The New Stuff - Suit digital marketing

3 Tips για να αναπτύξετε το Brand σας μέσω του Facebook

Έλενα Καλλιάνη


Το Facebook είναι η επιλογή πολλών επιχειρηματιών και Startup εταιρειών που ξεκινούν το online ταξίδι τους στην επιχείρηση. Καθώς το Facebook είναι το πιο δημοφιλές κοινωνικό δίκτυο στον πλανήτη, πολλοί άνθρωποι το ονομάζουν “Home”. Αυτός είναι και ο λόγος για τον οποίο είναι ένα εξαιρετικό μέσο για να αναπτύξετε την επιχείρησή σας και να δημιουργήσετε νέους πελάτες και followers.

Η ανάπτυξη ενός Brand μέσω Facebook δεν είναι κάτι καινούργιο. Ωστόσο, καθώς το Facebook έχει εξελιχθεί, το ίδιο συμβαίνει και με τις στρατηγικές που περιλαμβάνουν ένα επιτυχημένο πλάνο στρατηγικής σε αυτή την πλατφόρμα. Απλά το να χρησιμοποιείς τις ίδιες παλιές τεχνικές δεν λειτουργεί πάντα το ίδιο καλά.

1. Χρησιμοποιήστε split testing σε διαφήμιση στο Facebook.

Η διαφήμιση Facebook επιτρέπει στο brand σας να εντοπίσει το κοινό που θέλει ακριβώς αυτό που παρέχετε. Μία από τις λειτουργίες των Facebook Ads είναι τα split test messaging για να βρείτε το καλύτερο μήνυμα για το κοινό σας. Για να κάνετε split testing στις διαφημίσεις σας, γράψτε δύο δημοσιεύσεις στο Facebook που μπορείτε να συγκρίνετε μεταξύ τους αλλάζοντας μόνο μία ή δύο έννοιες, έτσι ώστε να γνωρίζετε ποια είναι ποια.

2. Συνεχίστε να μοιράζεστε περιεχόμενο με ποιότητα.

Αν υπάρχει ένα πράγμα που πρέπει πάντα να κάνει κάθε brand στο Facebook είναι να παρέχει ποιοτικό περιεχόμενο. Η κοινή χρήση εκπαιδευτικού και ενημερωτικού περιεχομένου είναι το κλειδί για τη διατήρηση μιας υγιούς σχέσης με το κοινό σας. Είναι σημαντικό να θυμάστε ακόμη και τα μικρά πράγματα όπως αυτό στο Facebook, κάποια άτομα ενδέχεται να μην αγοράζουν ενεργά ένα προϊόν ή να μην είναι στην email λίστα σας, αλλά να ασχολούνται συνεχώς με το brand σας.

3. Γνωρίστε τι θέλει το κοινό σας στο Facebook.

Οι άνθρωποι έχουν διαφορετικές συνήθειες σε κάθε πλατφόρμα. Κάποιος μπορεί στο Twitter να κάνει retweet τρία tweets στη σειρά και αργότερα στο Facebook να αγνοήσει τα περισσότερα post. Πρέπει να μάθετε το κοινό σας και τις συνήθειες του στην πλατφόρμα του Facebook. Μπορείτε να καταλάβετε πολύ γρήγορα μετά την ανάρτηση ενός post αν τράβηξε το ενδιαφέρον του κοινού μέσα από τις αντιδράσεις, τα like, τα share, τα σχόλια κλπ.

Το Facebook εξελίσσεται συνεχώς. Ωστόσο, αυτά τα 3 tips θα σας δίνουν πάντα ένα μεγάλο προβάδισμα σε σχέση με τον ανταγωνισμό σας. Να θυμάστε ότι το Facebook είναι μια social πλατφόρμα. Μπορεί τα gadgets και τα εργαλεία να είναι χρήσιμα αλλά η προσωπική επίδραση είναι στο χέρι σας.

 

Advertising · Content · Facebook · marketing · Online Marketing · Social Media · Tools · Twitter

advertising · Content · engagement · Facebook · facebook ads · marketing

Brand & Marketing Managers

Έλενα Καλλιάνη

Η Έλενα Καλλιάνη είναι απόφοιτος του τμήματος Οργάνωση και Διοίκηση Επιχειρήσεων του Πανεπιστημίου Πειραιά, κατέχει το Professional Diploma in Digital Marketing του ALBA και την τρέχουσα περίοδο εργάζεται στην Monogram ως Media Executive.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting