The New Stuff - Suit digital marketing

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

Έλενα Καλλιάνη


Το Facebook είναι η επιλογή πολλών επιχειρηματιών και Startup εταιρειών που ξεκινούν το online ταξίδι τους στην επιχείρηση. Καθώς το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στον πλανήτη, πολλοί άνθρωποι το ονομάζουν “Home”. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να δημιουργήσετε νέους πελάτες και followers.

Η ανάπτυξη ενός Brand μέσω Facebook δεν είναι κάτι καινούργιο. Ωστόσο, καθώς το Facebook έχει εξελιχθεί, το ίδιο συμβαίνει και με τις στρατηγικές που περιλαμβάνουν ένα επιτυχημένο πλάνο στρατηγικής σε αυτή την πλατφόρμα. Απλά το να χρησιμοποιείς τις ίδιες παλιές τεχνικές δεν λειτουργεί πάντα το ίδιο καλά.

1. Χρησιμοποιήστε split testing σε διαφήμιση στο Facebook.

Η διαφήμιση Facebook επιτρέπει στο brand σας να εντοπίσει το κοινό που θέλει ακριβώς αυτό που παρέχετε. Μία από τις λειτουργίες των Facebook Ads είναι τα split test messaging για να βρείτε το καλύτερο μήνυμα για το κοινό σας. Για να κάνετε split testing στις διαφημίσεις σας, γράψτε δύο δημοσιεύσεις στο Facebook που μπορείτε να συγκρίνετε μεταξύ τους αλλάζοντας μόνο μία ή δύο έννοιες, έτσι ώστε να γνωρίζετε ποια είναι ποια.

2. Συνεχίστε να μοιράζεστε περιεχόμενο με ποιότητα.

Αν υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει πάντα να κάνει κάθε brand στο Facebook είναι να παρέχει ποιοτικό περιεχόμενο. Η κοινή χρήση εκπαιδευτικού και ενημερωτικού περιεχομένου είναι το κλειδί για τη διατήρηση μιας υγιούς σχέσης με το κοινό σας. Είναι σημαντικό να θυμάστε ακόμη και τα μικρά πράγματα όπως αυτό στο Facebook, κάποια άτομα ενδέχεται να μην αγοράζουν ενεργά ένα προϊόν ή να μην είναι στην email λίστα σας, αλλά να ασχολούνται συνεχώς με το brand σας.

3. Γνωρίστε τι θέλει το κοινό σας στο Facebook.

Οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές συνήθειες σε κάθε πλατφόρμα. Κάποιος μπορεί στο Twitter να κάνει retweet τρία tweets στη σειρά και αργότερα στο Facebook να αγνοήσει τα περισσότερα post. Πρέπει να μάθετε το κοινό σας και τις συνήθειες του στην πλατφόρμα του Facebook. Μπορείτε να καταλάβετε πολύ γρήγορα μετά την ανάρτηση ενός post αν τράβηξε το ενδιαφέρον του κοινού μέσα από τις αντιδράσεις, τα like, τα share, τα σχόλια κλπ.

Το Facebook εξελίσσεται συνεχώς. Ωστόσο, αυτά τα 3 tips θα σας δίνουν πάντα ένα μεγάλο προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας. Να θυμάστε ότι το Facebook είναι μια social πλατφόρμα. Μπορεί τα gadgets και τα εργαλεία να είναι χρήσιμα αλλά η προσωπική επίδραση είναι στο χέρι σας.

 

Advertising · Content · Facebook · marketing · Online Marketing · Social Media · Tools · Twitter

advertising · Content · engagement · Facebook · facebook ads · marketing

Brand & Marketing Managers

Έλενα Καλλιάνη

Η Έλενα Καλλιάνη είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά, κατέχει το Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA και την τρέχουσα περίοδο εργάζεται στην Monogram ως Media Executive.

Recently Published

»

Πως να δημιουργήσετε μια επιτυχημένη σελίδα “About Us”.

»

Facebook Messenger Bots: Το επόμενο βήμα για το brand σας!

»

Πώς και γιατί να δημιουργήσετε ένα επιτυχημένο A/B Test.

ROI
»

Πως να μειώσετε το κόστος στις διαφημίσεις του Instagram και να αυξήσετε την απόδοση επένδυσης (ROI)

»

Πως το Digital Marketing μπορεί να βοηθήσει μία crowdfunding καμπάνια

»

5 tips για τη δημιουργία συναρπαστικού περιεχομένου

conversion rate image
»

TIPS για να βελτιώσετε το conversion rate

»

Διαχειριζόμενοι την προσδοκία: Τα 4 κλειδιά για να γεφυρώσετε το κενό εμπειρίας χρήσης.

»

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

»

5 επιτυχημένες διαφημιστικές καμπάνιες των τελευταίων δεκαετιών

Για να κάνουμε την εμπειρία πλοήγησής σου καλύτερη, χρησιμοποιούμε cookies. περισσότερα

Για να σας παρέχουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία πλοήγησης στη σελίδα μας χρησιμοποιούμε cookies. Αν συνεχίσετε να πλοηγείστε στην ιστοσελίδα μας χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις σας για τα cookies, ή πατήσετε στο κουμπί "Αποδοχή" παρακάτω, σημαίνει πως δίνετε τη συναίνεσή σας για αυτό.

Κλείσιμο