The New Stuff - Suit digital marketing

3 τρόποι για να γίνεις επαγγελματίας στις PPC καμπάνιες

Ermisa Goxhaj


Η διαδικτυακή διαφήμιση αναμφισβήτητα αποτελεί ένα σημαντικό μέρος για τη διαφήμιση του κάθε brand. Μέρος του τομέα αυτού είναι και οι καμπάνιες Pay Per Click. Kάθε επαγγελματίας μάρκετινγκ και διαφήμισης γνωρίζει ότι μέρος της συνταγής της επιτυχίας είναι οι καμπάνιες PPC και γι’ αυτό τον λόγο καταβάλουν προσπάθειες, ώστε να επεκτείνουν περισσότερο τις δεξιότητές τους και να γίνουν ειδικοί στις Pay Per Click καμπάνιες. Είναι ιδιαίτερα δύσκολο να πετύχεις κάτι τέτοιο, ωστόσο η απόδοση της επένδυσης (ROI) αξίζει τον κόπο. Συγκεκριμένα, υπάρχουν τρεις καλές συμβουλές για το πως να διαχειριστείς καλύτερα τις PPC καμπάνιες, αυξάνοντας τα έσοδα της επιχείρισής σου και φυσικά την προσωπική σου αναγνώριση. Ειδικότερα:

1. Μάθετε τις πλατφόρμες

Το πρώτο βήμα για να γίνετε ειδικός στις PPC καμπάνιες είναι να εξοικειωθείτε με τις μεγάλες πλατφόρμες. Μέχρι να μάθετε πώς να χρησιμοποιήσετε τα συγκεκριμένα εργαλεία, δεν θα ξέρετε τι είναι δυνατό.

Οι δύο πυλώνες των PPC είναι οι διαφημίσεις Google AdWords και Bing. Τα δύο συστήματα είναι παρόμοια και οι διαφημίσεις Adwords και Bing προσφέρουν πιστοποιήσεις για τα προγράμματά τους. Ενώ η μελέτη δεν είναι πάντα τόσο διασκεδαστική ωστόσο συνήθως είναι ο καλύτερος τρόπος  για να προχωρήσετε σε αυτόν τον κλάδο.

Μόλις αποκτήσετε τις κατάλληλες γνώσεις και τα μέσα και τις μεθόδους που σας προσφέρει η κάθε πλατφόρμα, σκεφτείτε ποιες πλατφόρμες θα λειτουργούσαν καλύτερα στον κλάδο σας. Για παράδειγμα, εάν ασχολείστε με το  ηλεκτρονικό εμπόριο, τη μόδα, την διακόσμηση, σκεφτείτε την χρήση των Pinterest’s Buyable Pins, που επιτρέπουν στους χρήστες να αγοράζουν τα προϊόντα σας απευθείας από την πλατφόρμα των κοινωνικών μέσων.

Οι πλατφόρμες αυτές θα είναι τα  βασικά εργαλεία που θα χρησιμοποιείτε για να δημιουργήσετε τις καμπάνιες σας, οπότε θα πρέπει να είστε αρκετά άνετοι με τη χρήση τους και θα πρέπει να  λαμβάνετε υπόψη τις δυνάμεις και τις αδυναμίες του καθενός για διάφορες χρήσεις.

 

2.  Κατανοήστε το κοινό σας

Τώρα που έχετε τα εργαλεία, θα πρέπει να καταλάβετε τον στόχο σας: να τραβήξετε την προσοχή του κοινού σας. Ένας υπέροχος τρόπος είναι να ξεκινήσετε με όσους αγοράζουν από εσάς.

Παρατηρήστε, που «συχνάζει» το κοινό σας στο διαδίκτυο. Χρησιμοποιούν το Google ή το Bing; Ποιο είναι το επίπεδο εισοδήματός τους; Ποια κανάλια κοινωνικών μέσων αγαπούν και ποια αγνοούν;

Το πιο σημαντικό, καταλάβετε τι προκαλεί το κοινό σας να ψάξει για το εμπορικό σήμα σας. Γιατί θέλουν αυτό που πουλάτε; Πότε το θέλουν; Πόσο συχνά το αγοράζουν;

Μόλις ορίσετε και καταγράψετε τη συμπεριφορά των καταναλωτών σας, είστε έτοιμοι να δημιουργήσετε καμπάνιες που απευθύνονται αποκλειστικά στο κοινό σας. Αυτό είναι ιδιαίτερα σημαντικό για τη διαφήμιση στις μηχανές αναζήτησης. Επιπλέον, με τη δημιουργία μια επιτυχημένης καμπάνιας θα κατανοήσετε καλύτερα το κοινό σας και μάλιστα θα ανακαλύψετε ποιο είναι το πραγματικό σας κοινό.

3. Μαθαίνοντας και κάνοντας…

Αφού εξοικειωθείτε με τα εργαλεία και έχετε στο μυαλό σας ένα κοινό-στόχο, ήρθε η ώρα να αρχίσετε! Οι πρώτες σας καμπάνιες θα είναι πιθανώς κάπως ακατάλληλες έως ότου συνηθίσετε τη μορφή των PPC, οπότε μην αισθάνεστε άσχημα εάν οι καμπάνιες σας δεν είναι άμεσα επιτυχείς.

Ένας πολύ καλός τρόπος για να επιτύχετε ταχύτερα αποτελέσματα είναι να εξετάσετε τις PPC καμπάνιες των ανταγωνιστών σας. Κοιτάξτε τι κάνουν, θα σας βοηθήσει να ξεχωρίσετε τι είναι αυτό που πραγματικά λειτουργεί, και κάντε και εσείς το ίδιο.

 

Social Media

Agencies · Brand & Marketing Managers · e-Shops · Small Businesses

E-shop/ Internet Site / Blog

Ermisa Goxhaj

Η Ερμίσα είναι απόφοιτη φοιτήτρια του τμήματος Διεθνών και Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Παράλληλα, έχει ολοκληρώσει τις μεταπτυχιακές της σπουδές πάνω στον τομέα του Ευρωπαϊκού Δικαίου. Η αγάπη της για τη χρήση των Social Media και το ενδιαφέρον της να ανακαλύψει τα «μυστικά» του Digital Marketing, την οδήγησαν στην ενεργή ενασχόλησή της με τον τομέα αυτόν και πλέον εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Το Facebook προσθέτει νέες επιλογές παρουσίασης στα Polls!

»

Τα Instagram Stories είναι πλέον διαθέσιμα και μέσω Desktop!

»

Τα 3 top λάθη που γίνονται στο δίκτυο του Linkedln

»

Account Intern Wanted

»

Το Twitter παρέχει νέες ιδέες για τους καταναλωτές μέχρι την εορταστική περίοδο!

»

Συμβουλές για μία επιτυχημένη Χριστουγεννιάτικη καμπάνια

»

Συμβουλές για την εξήγηση του SEO στον πελάτη ή το αφεντικό σας

»

Χρήσιμα εργαλεία για κάθε marketer

»

Bελτιώστε το ποσοστό των διαβασμένων email μέσω του email marketing!

»

3 λόγοι που πρέπει να κάνετε Split Test στο Facebook

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο