The New Stuff - Suit digital marketing

4 Στρατηγικές Marketing για να κάνετε τους καταναλωτές να λατρέψουν το Brand σας

Anna Prifti


Ο απόλυτος στόχος για κάθε εταιρεία είναι να εμπνεύσει το κοινό να αγαπήσει το Βrand της. Ένα concept, μια ιδέα για τα οποία έχεις ξοδέψει χιλιάδες ώρες να σχεδιάσεις, έχει γίνει κομμάτι της ζωής σου και ενώ εσύ το έχεις λατρέψει, αμφιβάλλεις αν θα ισχύσει το ίδιο και για τον κόσμο που απευθύνεσαι.

Υπάρχει η κατάλληλη στρατηγική για να τα καταφέρεις;

Αρχικά, αυτό που θα σε οδηγήσει να καταλήξεις στις κατάλληλες απαντήσεις, είναι να σκεφτείς σε προσωπικό επίπεδο. Τι είναι αυτό που σε έχει οδηγήσει στο να ερωτευθείς κάποιον; Μια εταιρεία είναι σαν ένα πρόσωπο, έχει δημιουργό που έχει μετουσιώσει τις ιδέες του και τους στόχους του σε ένα όνομα και συγκεκριμένα στο προϊόν που αντιπροσωπεύει. Το προϊόν αυτό μπορεί να δημιουργήσει την ανάγκη σε ένα ευρύ κοινό να το αποκτήσει και να το κάνει μέρος της καθημερινότητάς του και κατά συνέπεια να το αγαπήσει γιατί αυτό που του προσφέρει είναι κάτι μοναδικό.

Και εδώ έρχεται το δεύτερο ερώτημα. Tι είναι αυτό που μας οδηγεί να αγαπήσουμε ένα προϊόν; Nα το εντάξουμε με τέτοιο τρόπο στην καθημερινότητά μας και να μας δημιουργήσει την ανάγκη να το αγοράζουμε συνέχεια; Μα οι άνθρωποι που βρίσκονται πίσω του… Όταν προωθούμε ένα προϊόν απευθυνόμαστε σε ανθρώπους σαν εμάς. Ως καταναλωτές επιθυμούμε Brands που κατανοούν τις ανάγκες μας και βρίσκονται εκεί όταν τα χρειαζόμαστε, πρεσβεύουν τα ίδια πιστεύω και μπορούν να μας ακούσουν.

Καλύτερα όμως να δούμε κεφαλαιοποιημένα τα “S.O.S” για μια στρατηγική «αγάπης».

  1. Επικοινωνία με τον πελάτη, το Α και το Ω.

Οι πελάτες θέλουν να γνωρίζουν για το προϊόν που αγοράζουν, το ίδιο και για την εταιρεία που τους το προμηθεύει. Όσο περισσότερο σε γνωρίσει ο κόσμος τόσο περισσότερο θα σε εμπιστευθεί, και ο κόσμος αγοράζει από κάποιον που πραγματικά εμπιστεύεται. Το να χτίσεις την αξιοπιστία σου στο κοινό που απευθύνεσαι μπορεί να σε οδηγήσει στην κορυφή.

Το 75% των καταναλωτών αναφέρουν πως κάνουν αγορές βάσει του πως αισθάνονται. Για αυτό είναι πολύ σημαντικό να δίνεις σημασία στις επιθυμίες των καταναλωτών σου και στο πως το προϊόν σου έχει επηρεάσει τη ζωή τους. Όσο περισσότερο επικοινωνείς με το κοινό σου τόσο πιο κοντά βρίσκεσαι στο να μετατρέψεις έναν απλό πελάτη σε έναν πιστό σου πελάτη.

Σε μια έρευνα του Gensler brand που πραγματεύεται την επικοινωνία με το κοινό αναφέρεται πως το 94% των συμμετεχόντων απάντησε πως με χαρά θα προωθούσε ένα προϊόν στους γύρω του εάν το Brand επικοινωνούσε με τις ανάγκες του.

  1. Δημιούργησε προσωπικό περιεχόμενο.

Όταν απευθύνεσαι σε όλους δεν συνδέεσαι με κανέναν! Η στρατηγική περιεχομένου δεν ανήκει στην λογική ότι όλα χωράνε στο ίδιο καλούπι, γιατί όλοι οι άνθρωποι δεν είναι ίδιοι. Όταν απευθύνεσαι σε κάποιον θα πρέπει να λειτουργείς άμεσα και υπεύθυνα όπως θα έκανες σε κάποιον που έχεις απέναντί σου σε πραγματικό χώρο και σε αληθινή συνομιλία. Χρησιμοποίησε τα Social media σαν κανάλια επικοινωνίας με τους καταναλωτές για να ακούσεις αυτό που ψάχνουν και να αφουγκραστείς τις πραγματικές τους ανάγκες. Ο κόσμος θα επικοινωνήσει μαζί σου εάν το περιεχομενό σου μπορεί να τους δώσει λύσεις, όχι μόνο το προϊόν. Και αν δεν μπορείς εσύ ο ίδιος να τα χειριστείς υπάρχουν αρκετά αξιόπιστα, και με μεγάλη εμπειρία στον χώρο, agencies για να σου προσφέρουν το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.

  1. Δημιούργησε εκπλήξεις, ικανοποίησε το κοινό σου.

Οι εκπλήξεις δημιουργούν το αίσθημα στους ανθρώπους ότι τους νοιάζεσαι και τους ακούς. Η στρατηγική αυτή μπορεί να οδηγήσει μια εταιρεία σε συναισθηματική σύνδεση με τους καταναλωτές και κατ’ επέκταση σε μια βαθύτερη σύνδεση του Brand τους με την αξιοπιστία και την εμπιστοσύνη. Μπορεί αρχικά μια τέτοια τακτική να φαίνεται αποτρεπτική όμως δεν είναι δύσκολο να δημιουργηθεί μέσα από τα social media. Κάποιοι τρόποι είναι να δημιουργείς events εντός και εκτός του καταστήματός σου, διαφημίσεις ή και διαγωνισμούς.

«Πριν από εσάς για εσάς»

Χάρη στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης μπορείς να οδηγήσεις την εξυπηρέτηση πελατών της εταιρείας σου στο επόμενο επίπεδο. Δουλεύοντας για αυτό τον σκοπό και προλαμβάνοντας τις ανάγκες του κοινού σου θα μπορούσες να προσφέρεις λύσεις πριν καν συνειδητοποιήσουν ότι τις χρειάζονται.  Με τον τρόπο αυτό, όταν το κοινό σου μείνει ευχαριστημένο θα μοιράσει σίγουρα την εμπειρία του και το brand σου θα έρθει σε επαφή με καινούργιους καταναλωτές.

 

  1. Επιμονή στη συνέπεια!

Ας ξεκινήσουμε και εδώ με ένα προσωπικό ερώτημα. Πόσο καιρό θα συνέχιζες να βγαίνεις με κάποιο άτομο το οποίο δεν είναι αξιόπιστο;

Το ίδιο ισχύει και με τους πελάτες. Για να σε εμπιστευτούν και να συνεχίσουν να πιστεύουν σε σένα και στο brand που πρεσβεύεις και αγαπάς θα πρέπει να τους αποδείξεις ότι αξίζεις την εμπιστοσύνη τους και ότι είσαι εκεί για αυτούς. Πρέπει να μην ξεχνάς ότι εκεί έξω υπάρχουν εκατομμύρια άλλες εταιρείες σαν τη δική σου που θα μπορούσαν να απευθυνθούν. Ο δικός σου στόχος είναι να τους δημιουργήσεις την ανάγκη, να αγαπήσουν το προϊόν σου και να το εισάγουν στην καθημερινότητά τους ως απαραίτητο.

Διατηρώντας τη συνέπεια και την αξιοπιστία σου, οδηγείς τον κόσμο να γνωρίζει τι να περιμένει από την εταιρεία σου. Κάτι το οποίο ανεβάζει τη φυσική αξία του Brand σου. Ο καταναλωτής μπορεί να σε εμπιστευτεί και να σε προτείνει στους γύρω του γιατί έχετε χτίσει από κοινού μια «ειλικρινή σχέση».

 Ωστόσο η αξιοπιστία σου δεν βασίζεται μόνο στην επικοινωνία με τον πελάτη αλλά και στην ποιότητα και στην «αλήθεια» που του πουλάς. Για παράδειγμα εάν το περιεχόμενο και η φωτογραφία σου απέχουν χιλιόμετρα από την πραγματικότητα, είναι ένας λόγος για να μην σε εμπιστευθεί ξανά ο πελάτης.

Θυμήσου, η πρώτη σκέψη κάποιου που θέλει να αγοράσει ένα προϊόν το οποίο δεν βρίσκεται μπροστά του, είναι εάν θα έχει πραγματικά αυτή την ποιότητα που φαίνεται στη φωτογραφία.

Το επόμενο είναι η παράδοση. Πόσες φορές εσύ ο ίδιος έχεις αγοράσει κάτι διαδικτυακά και δεν ήταν αυτό που είχες δει στη φωτογραφία, ή δεν ήταν αξιόπιστο το site και καθυστέρησες υπερβολικά για να το παραλάβεις ή δεν το παρέλαβες ποτέ; Τώρα σκέψου πως αντέδρασες εσύ μετά από αυτό και πόσο δυσφήμησες το συγκεκριμένο Brand στους γύρω σου.

Υπάρχουν πάρα πολλοί τρόποι για να δημιουργήσεις σχέσεις εμπιστοσύνης με τους γύρω σου. Τουλάχιστον αυτά τα tιps μπορούν να αποτελέσουν τις βασικές αρχές αυτής της προσπάθειας και να σε οδηγήσουν σε έναν πιο δημιουργικό τρόπο σκέψης.

Advertising · Online Marketing · Social Media

brand · Brand Loyalty · engage · engagement · Social Media

Brand & Marketing Managers · Small Businesses

Communications

Anna Prifti

Η Άννα είναι απόφοιτη του τμήματος Γεωγραφίας του Χαροκόπειου Πανεπιστημίου. Το ενδιαφέρον της για τα Social Media και το σκηνικό πίσω από αυτά την οδήγησε στην επιθυμία να ασχοληθεί με τον χώρο του Digital Marketing, όπου και εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting