The New Stuff - Suit digital marketing

3 νέες δυνατότητες για τα Instagram Stories που πρέπει να γνωρίζετε

Sofia Konstantara


Το Instagram πρόσφατα ανακοίνωσε νέες επιλογές διαφήμισης μέσω των Instagram Stories, οι οποίες θα προσφέρουν όχι μόνο μεγάλη ευελιξία στους marketers, αλλά και καλύτερα αποτελέσματα.

Συνολικά πάνω από 250 εκατομμύρια χρήστες χρησιμοποιούν καθημερινά τα Instagram Stories. Στην αρχή χρησιμοποιούσαν τα stories κυρίως οι απλοί χρήστες.

Πλέον, όμως, τα χρησιμοποιούν αρκετά και οι επιχειρήσεις για να προβάλουν τα brands τους. Το Instagram κατέγραψε ότι πάνω από το 50% των επιχειρήσεων έχει κάνει έστω ένα Instagram Story τον τελευταίο μήνα. Γι’αυτό θέλησε να προσφέρει περισσότερες επιλογές για διαφήμιση μέσω των Stories.

1. Canvas Ads

Τα canvas ads είναι διαφημίσεις σε πλήρη οθόνη, οι οποίες έχουν σχεδιαστεί για να “ζωντανεύουν” στα κινητά μάρκες και προϊόντα. Δημιουργούν μία μοναδική εμπειρία συνδυάζοντας κείμενο, εικόνες, βίντεο, καρουσέλ και πολλά άλλα. Λειτουργούν σαν ένα mini-site, το οποίο δίνει περισσότερες επιλογές και γίνεται πιο διαδραστικό για το χρήστη. Όλα αυτά κάνουν τα canvas ads πιο ελκυστικά.

Τα canvas ads μεταφέρονται, λοιπόν, και στο Instagram, παρέχοντας μία εις βάθος εμπειρία διαφήμισης, η οποία δίνει περισσότερες επιλογές στους διαφημιζόμενους και ελκύει περισσότερο τους χρήστες.

2. Οργανικά stories ως διαφημίσεις

Η δεύτερη δυνατότητα που θα προσφέρει το Instagram είναι η επαναχρησιμοποίηση του περιεχομένου ενός οργανικού story για διαφήμιση. Οι διαφημιστές μπορούν να χρησιμοποιήσουν φίλτρα ή boomerangs για να δημιουργήσουν το περεχόμενο του story και στη συνέχεια να το χρησιμοποιήσουν ως ad.

Τα δημιουργικά των stories αποθηκεύονται στο Power Editor και στο Ads Manager για μελλοντική χρήση. Οπότε αν κάποιο οργανικό story είχε καλά αποτελέσματα, γιατί να μη χρησιμοποιηθεί ξανά ως διαφήμιση;

3. Βελτιστοποίηση τοποθέτησης

Μέσα στις επόμενες εβδομάδες το Instagram θα αναπτύξει πλήρως τη δυνατότητα βελτιστοποίησης τοποθέτησης (placement optimization) σε παγκόσμιο επίπεδο. Αυτό σημαίνει πως τα Instagram Stories θα μπορούν να προστίθενται αυτόματα στις καμπάνιες Facebook, Instagram και Audience Network, μέσω βελτιστοποίησης τοποθέτησης.  Οι διαφημιζόμενοι θα μπορούν να επωφεληθούν από την αποτελεσματική λειτουργίας μιας συνεκτικής καμπάνιας.

Τα Instagram Stories αντιμετώπισαν τον αρχικό σκεπτικισμό των χρηστών καθώς μιμήθηκαν τα Snapchat Stories. Τελικά όμως, το Facebook κατάφερε να μετατρέψει τα Instagram Stories σε ένα από τα μεγαλύτερα διαφημιστικά εργαλεία, βελτιώνοντάς τα συνεχώς και προσθέτοντας όλο και περισσότερες δυνατότητες.

Social Media

canvas ads · instagram · instagram ads · instagram stories

Agencies · Brand & Marketing Managers · Directors / Senior Management · Small Businesses

Media

Sofia Konstantara

Η Σοφία είναι απόφοιτη του τμήματος Διεθνών & Ευρωπαϊκών Σπουδών του Πανεπιστημίου Πειραιώς. Το ενδιαφέρον και η αγάπη της για τα social media και τη διαφήμιση την οδήγησαν να ασχοληθεί με τον τομέα του Digital Marketing και αυτή την περίοδο εργάζεται ως Media Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting