαρμογές θα χρησιμοποιούσαν;

Μπορείτε να χρησιμοποιήσετε το εργαλείο Facebook Audience Insights για να πάρετε ιδέες για τη στόχευση με βάση τα ενδιαφέροντα και τις ιδιότητες για τα οποία πιστεύετε ότι θα αποδώσουν καλύτερα. Μπορείτε επίσης να το χρησιμοποιήσετε για να πάρετε μία εικόνα για το πώς συμπεριφέρεται το κοινό σας, για το πώς ξοδεύουν χρήματα και για πολλά περισσότερα.

3. Μην απομονώνετε αυτό το οποίο δοκιμάζετε

Στο marketing τα insights είναι συχνά υποτιμημένα. Και ενώ είναι πολύ ενθαρρυντικό το ότι μπορείτε να πειραματίζεστε και να δοκιμάζετε πράγματα με τις διαφημίσεις σας ο τρόπος για να μάθετε πραγματικά είναι να δοκιμάζετε μία μεταβλητή τη φορά. Η δοκιμή διαφορετικού κοινού σε διαφορετικές διαφημίσεις και σε διαφορετικές χρονικές περιόδους δεν θα σας πει πολλά ακόμα και αν φέρετε καλά αποτελέσματα αφού δεν θα ξέρετε τι από όλα αυτά που δοκιμάσατε τελικά απέδωσε. Προσπαθήστε όσο περισσότερο μπορείτε να απομονώσετε μία μεταβλητή για να τη δοκιμάσετε, να δείτε τι αποτελέσματα θα φέρει και στη συνέχεια να εφαρμόσετε αυτή τη γνώση. Ειδικά στην αρχή θα πρέπει θα πρέπει να δοκιμάζετε το επίπεδο των διαφημίσεών σας σε σχέση με το κοινό στο οποίο στοχεύετε.

Καλό είναι να γνωρίζετε ότι μπορείτε να αλλάζετε και να δοκιμάζετε κάθε επίπεδο του λογαριασμού σας στον Ad Manager.

Campaign: Ο στόχος σας ότι το Facebook θα βελτιστοποιηθεί με βάση (προσθήκη στο καλάθι, αγορές κλπ)
Advert Set: Το κοινό στο οποίο στοχεύετε, η τοποθεσία και το χρονοδιάγραμμα
Ad: Σύνδεσμοι, μορφή κτλ.

Τι μάθατε λοιπόν;

Η διαφήμιση στο Facebook μπορεί να διαρκέσει αρκετό καιρό για να πάρει το hang out, αλλά ως ένας από τους πιο αποτελεσματικούς τρόπους διανομής οποιουδήποτε μηνύματος, σίγουρα αξίζει να επενδύσετε  σε αυτήν και να μάθετε από τις εμπειρίες άλλων.

Advertising · Facebook · marketing · Online Marketing · Small Business · Social Media · Wrong Moves

advertisng · Facebook

Directors / Senior Management · Small Businesses

Anna Kafkoula

Η Άννα είναι τελειόφοιτη του τμήματος Βιομηχανικής Διοίκησης και Τεχνολογίας του Πανεπιστημίου Πειραιά. H επικοινωνία, η δημιουργία και η συνεχής εξέλιξη που προσφέρει το digital marketing την κέρδισαν και γι’ αυτό αποφάσισε να ξεκινήσει από νωρίς τα πρώτα της βήματα στον χώρο. Σήμερα εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο