The New Stuff - Suit digital marketing

4 απλά tips για αυξηση του Conversion Rate από φόρμες

Haris Nikolopoulos


Όταν μόλις το 22% των επιχειρήσεων είναι ευχαριστημένες με το conversion rate από τις φόρμες επικοινωνίας τους, τότε υπάρχει αρκετός χώρος για βελτίωση. Η κατάσταση αυτή δεν οφείλεται πάντα στα προϊόντα που προσφέρει μία επιχείρηση. Υπάρχουν αρκετοί παράγοντες που επηρεάζουν την ποσότητα των conversions που λαμβάνετε από μία φόρμα.

Ακολουθούν 4 απλά tips που θα boostάρουν το form conversion rate σας.

1) Χρησιμοποιήστε image select questions

Θα έχει τύχει ακόμα και σε εσάς, να εγκαταλείψετε την ολοκλήρωση μιας φόρμας, όταν απαιτείται να συμπληρώσετε υπερβολικά πολλά πεδία. Μπορεί σε κάποιες περιπτώσεις να χρειάζονται κάποιες πληροφορίες, όπως το αντικείμενο εργασίας (ειδικά όταν πρόκειται για εταιρεία B2B), αλλά συνήθως, όταν κρίνει ο χρήστης ότι κάποιο πεδίο δεν είναι απαραίτητο, εγκαταλείπει την διαδικασία.

Η λύση είναι απλή. Image Select Questions. Για παράδειγμα, όταν ένα υποφήφιος πελάτης ψάχνει αμάξι για αγορά, αντί να χρειαστεί να συμπληρώσει μία φόρμα με πολλά πεδία, μπορεί με απλά βήματα να επιλέγει εικόνες, όπως πόσα μέλη έχει η οικογένεια του και ποιο είναι το Budget του και να του προτείνει το αντίστοιχο μοντέλο.

Χαρακτηριστικό παράδειγμα για το παραπάνω είναι τo BrokerNotes. Με τρία κλικ βρίσκει ο ενδιαφερόμενος αυτό που χρειάζεται.

2) Φόρμες με δυνατότητα Smart Filling

Γνωστές και ως smart forms, οι φόρμες αυτές αναγνωρίζουν στοιχεία ενός πελάτη από το παρελθόν και του προτείνουν να συμπληρώσουν αυτόματα τα στοιχεία. Αυτό έχει σαν αποτέλεσμα το completion rate αλλά και το conversion rate να είναι σημαντικά υψηλότερο.

3) Social Sign Up/Sign In

Ένα άλλο σημαντικό tip για να μειωθούν σημαντικά τα βήματα και ο χρόνος που απαιτείται από τον πελάτη είναι η δυνατότητα να μπορεί να κάνει sign in ή sign up με κάποιο άλλο λογαριασμό του, όπως facebook, gmail κτλ. Επιπλέον, χρησιμοποιώντας social sign in/up μειώνεται το άγχος και αυξάνεται η εμπιστοσύνη του χρήστη και παράλληλα αυξάνεται το conversion rate.

4) Αλλάξτε το Call to Action

Οι λέξεις “κατέβασε”, “αγόρασε”, εκτός του ότι είναι βαρετές, έχουν πάψει εδώ και καιρό να έχουν παρακινητική δύναμη.  Η λέξη ή η φράση στο CTA θα πρέπει να έχει άμεση σχέση με την φόρμα που ζητάτε από τον υποψήφιο πελάτη να συμπληρωθεί. Ένα χαρακτηριστικό παράδειγμα είναι το Netflix. Αντί να χρησιμοποιεί ένα generic phrase, δίνει value και incentive, λέγοντας “δωρεάν για έναν μήνα”. Σημαντικό ρόλο παίζουν παράγοντες όπως τα χρώματα, τα fonts, η τοποθεσία αλλά και η φρασεολογία. Ακόμα και οι μικρότερες αλλαγές μπορεί να έχουν μεγάλο impact στο conversion rate.

Τελικές σκέψεις

Από τα παραπάνω tips βλέπουμε ότι ακόμα και μικρές αλλαγές μπορούν να προσφέρουν μεγάλη βελτίωση στα form submission rates. Ένα τελευταίο, αλλά πολύ σημαντικό tip είναι, πάντα να γίνεται έλεγχος σε όλες τις συσκευές ότι δουλεύει μία φόρμα πριν ανέβει live. Το παραμικρό προγραμματιστικό λάθος και θα βλέπετε μηδενικά στα analytics σας.

lead generation

Forms · leads · tips

Haris Nikolopoulos

Ο Χάρης είναι απόφοιτος του ΑΤΕΙ ΑΘηνών, του τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων. Είναι κάτοχος MBA με τίτλο "Διεθνής Διοικητική των Επιχειρήσεων" του ΑΤΕΙ Πειραιά και Digital Marketing Certification από την Hellenic American Union. Σήμερα, εργάζεται ως Account Executive στη Socialab.

Recently Published

»

Υποτροφίες σε μεταπτυχιακά και αλλαγές ενόψει της νέας αγοράς εργασίας από το digital του Alba

»

9+1 συμβουλές για βελτίωση του conversion rate (B2B)

Βελτιστοποίηση των landing pages
»

Βελτιστοποίηση των landing pages

»

Η δύναμη του Real-Τime Marketing στην Digital Marketing Στρατηγική σας

»

Πως οι εταιρείες μπορούν να προσεγγίσουν υπαλλήλους μέσω των social media.

Instagram-Marketing-Expert-Delhi
»

Επιτυχημένο Instagram Marketing

»

Τα πλεονεκτήματα του Programmatic Advertising

»

5 λάθη στην digital branding στρατηγική που σου κοστίζουν

»

Ποια η έννοια του Penetration Testing και πως εφαρμόζεται στο site σας ;

retargeting-vs-remarketing-dsim
»

Η απόσταση ανάμεσα στο remarketing και το retargeting